Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са предимствата на целодневното и полудневното обучение в сравнение едно с друго?
Какви са ползите от посещаването на занималня след училище или в училище?
Какви са недостатъците на целодневното обучение?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са предимствата на целодневното и полудневното обучение в сравнение едно с друго?
Целодневното обучение позволява на децата да учат, да играят на открито, да имат време за подготовка и почивка, което може да бъде удобно за работещите родители. От друга страна, родителите, които подкрепят полудневното обучение смятат, че децата се нуждаят от почивка и време за игра и че могат да се подготвят за следващия ден и да си починат у дома.
-
Какви са ползите от посещаването на занималня след училище или в училище?
Занималнята след училище предлага време за игра, подготовка за следващия ден и надзиравани дейности. Това може да бъде удобно за родителите, които не могат да вземат децата си ранo от училище и имат нужда от наблюдавано време след учебния ден. Занималнята в училище може да осигури време за игра, подготовка за следващия ден и наблюдавани дейности. Това може да бъде удобно за родителите, които не могат да вземат децата си ранo от училище и имат нужда от наблюдавано време след учебния ден.
-
Какви са недостатъците на целодневното обучение?
-
Какви са недостатъците на занималнята след училище?
-
Какви са възможностите за обучение на първокласниците в училищата?
.
"Цели три минути"
. На мен лично ми даваш повод да се посмея с глас.
Ако един "преподаващ и изпитващ студенция" е толкова критичен към студенцията, то защо липсва автокритика? Нима студенцията не учи толкова, колкото изисква преподавателят? Или изпитващият не къса на изпит ако няма знания? "Смехът в залата" е подсигурен предимно от преподавателите, които не изискват знания, претупват лекции, закъсняват редовно, а престоят в университета са го превърнали в намиране на дребни далаверки от рода
"Ще учите за изпита само от моя учебник, който го няма в книжарницата, но може да си го купите от мен за само 20 лева".. Това е кратък синтез от мой скромен девет годишен опит в СУ "Св. Климент Охридски". Но да не сменяме темата... нерде целодневно обучение, нерде сакатлъшко ВИШУ.
А помните ли как беше преди време? Струва ми се, че моите големи междучасия бяха по-големи... Като се замисля до къде сме ходили, трябва да са били поне 30 мин? Но и така с 10 и 20 минутни междучасия бива, ако не продължава цял ден, а до обяд... Там където вече учи моята, играят след края на учебния ден до 14.30 и после започва занималнята, която е по желание. Първоначално мислех да я оставям, но все повече ми харесва идеята да си я вземам в 14.30 - изучила се и поиграла се, а домашните у дома ги прави максимум за половин час, което й позволява да има още време за игра, спорт или други занимания, които преди, когато беше на целодневно обучение, нямаше кога да вместим.