***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит - 2

  • 105 270
  • 738
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 502
Много ми е странно как така самосиндикално е решил да декларира истинската стойност. Не че не се случва, но е голяма рядкост. В Китай се плащат експортни мита и всеки гледа да спести от тях.

# 106
  • София ж.к. Надежда 1
  • Мнения: 709
Има развитие по моя сложен казус Simple Smile .От Български пощи ми върнаха отговор на запитването.

"Здравейте,
 
Имейла от подателя е получен и му е обяснено, че трябва да подаде заявление към Китайски пощи за придвижване на процедурата за смяна на името на получателя. Прикачено Ви изпращаме кореспонденцията ни с него."

В митницата ми казаха,че просто трябва подателя да напише имейл до БГ пощи и да каже че пратката е за мен,а от БГ пощи му връщат имейл,че трябва друго да прави.

"Thank you for your inquiry.
 
In order for the name of the recipient to be changed, the sender has to submit a claim to China Post stating that he wants a change in the name.
 
Thank you and have a nice day."

Не знам вече кой крив кой прав. Simple Smile Simple Smile Simple Smile

# 107
  • София
  • Мнения: 502
Ами митницата не познава в детайли работата на пощите, както и пощите не знаят как точно работи митницата. На митницата й е достатъчно един имейл до пощата, който им развързва ръцете. Но на пощата явно им се вижда много проста тая работа и искат да го направят по трудния начин  #2gunfire

Установила съм, че пощата в България е особен вид служба, която живее и работи по правила, установени преди 100 години. Та никак не се учудвам на това, което искат.
Дано продавачът да излезе разбран и дано тамошната поща е по-съвременно ориентирана и експедитивна та да пратят каквото трябва официално   Praynig

# 108
  • София ж.к. Надежда 1
  • Мнения: 709
Искрено се надявам и аз и обещавам да пиша във темата как са се развили нещата,за да може да прочетат и други каква е точно процедурата,ако случайно има и други с моя проблем Sad

# 109
  • Мнения: 322
Пълномощното се намира отзад на известието. Ако си от София се взимат от Столична митница на Веслец.

1-ВА пратка ми отива на митница София, а е на стойност 5.59$ И все още нямам известие, а от 3 дни по тракинг е там #2gunfire .... Смятам да се разходя с малкия  baby_neutral Адресът е ул. Веслец 84  newsm78

# 110
  • Люлин
  • Мнения: 378
Момичета и момчета, знам, че сте компетентни и затова очаквам бърз отговор до 5 дни.
Май дала е от моя страна. Заблуди ме следния код за проследяване S2176053.
Не намирам никъде как се движи пратката. Накрая, остават още 5 дни , намирам инфо, че пратката ми само за 11.40 долара се намира в Митницата от 18.11.2014 год, почти месец. Нямам никакво съобщение от митница или пощите. В понеделник ще проверя в пощата и ще търся инфо от митниците.
Но интересува ме дали би трябвало да получа съобщение от Митницата или не, или пък си е мое задължение да проследявам пратките си.
За първи път от близо 50 поръчки ми отива стоката  в Митниците, и то само за 11,40 $.
Ще прочета какви документи трябва да нося.
Интересува ме дали трябва задължително да нося извлечение от банката или им стига скрийншот от плащането.
Моля за разяснение.

ПС: Добавям, че от три запитвания продавача мълчи упорито и не отговаря. Искам аз да си удължа срока, не може.
Ако пусна диспут дали няма да ме изкара виновен а остават само 5 дни.. Не че 11.40 $ са голяма сума, ама защо да ги губя....

Последна редакция: сб, 13 дек 2014, 20:40 от milentr

# 111
  • София
  • Мнения: 502
Пощата е длъжна да те уведоми с известие, но се случва да се загуби или да пропуснат да ти пратят. Което си е изцяло тяхна грешка, ти нямаш вина. Ама ако се опиташ да им търсиш отговорност ще ти извадят от 9 кладенци вода. Simple Smile
Ако е преседяла повече от 20 дни непотърсена, напълно е възможно вече да са я върнали обратно. Като нямаш известие и тракинг номер не знам дали ще искат само по имена и адрес да я търсят тази пратка дали е на митница или е върната. Трябва да се свържеш с пощата, не с митницата. Те трябва да дадат информацията, но при непроследима пратка е много трудно да ги накараш да си мръднат пръста.

