Седмокласникът се стяга финални метри да пробяга- тема №44

  • 33 321
  • 729
  •   1
Отговори
# 555
  • София
  • Мнения: 320
Браво  на детето, tufche! Прекрасен резултат!
Моето е с далеч по-скромните 72 т. А откъде могат да се вземат работите на децата?

Благодаря, Айяла, ще видим какво ще стане на истинския изпит!
Иначе работите казаха, че могат да се вземат от офиса им на ул. Гурко.

# 556
  • Мнения: 24 467
Цитат на:  link=topic=779476.msg28167464#msg28167464 date=1399917119

Върнах се да прочета няколко пъти да не би някой да е копирал мои мнения от преди 2-3 години.
Сега разбрах, че ставало въпрос за Варна, но същността е 1:1.
И моят след три години МГ зави сам в посока БЕЛ и хуманитаристика поради подобни преживелици, основно.
И не, не винаги един математик е състезател. Както и въобще не е задължително един човек, добър в която и да било област, да обича да се доказва и да се състезава. Не всеки има подобни нужди. Това са различни неща.

Последна редакция: вт, 13 май 2014, 09:52 от Judy

# 557
  • София
  • Мнения: 3 913
А аз искам да ви кажа, че матурите от последните 2-3 години са много лесни! Имам чувството, че ПИтата са по-трудни.

Я кажете, някой занесе ли се до ТУЕС или нямате мерак за там?

# 558
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 229
Аз не търся да ги "помпят със знания", а предимно добра атмосфера. Но от това идват нашите "проблеми" може би. Напомпените деца имат огромно самочувствие, раздуто и от родителите и оттам  отношенията са...  ooooh!


Подписвам се и аз под това. Моята не е състезателен тип в никакъв случай, изпитва ужас от групови игри и доказване на кой е по-по-най. Просто си е такава - тип характер е, макар че би могла да удари в земята, когото си поиска, но няма такива амбиции. Ако знаех къде може да случи на просто свестни и добри деца като нея (не се фукам, защото тя наистина е добра до глупост и това нерядко й вреди) щях веднага да я насоча натам. В спокойна атмосфера, и успехът й е добър, и тя е доволна.

# 559
  • Мнения: 24 467
Аз не търся да ги "помпят със знания", а предимно добра атмосфера. Но от това идват нашите "проблеми" може би. Напомпените деца имат огромно самочувствие, раздуто и от родителите и оттам  отношенията са...  ooooh!


Подписвам се и аз под това. Моята не е състезателен тип в никакъв случай, изпитва ужас от групови игри и доказване на кой е по-по-най. Просто си е такава - тип характер е. Ако знаех къде може да случи на просто свестни и добри деца като нея (не се фукам, защото тя наистина е добра до глупост и това нерядко й вреди) щях веднага да я насоча натам. В спокойна атмосфера, и успехът й е добър, и тя е доволна.

След аналогични на описаните от Свет65 проблеми /че и допълнителни такива/ моят реши, че не желае да записва специалностите с най- висок бал И поради тази причина. Каза ми го още когато беше в VІ клас и си избра училището и специалността, които не е променял и където учи сега. А балът му стигаше и за останалите.
Винаги съм смятала и споделяла, че приказките за "средата" са много относителни, толкова, колкото и самата "среда". Жив късмет каква ще ти се падне и как ще се впишеш ти в нея.
Моите деца, и двете, искат просто спокойствие и нормални отношения. Аз от няколко години- също. Вероятно и затова не сме си давали нито зор, нито сме си образували нерви покрай кандидатстванията.

# 560
  • София
  • Мнения: 62 595
Имам един въпрос, предварително се извинявам ако напред в темата има отговора.
Има ли определено гнездо за подаване на документите на дете от Ботевград, което иска да участва в класиране за училище в София град? Имам някакъв смътен спомен от миналата година, че имаше определено гнездо за деца от провинцията, ама не помня. Дали същото е и за София област?

Да, има отделно гнездо, но и него, както и другите гнезда ще ги обявят след изпитите.

О, за средата! Ами, всякакви образи има. За някои деца да се чудиш как и защо са се записали да учат точно това (като изключим случайността при класирането) и как са изкарали високи оценки при кандидатстването. Simple Smile

# 561
  • Мнения: 24 467
Цитат
О, за средата! Ами, всякакви образи има. За някои деца да се чудиш как и защо са се записали да учат точно това (като изключим случайността при класирането) и как са изкарали високи оценки при кандидатстването. Smile

А, аз не се чудя вече отдавна. Защото знам.  Confused
Затова човек не бива толкова чак да се стряска. За децата пък първи принцип ми е спокойствието. Нищо фатално няма. Не се знае кое е за добре и кое- не е.
Това, писах, от чисто лични преживелици.

