Математически турнири - 29

  • 78 271
  • 795
  •   1
Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 1 857
Извинявайте за off-a,  но аз  не знам как би могло да се внуши на дете 1 или 2 клас да не слуша квестора. Та нали те са свикнали да правят това, което им каже "госпожата" и те не ги виждат като "квестори", а като "госпожата" и като човек, който им казва какво да правят.

# 721
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Минаваш през обяснението, че там има пазач. Само пазач. Без права за друго. И си знае регламента разбира се.

# 722
  • Мнения: 9 971
и при нас пълна трагедия...Разсеял се е .Не е дорисувал,преписал последната задача и то грешно  Shocked
Това ме надъхва повече,няма да го оставя на мира докато не стане по-съсредоточен.Иначе нещата ги знае...Преброил и грешно звездичките  ooooh! ooooh! ooooh!
Излагацията пълна!!!Има на какво да наблегнем,но как да го накарам  Thinking

# 723
  • Мнения: 820
Очевидно ще се научим да не слушаме квестори!Но аз смятам,че трябва да се раздуха въпроса,а не да се мълчи.

# 724
  • Мнения: 68
Задача 9. от 5 клас
отговори:
       а) ACDEB б) AECDB в) ADECB г) друг отговор
верен отговор б) AEDCB
?!?!?!

# 725
  • Мнения: X
Очевидно ще се научим да не слушаме квестори!Но аз смятам,че трябва да се раздуха въпроса,а не да се мълчи.
А аз смятам, че след безброй подобни оплаквания от квестори, трябва родителят ( учителят), който е отговорен за явяването на детето на състезанието трябва добре да го инструктира преди това.
Да не говорим, че в конкретния случай на самата бланка би трябвало да пише, че десета задача се решава подробно.
Квесторите са там, за да не се преписва, а не за да дават указания.

# 726
  • Мнения: 820
Задача 9. от 5 клас
отговори:
       а) ACDEB б) AECDB в) ADECB г) друг отговор
верен отговор б) AEDCB
?!?!?!
И моят петокласник се чуди как се получава този отговор.
Дидева,поуките вече си ги взехме.Радвам се,че детето може да решава задачите и ги разбира.Още е малък и има много да се учи.Хубавото тепърва предстои.

# 727
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Няма място за радухване - регистрирай проблем и дано имат промяна в иснтруктажа.
Точки няма да променят, няма да се извинят вероятно пък и да го напрвят какво променя?
Само ще им посочиш проблем, който ако искат да решават.

# 728
  • Мнения: 4
Моля някой да ми обясни как се получава отг. Г-6 на зад.9 за 3 клас при положение, че при така написано условие отговорът е 5.
Също ми е любопитно как се е получил отговор В на зад. седма като по условие е : "Поне в две от трите таблици" и със сигурност отговора е >8 тъй като произведение 12 се среща и в 3-те таблици. Също ако се броят всяко произведение по отделно(което е и коректно при така поставената задача), а не двойките то отговорът е много над 8.

Може и да съм в грешка, но е крайно време задачите да се прецизират като условия. Децата са 3 клас!!!

# 729
  • Мнения: 68
Задача 9. от 5 клас
отговори:
       а) ACDEB б) AECDB в) ADECB г) друг отговор
верен отговор б) AEDCB
?!?!?!
И моят петокласник се чуди как се получава този отговор.
Дидева,поуките вече си ги взехме.Радвам се,че детето може да решава задачите и ги разбира.Още е малък и има много да се учи.Хубавото тепърва предстои.
според мен е техническа грешка. трябва да е отговор г) друг отговор AEDCB. дано се усетят

# 730
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Ако е тук мястото за това, защо въпросът не върви и с условието?

# 731
  • Мнения: 820
the motherman, моят петокласник също е дал AEDCB на 9-та задача.Ще видим дали сме прави.

# 732
  • Варна
  • Мнения: 4 295
Моят сам достигна до извода квесторите за какво са сложени там. На два пъти ги е питал нещо по условията и е получавал отговори,че не им е работа да му отговарят. И мисля,че това е редното. Т.е. квесторите да са инструктирани и да си спазват задълженията.
Иначе е ясно,че веднъж като се опариш ,втори път няма да го допуснеш. Peace
Но пък за деца 1-2-3 клас не е нещо решаващо( то всъщност и после не е жизнено важно все пак) и имат време да се научат ,и те ,и  родителите им. Peace

# 733
  • София
  • Мнения: 10 825
Моля някой да ми обясни как се получава отг. Г-6 на зад.9 за 3 клас при положение, че при така написано условие отговорът е 5.
Също ми е любопитно как се е получил отговор В на зад. седма като по условие е : "Поне в две от трите таблици" и със сигурност отговора е >8 тъй като произведение 12 се среща и в 3-те таблици. Също ако се броят всяко произведение по отделно(което е и коректно при така поставената задача), а не двойките то отговорът е много над 8.

Може и да съм в грешка, но е крайно време задачите да се прецизират като условия. Децата са 3 клас!!!
За 9-та задача си права. Но при 7-ма не виждам проблем във формулировката, съвсем коректна е.

# 734
  • Варна
  • Мнения: 346
моето детенце /1 клас/ последната задача е решил наполовина -втората част му е правилна - посочил отговор 2, т.е., че 2 топки са равни на 1 триъгълниче и разбира се не е рисувал / в крайна сметка той не се явява на състезание по изобразително изкуство/, но не  е написал и думата "топка" - от критериите за оценка разбирам, че затова ще получи 1 т. / при реално решена половин задача/, а дете, което не е написало нищо - 0 т. - що за критерии са това ?!? - иначе съм много доволна от него за неговите 6 год. /последни два сбъркани примера на 4-та задача/ и половината от 10-та - на 5-та незнам как се е справил, т.к. има проблем с огледалните образи, но каквото такова

Общи условия

Активация на акаунт