Първи клас - полудневно, целодневно обучение. Вашите мнения.

  • 27 644
  • 249
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 1 494
Явно, много си зависи от учителя, който води занималнята. Ако е добър, тогава целодневното обучение си остава най-удобният вариант.

# 166
  • Мнения: 10 547
Не е само до преподавателя, а до това да ли класът е "чист" или са два или повече смесени. Тогава и най-блестящият преподавател би видял зор с 30 + деца, които имат два или три вида домашни.

# 167
  • Мнения: 24 649
 Полудневно. Занималнята е много уморителна и отегчителна за децата, особено през зимния сезон, когато не могат и да играят навън. Тоест те могат, но не ги извеждат.
 И така прекарват цял ден в една стая на и между чиновете. Някои могат през това време да посетят някакво друго занимание, или спорт, но пак... по добре си е да се вземе детето на обед.

# 168
  • Мнения: 5 513
Прегледах темата с интерес.Мисля ,че много зависи от детето.Към момента моето може да изкара цял ден с децата.Особено ако приятелчетата са там.Рядко се е налагало някой да го гледа в къщи.На 2-3 ден става ужасен.Не може да му се угоди.Дори да речеш да правиш това което той иска пак е недоволен.
Ако не му се ходи на занималня ще го спра.Ще извикам бабата да го гледа.Но за мен по-добрия вариант си е занималнята.Децата нямат нашите усещания и притеснения за нещата.

# 169
  • Мнения: 24 467
...Децата нямат нашите усещания и притеснения за нещата.

...Нито реалната преценка за това дали и какво знаят и могат, дали са научили нужното и къде са им пропуските. Малките деца дори не могат да преценят, че са уморени.

Последна редакция: ср, 18 юни 2014, 13:56 от Judy

# 170
  • Мнения: 10 547
На пет години и моето дете може да изкара по цял ден в ДГ с приятелчетата си- обуто в пантофи, полегнало за час-два, играло и яло в рамките на 30 квадрата, неносило раница, неналожило му се дори и да се замисли, че това, на което си играят е всъщност урок.

# 171
  • София
  • Мнения: 88
...Децата нямат нашите усещания и притеснения за нещата.

...Нито реалната преценка за това дали и какво знаят и могат, дали са научили нужното и къде са им пропуските. Малките деца дори не могат да преценят, че са уморени.
Не съм съгласна. Дъщеря ми е на 4 години и вечер, когато се умори сама ходи да си ляга на леглото. Казва: мамо спи ми се и отивам да си лягам.
Може би, имате предвид бебета.

# 172
  • Мнения: 10 547
Вие пак се хванахте за умората и съня. А основното в поста на Джуди е в първото изречение.
И колкото и да ми е тъпо да го кажа, ще го направя: нямате деца в училищна възраст, за това такива неща си мислите.

# 173
  • Мнения: 24 467
Изобщо нямаме предвид бебета, а малки деца в училищна възраст. В обстановка, коренно различна от тази в ДГ.
Та на тази възраст те нямат реална преценка за собственото си състояние /освен ако не става въпрос за нещо критично и очевадно/.
За да се запъти едно малко дете да спи, то е вече много изморено. И обикновено става въпрос точно за вечер, т.е. за установен стабилен навик за сън и време на заспиване. Аз говоря за дневната умора от еднообразна обстановка. Когато детето няма да се завтири към кревата, но е разсеяно и излишно губи много време в изпълнение на задания, които се изпълняват за броени минути от отпочинал добре организъм.
Точно тази умора едно 6-7 годишно не я преценява.
Да не говоря за по- важното, което точно
е в първото изречение.

# 174
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
 Три години бях възпитател, от тази есен няма да съм .Групата ми беше от 27 деца, смесена, но повечето /19/ бяха от един клас. Никой не се е отписал, напротив, имаше още желаещи, но просто няма как да ги приема. Винаги може да се измисли какво да се прави, не  е само учене, в лошото време не са скучали никога децата. Имала съм желание да ги занимавам и съм го правила. Що логически задачи решихме,  игри различни, първата година често ги водех в игротеката, във физкултурния салон играеха. При хубаво време излизахме навън, то е ясно това. Но странното е, че имаше родители, които са си в къщи, а детето им беше при мен. Освен това, тези деца ги прибираха последни. Кой както намери решение, така постъпва. Масово е при нас посещението на занималня, вече нямаме стаи и дано не се наложи да се разформироват групи.

# 175
  • Мнения: 1 494
Най-лошото ще е, ако се прибере вкъщи и не си е написал домашните. И трябва пак след 17.00ч. да продължаваме да пишем и учим.

# 176
  • Мнения: 24 467
Най-лошото ще е, ако се прибере вкъщи и не си е написал домашните. И трябва пак след 17.00ч. да продължаваме да пишем и учим.

В този случай занималнята не само не е добър избор, а си е направо вредна- загуба на време с останала работа за вкъщи. След 17.00 часа не е време ни за учене, ни за домашни вече.

# 177
  • Мнения: 1 494

В този случай занималнята не само не е добър избор, а си е направо вредна- загуба на време с останала работа за вкъщи. След 17.00 часа не е време ни за учене, ни за домашни вече.
[/quote] Peace Peace Peace

# 178
  • Мнения: 5 513
Около мен родителите масово ходят на работа.Баби имат под ръка ,но рядко ги ползват.Не зная защо.Само една майка познавам която ежедневно ползва бабата,а не е на работа.
Децата са на занималня ,но никой не е споменавал за проблеми.Говоря за тези които се коментират в темата.Тук в темата прочетох за предполагаемите негативи за занималнята.А тук в града децата масово са на занималня.Предполагам ,че ако детето не желае да ходи никой няма да го насилва.

# 179
  • Мнения: 13 194
Предполагам ,че ако детето не желае да ходи никой няма да го насилва.


Не е съвсем така.
Когато моето дете беше в първи клас, аз го прибирах след училище, а повечето деца оставаха на занималня.Виждала съм- деца плачат с горчиви сълзи, защото искат да се приберат.Често ми е ставало неудобно, че си прибирам детето, макар ходещи/ не ходещи да бяха около 50/50

В един момент сигурно им минава "драмата" и се вписват в занималнята, къде ще ходят.
Лично учители са ме съветвали ако има и най-малка възможност, детето да се прибира у дома.

Общи условия

Активация на акаунт