Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да разбера дали продукт, закупен от AliExpress, е направен от естествена кожа?
Как да се справя с продавач, който не отговаря на запитванията ми и не изпраща поръчката ми?
Какви са някои съвети за пазаруване от AliExpress?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да разбера дали продукт, закупен от AliExpress, е направен от естествена кожа?
Когато поръчвате продукт от AliExpress, който твърди, че е направен от естествена кожа, важно е да имате предвид, че в Китай производството и обработката на продукти от естествена кожа са забранени. След това вероятността продуктът да е имитация е висок. За да сте сигурни, проверете подробното описание на продукта и се свържете с продавача за повече информация.
-
Как да се справя с продавач, който не отговаря на запитванията ми и не изпраща поръчката ми?
-
Какви са някои съвети за пазаруване от AliExpress?
Когато пазарувате от AliExpress, е важно да вземете предвид рейтинга на продавача, датата на регистрация и да избягвате прекалено ниски цени. Плащането трябва да се извършва чрез PayPal, но е безопасно с опцията за откриване на спор до 60 дни след плащането. Времето за обработка на поръчките варира, а методът на доставка също. Уверете се, че сте наясно с минималния размер на поръчката и имайте предвид възможността за откриване на спор до 5 дни след потвърждаване на изпращането при проблеми с получената пратка.
-
Как мога да избера продукт от AliExpress, който отговаря на моите нужди?
-
Как да определя размера на обувките, когато поръчвам онлайн?
И преди съм имала със срок 40-50 дни
Номера който ми е дал показва, че пратката е пусната 5 дни преди да съм я поръчала т.е. не е моят. Чудя се какво му става на този
А отгоре на всичко аз вече поръчах якето от др. продавач. То на мен ми е ясно, че този нищо не ми е изпратил, но сега трябва да чакам да мине доооста време докато ми възстановят парите. Къде мога да подам оплакване от него и дали изобщо е правилно да постъпя така?
, който е изпратен и имам код за проследяване - само си стискам палци всичко да е наред. Малко се плаша да не би да го изпратят на митница и как ще обяснявам, че струва 15 долара, но ако се стигне дотам ще се консултирам с вас отделно 

Само го представи, как сега хвърчи - тук лепне парченце тиксо, там ще поправи с химикалка адреса, и ще ти се стопли сърцето