СЕДМОКЛАСНИ резултати - очакване - седмична (30.05-05.06)

  • 96 452
  • 1 873
  •   1
Отговори
# 1 560
  • Мнения: 19
Аз също ще отида да видя работата по
Математика. Просто да си знаем..моя е решил последната задача по начин, непосочен в ключа с отговорите-искам да видя дали са му отнели точки само от това или и от разписването на предходната..
Иначе ние ще сме от тези дето ще чакат статистиките, за да преценяваме шансове ..мат 5,606/бел 5,325-момък. Очаквахме малко повече и по бел, ама нейсе!
Той изпадна в страшна депресия, не иска да погледне нито миналогодишните балове, нито искал да гледа статистиките после..всичко за него е или черно или бяло-още не е дозрял да търси нещо между двете крайности..
И моята девойка е така....София, БЕЛ 5,794 МАТ 5,344, очаквахме по-вече. Цяла година се труди, учи детето, защото желанието беше за 91 НЕГ. Ама сега сълзи, депресия, не ще и да чуе за друго училище.  

# 1 561
  • Мнения: 20
danisi, извинявай че се бъркам в избора ви, но този бал ще ви стигне за НФСГ, а двете гимназии са почти еднакви като профил. А и аз съм пристрастна към НФСГ, тъй като голямата ми дъщеря я завърши.

# 1 562
  • Мнения: 14
Русалке, имам близначки и едната е с по-добър бал. Ако сестра и реши да ползва нейният бал, в същата паралелка ли трябва  да се запише или може и в друга , но в същото училище?

Моите близнаци ги приеха миналата година, макар че всеки си ползва неговия бал. По закон би трябвало да ги приемат в една и съща паралелка - детето с по-нисък бал влиза там, където приемат детето с по-висок бал. НО! Докато чаках резултатите от първо класиране се бях "филмирала" доста (както се изразяват децата) и си говорих с директорката на училището - хипотезата ми беше, че на нея може и да не й стигне бала за гимназията и да се налага да я вкарва той. А двамата много държаха да са в различни класове. Тогава ми обясниха, че биха могли да я запишат и в различен клас, въпреки че ще ползва неговия бал за прием. Така или иначе единият близнак е допълнителна бройка в класа. Слава Богу, не се наложи, всеки си влезе в желаната от него паралелка сам. Т.е. въпрос на решение на училището е.

Благодаря ти Divana   bouquet И ние сме се филмирали сериозно, защото притесненията са двойни. Искат в различни училища с различни езици, но все пак трябва да знаем всички опции. Едната със сигурност ще я приемат по първо желание, но сестра и заяви твърдо , че немски няма да учи и точка . Дано влезе и тя по първо желание . Успех на всички ! Все си мислех , че когато излязат резултатите, ще отдъхнем , но май големият стрес започва сега Simple Smile

# 1 563
  • Мнения: 3
Да ние и него ще го пишем но тя искаше в  нтбг  но какво да се прави.

# 1 564
  • Мнения: 3 099
ОХ, като ви чета, явно в София по БЕЛ в субективната част (теза и преразказ) е имало "проверящи-резачки", за съжаление и ние сме попаднали на тях. Утре ще гледаме и снимане работата (май с помощта на родната полиция).

# 1 565
  • София
  • Мнения: 20 102
Познавам майка с две деца - едното в НФСГ, другото  в НТБГ. Независимо от по-високия бал на НТБГ, тя е по-доволна от обучението и дисциплината  в НФСГ. Peace Само преразказвам чуто, нямам преки впечатления и не искам да подведа някого.

# 1 566
  • Мнения: 216
Моят син е разочарован от представянето си - 5,1 Бел, 4,1 мат. На всичкото отгоре учителката по Бел определено се заяжда с него и няма да има 6 за срока, а математичката не знам пише ли шестици изобщо.
Та в тази връзка, моля да си кажете мнението за училище с изучаване на английски за момче с по скромен бал /27-28/за София. Разглеждам 12,127,7,134,138-мо училища.
Е, как разочарован от резултата! ooooh!
'Ми вие сте се представили блестящо на фона на миналата година!
Както каза и ганис-  да се радваме на голямата крачка на нашите деца! Hug
Браво на него! Hug

Благодаря kopche, наистина след миналогодишния поправителен по Бел на всичко се радвам. Но младежът много се труди тази година и очакваше да се е справил доста по-добре на преразказа.

  Възмути ме въпросът за шестица по БEЛ -съпоставка на приемствеността между Български език и Хъшове - това е супер трудно да се отговори в час. Аз поне не бих могла. Според мен госпожата не желае да му пише 6 за годината.