# 562
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
Момичета, малко извън темата, но нещо се загубих във форума. Гледам, че нашата тема и другите по класове са преместени в нов подфорум Образование-Набори, но не мога да разбера как се стига до него от основното меню в синята лента горе?

# 563
  • Стара Загора
  • Мнения: 5 756
Здравейте, мами на седмокласници ! Записвам се при вас ,макар ,че ви чета от 2 месеца .Аз също имам седмокласник и сте ми много полезни.Тази сутрин ми беше много трудно да намеря темата за седмокласниците - в "Деца в училищна възраст " го няма подфорума "По училища и набори "

# 564
  • Пловдив
  • Мнения: 10 455
Здравейте, мами на седмокласници ! Записвам се при вас ,макар ,че ви чета от 2 месеца .Аз също имам седмокласник и сте ми много полезни.Тази сутрин ми беше много трудно да намеря темата за седмокласниците - в "Деца в училищна възраст " го няма подфорума "По училища и набори "

Май всички сме така ... Поне да бяха оставили някакво съобщение къде са преместени темите и как да стигнем до тях, понеже подфорум Образование няма никъде, а като натиснеш на линка, нищо не се отваря.

# 565
  • София
  • Мнения: 19 521
Много добре ми дойдоха последните постове   bouquet

Аз още се чудя как да реагирам на голямото желание на сина ми за японската, при условие, че смятам, че има реален шанс да има бал за английска, френска, испанска (които аз бих предпочела). Но такъв мерак има, а аз още не мога да го преглътна въпреки всички положителни коментари, които получих за там. Лека-полека се примирявам де Simple Smile

# 566
  • Мнения: 6 274
Да се включа и аз с неугасващатата надежда децата ми да са сред СЕБЕПОДОБНИ - не само на външен вид. Миналага година синът ми за първи път излезе от средата на квартално училище с деца, които в 7 клас още си носеха играчки в училището. Една " паразитна" дума не ни е донесъл от там. Учителите си ги отглеждаха като бебета до последно. Силно се надявах в новото училище да попадне на подобна среда, разликата да е само в желанието на децата да учат. Логично ми се струваше в новия клас децата да са умни, ученолюбиви, добрички, кротички - като моето, санким - научени са на много труд и постоянство - нали така се изкарват отлични матури? Е, действителноста не е баш такава. Не се оплаквам, но синът ми всеки ден разказва ли разказва за удивителни прийоми на вадене на оценки в  "елитното" му училище. Но не мога да си кривя душата - набързо се сприятели с едно момченце, за което с възторг казва - "...мамо, той сякаш идва от друга планета, толкова е добър..." Е, на мен това ми стига!
Сега и с малкия съм със същите надежди. Моля се да е сред добри, ученолюбиви деца, да има атмосфера в новия клас, да намери добри приятели ( в сегашния му клас момчетата са кът и той  другарува предимно с момичета).
Ох, днес е класната ни по български - два слети часа тест първи модул като НВО. Утре - два слети часа преразказ, втора част на класната работа. Да мине и този зор, че матурите от предни години дето вадих си седят непипнати - не може да намери време да работи върху тях.

# 567
  • Стара Загора
  • Мнения: 5 756
Нашата класна по БЕЛ също беше във формат на матурите , но беше само два учебни часа за двата модула.Как им е стигнало времето е друг въпрос!!

Последна редакция: вт, 13 май 2014, 10:44 от meri 123

# 568
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 229
Бърди, не го насилвай с твоите желания. Я, си представи, че надделееш, балът му стигне и го пратиш в училище, което ти решиш и ти се струва елитно, а той не е щастлив там? Ще се проклинаш, сигурна съм Simple Smile.

# 569
  • Мнения: X
Имам един въпрос. В момента чета инструктаж за седмокласниците във връзка с провеждането на НВО, който свалих от сайта на РИО - Варна. В него изрично е упоменато, че: " по математика имат право да нанасят означения или да правят изчисления върху тестовата книжка". Няма подобна информация за БЕЛ. Това означава ли, че не могат да пишат върху тестовата книжка по БЕЛ? Примерно да редактират текста в нея и след това да го препишат, където трябва?

Общи условия

Активация на акаунт