Иначе за митницата поне в София е достатъчно само разпечатка от поръчката.

# 112
  • Мнения: 884
Момичета и момчета, знам, че сте компетентни и затова очаквам бърз отговор до 5 дни.
Май дала е от моя страна. Заблуди ме следния код за проследяване S2176053.
Не намирам никъде как се движи пратката. Накрая, остават още 5 дни , намирам инфо, че пратката ми само за 11.40 долара се намира в Митницата от 18.11.2014 год, почти месец. Нямам никакво съобщение от митница или пощите. В понеделник ще проверя в пощата и ще търся инфо от митниците.
Но интересува ме дали би трябвало да получа съобщение от Митницата или не, или пък си е мое задължение да проследявам пратките си.
За първи път от близо 50 поръчки ми отива стоката  в Митниците, и то само за 11,40 $.
Ще прочета какви документи трябва да нося.
Интересува ме дали трябва задължително да нося извлечение от банката или им стига скрийншот от плащането.
Моля за разяснение.

ПС: Добавям, че от три запитвания продавача мълчи упорито и не отговаря. Искам аз да си удължа срока, не може.
Ако пусна диспут дали няма да ме изкара виновен а остават само 5 дни.. Не че 11.40 $ са голяма сума, ама защо да ги губя....

Кой проследяващ номер Ви показа, че пратката е в митницата? В кой сайт го проверихте?

Получава се известие от митницата, ако пратката Ви е спряна от тях.

# 113
  • Люлин
  • Мнения: 378
Благодаря за бързите и компетентни отговори от Ros@linda и schnappsyy


Ето инфо в кой сайт го намирам. Досега не си е  случвало такъв код за проследяване, това ме заблуди и забави.

http://www.prikachi.com/images.php?images/722/7782722X.jpg

Ros@linda за коя поща споменаваш - за Хасковската   поща или Централна поща София?
schnappsyy от никъде не съм получавал съобщение.

# 114
  • София
  • Мнения: 502
За всички пощи вкупом казвам. Митницата не праща известия за такива неща. Пощата е превозвач по пратките и тя трябва да си уведоми клиентите, че пратка, по която те са превозвач е отишла на митница.

# 115
  • София
  • Мнения: 502
Относно този номер и този сайт. Това според мен е сайт, който генерира фалшиви статуси. Когато пратката е без редовен тракинг номер никой няма как да я следи. Може изобщо да не е пристигнала още в България.

# 116
  • Люлин
  • Мнения: 378
Относно този номер и този сайт. Това според мен е сайт, който генерира фалшиви статуси. Когато пратката е без редовен тракинг номер никой няма как да я следи. Може изобщо да не е пристигнала още в България.

Благодаря Ros@linda, и мен ме съмнява, че този сайт и особено тракинг кода  са фалшиви.
В понеделник ще проверя в пощата дали пък не е забутана пратката някъде... ама не вярвам, момичетата там ме познават и се уважаваме... знае ли се ....  Rolling Eyes

# 117
  • София
  • Мнения: 502
Виж в пощата и ако я няма, след като си искал удължаване и продавача не отговаря, пускай диспут. За да не си загубиш защитата. Това е задължително при положение, че не ти удължава срока.

# 118
  • Люлин
  • Мнения: 378
Виж в пощата и ако я няма, след като си искал удължаване и продавача не отговаря, пускай диспут. За да не си загубиш защитата. Това е задължително при положение, че не ти удължава срока.
OK , благодаря. Ето и сайта който ми дава продавач, определих го като Чешки.

http://www.cnzexpress.com
Какво ще кажеш, дали е фалшив ?
Да, за удължаване на срока на доставка, кликам на бутона за продължаване, но не реагира.
Що пък не взема утре да  си пусна диспут? хмммм  Thinking

# 119
  • София
  • Мнения: 502
Сайта си е напълно китайски и няма сила, която да проследи пратка, пътуваща без тракинг номер. Подобни сайтове са само за успокоение на клиентите, продавачите ги дават, за да си мислим, че следим нещо. Задължително пусни диспута, преди да изтекат дните за защита. Ако пратката в крайна сметка пристигне, ще затвориш диспута, или ще му върнеш парите, ако вече са ти ги изплатили.

Общи условия

Активация на акаунт