# 1 567
  • София
  • Мнения: 20 102
И за каква приемственост става дума? newsm78 Що за въпрос е това?

# 1 568
  • София
  • Мнения: 164
Момичета, благодаря за формулата по която се смятат оценките. За тези които по обратния път искат да си разберат точките я пускам преобразувана:

За първи модул ( максимум 65 точки )

n = 15*к - 25,
където n е броя на точките, а к оценката от НВО

пример: оценка НВО = 5.067 =>  n=15 *5.067-25 = 76,005 - 25 = 51 точки

За общо двата модул ( максимум 100 точки )

n = 26,667*к - 60,
където n е броя на точките, а к оценката за кандидатстване

пример: оценка за кандидатстване = 5.175 =>  n=26,667 *5.175-60 = 138,002 - 60 = 78 точки

Това значи че на първи модул е имало 51точки, а на втори 78-51=27 точки

е, сега ми стана лесно Simple Smile, много благодаря!!!

# 1 569
  • Мнения: 377
има ли яснота за резултатите в София от НВО пуснати от МОН?

# 1 570
  • София
  • Мнения: 628
аз да питам някой да е звънял в РИО за статистиката

# 1 571
  • София
  • Мнения: 62 595
G..D.., стига с това на курсове език не се учи. Учи се и още как, само зависи дали ще си седнеш сериозно на Д-то. То, ако не си седнеш на трибуквието и да дерзаеш и в ЕГ няма да научиш езика като хората. Език се учи и с 5 часа седмично, само да искаш.  Peace Аз съм учила по 5 часа седмично език, не съм била в ЕГ, но в университета бях по-добра от завършилите ЕГ, защото бях 10 пъти по-мотивирана от тях. И сега с езика си изкарвам хляба. И една камара хора познавам, които работят с език, който не са учили в ЕГ, а на курс.

То същото е да направиш заключения, че в професионалните гимназии нищо не се научава. Ами не е така, научава се, ако искаш. То никъде с фуния няма да ти налеят знанията и ученията в главата.

Моят опит е точно обратният - колкото и да зная чуждия език, виждам разликата с хора, които са го учили съвестно в езикова гимназия. Ами, личи си опитът и натрупването на пет години по няколко пъти повече часове, че и на всичко отгоре са учили предмети на този език, по-лесно се справят с терминологията, по-лесно пишат есетата... Те показват една свобода на боравене с езика, която аз все още не мога да постигна. Виждам ги и моите как напредват, при това започнаха да учат езика от а-б. То е ясно, че всички накрая ходят на курсове за сертификатното ниво за кандидатстване в чужбина.

# 1 572
  • Мнения: 2 013
Русалке, имам близначки и едната е с по-добър бал. Ако сестра и реши да ползва нейният бал, в същата паралелка ли трябва  да се запише или може и в друга , но в същото училище?

Моите близнаци ги приеха миналата година, макар че всеки си ползва неговия бал. По закон би трябвало да ги приемат в една и съща паралелка - детето с по-нисък бал влиза там, където приемат детето с по-висок бал. НО! Докато чаках резултатите от първо класиране се бях "филмирала" доста (както се изразяват децата) и си говорих с директорката на училището - хипотезата ми беше, че на нея може и да не й стигне бала за гимназията и да се налага да я вкарва той. А двамата много държаха да са в различни класове. Тогава ми обясниха, че биха могли да я запишат и в различен клас, въпреки че ще ползва неговия бал за прием. Така или иначе единият близнак е допълнителна бройка в класа. Слава Богу, не се наложи, всеки си влезе в желаната от него паралелка сам. Т.е. въпрос на решение на училището е.

Благодаря ти Divana   bouquet И ние сме се филмирали сериозно, защото притесненията са двойни. Искат в различни училища с различни езици, но все пак трябва да знаем всички опции. Едната със сигурност ще я приемат по първо желание, но сестра и заяви твърдо , че немски няма да учи и точка . Дано влезе и тя по първо желание . Успех на всички ! Все си мислех , че когато излязат резултатите, ще отдъхнем , но май големият стрес започва сега Simple Smile

Добре е когато записваш приетото по първо желание момиче (стискам палици, дано!) да попиташ изрично докога може и сестра й да се присъедини към нея. Не съм проверявала, защото не се наложи, но предполагам, че другото момиче може да си мине през всички класирания и накрая, ако решите, да й вземеш документите от някъде другаде и да я запишеш при близначката. Даже през септември... Дотогава може и друг акъл да дойде на втората девойка:-)

# 1 573
  • Мнения: 59
Привет, майчета! Направо недоумявам как може да има хора, които не са наясно и питат ли питат защо има две оценки по предмет?! Това го обясняваха цяла година на род. срещи!
Ние имаме безгрешен първи модул по Мат. и 5.006 обща оценка, което ме навежда на мисълта, че почти няма вярна задача от втори модул. Странно ми е, защото детето каза, че е разписал две задачи, отговорите ми каза, не знам какво се е объркало, но адски ме е яд.
Балът ни е 32.74, момче и искам да питам за стаистиката за Пловдив на второ и трето класиране за миналата година, ЕГ-тата ме интересуват, НЕ.   newsm78

# 1 574
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 229
И моята девойка се е сринала на втори модул по математика - от 5.800 е скочила на 5.156... Отделно, по математика твърдо ще й остави 5 за годината, та сме съвсем за никъде Sad Sad.

Общи условия

Активация на акаунт