От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 14

  • 96 760
  • 732
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 298
Момичета, имам проблем с Габиели. Моя пратка от английския Амазон е доставена на адреса им на дата 13.12., но в акаунта ми това не е отбелязано. Днес тръгна курса им и отново нямам уведомление за тази пратка. Вече повече от година ползвам редовно услугите им, ама наистина редовно и досега подобна издънка не се е случвала. Адресът е коректен, имена, АйДи и пр.- също, не пазарувам от вчера. В тракинга пише, че пратката е оставена в ръцете на рецепционист, каквото и да значи това. Моля, посъветвайте ме как да разреша този проблем! Благодаря предварително!

Едва ли имаш проблем. Празници идват и не само ние пазаруваме. И аз имам пратка, която не е отбелязана, но преди да надам вой ще изчакам да пристигне курса, с който я очаквам при нормална доствка. Ако я няма ще я търся по трасето като ще почна от търговеца (в случая амазон защото дори нямам тракинг).  Peace

# 31
  • Мнения: 2 278
Въпрос за Габиели. Имам няколко поръчки от Германия , които са пристигнали в склада в Триер на 03.12.  , но все още стоят Заявени. Някои от другите ми поръчки, които са пристигнали също на 03.12 вече се Обработват в склада в Пловдив. Притеснявам се, да не са се изгубили... Дори поръчка, която е пристигнала в немския склад на 05.12 е вече тук...
На някой друг случвало ли му се е?
Писах им, но нямам отговор.

# 32
  • Мнения: 659
Въпрос за Габиели. Имам няколко поръчки от Германия , които са пристигнали в склада в Триер на 03.12.  , но все още стоят Заявени. Някои от другите ми поръчки, които са пристигнали също на 03.12 вече се Обработват в склада в Пловдив. Притеснявам се, да не са се изгубили... Дори поръчка, която е пристигнала в немския склад на 05.12 е вече тук...
На някой друг случвало ли му се е?
Писах им, но нямам отговор.

Изчакай да обработят курса и ако не получиш мейли и за тях,тогава се притеснявай  Peace

# 33
  • Мнения: 103
Момичета, имам проблем с Габиели. Моя пратка от английския Амазон е доставена на адреса им на дата 13.12., но в акаунта ми това не е отбелязано. Днес тръгна курса им и отново нямам уведомление за тази пратка. Вече повече от година ползвам редовно услугите им, ама наистина редовно и досега подобна издънка не се е случвала. Адресът е коректен, имена, АйДи и пр.- също, не пазарувам от вчера. В тракинга пише, че пратката е оставена в ръцете на рецепционист, каквото и да значи това. Моля, посъветвайте ме как да разреша този проблем! Благодаря предварително!

Едва ли имаш проблем. Празници идват и не само ние пазаруваме. И аз имам пратка, която не е отбелязана, но преди да надам вой ще изчакам да пристигне курса, с който я очаквам при нормална доствка. Ако я няма ще я търся по трасето като ще почна от търговеца (в случая амазон защото дори нямам тракинг).  Peace

Има ли тракинг ,сиг ли си че е пристигнала ?

# 34
  • Мнения: 116
Да ви попитам и аз.Имам пратка която е оставена в офис,защото нямало никой на адресa.YODEL е куриера в случая,някой знае ли какво трябва да направя за да си я получа.Използвам превозващ Габко.Благодаря

# 35
  • Русе
  • Мнения: 623
Кога се е случило това? Обикновено куриерите правят втори опит за доставка, ден-два след първия. Предполагам, че трябва да ти пратят мейл за това. И ако и при втория опит не успеят да я доставят, тогава трябва да се отиде на място от техен склад да се вземе пратката.

# 36
  • Мнения: 116


24 ноември.Хм,кой ще отиде  newsm78

# 37
  • Sofia
  • Мнения: 15 547

   Е, предполага се, че получателят се намира в UK и той ще отиде. Mr. Green

# 38
  • Русе
  • Мнения: 623
Струва ми се, че от 24 ноември трябва да са направили този втори опит. Съобразявайте си поръчките с работното време на фирмите превозвачи. От Габко няма да отидат да ти вземат пратката. И най-вероятно куриерът ще я върне към изпращача.

# 39
  • Sofia
  • Мнения: 15 547
От Габко няма да отидат да ти вземат пратката. И най-вероятно куриерът ще я върне към изпращача.

   Те може и да отидат, но нали взимаха някаква доста тлъста комисионна за тази услуга? newsm78

# 40
  • Русе
  • Мнения: 623
Мен защо ми се върти в главата, че не предлагаха услугата pick up??  newsm78

Ами да, сега погледнах, че не предлагат. Ето какво се казва:

10. Спечелих търг в ebay/онлайн магазин, но търговеца/продавача не предлага изпращане до адреса в UK и DE, предлагате ли вземене на пратка от адрес в UK/DE(pick up)?
- Не, фирма Gab_Co не предлага тази услуга, взимане на пратка от адрес(pick up) в UK и DE.


Така че остава като вариант да се свържеш с куриерската фирма и, ако все още не са я върнали към изпращача, да се опиташ да уредиш нова доставка, която обаче ще трябва да заплатиш.  Peace

# 41
  • Sofia
  • Мнения: 15 547
   Има промяна от известно време насам (точка 6): Peace

"Фирма Gab_Co има удоволствието да Ви представи нови услуги, създадени от Нас за Вас, с които да улесните Вашето online пазаруване и получаване на пратки:

1. Нов склад за раздаване на пратки в гр. Русе - http://www.gabco.org/contakt.php?id_page=17

2. Нов склад за раздаване на пратки в гр. Варна - http://www.gabco.org/contakt.php?id_page=18

3. Нова куриерска услуга, за доставка на Ваши пратки с куриерска фирма Rapido (Особено изгодна за пратки до 5кг., и пратки до адрес за град София) - http://www.gabco.org/transport-help3.php

4. Поръчки от Великобритания UK - асистирано пазаруване, закупуване на артикули/стоки вместо Вас / Банкови преводи към UK (Изпълнява се от партньора ни CheapTrans ltd.) - http://www.gabco.org/page.php?id_page=24

5. Поръчки от Германия DE - асистирано пазаруване, закупуване на артикули/стоки вместо Вас / Банкови преводи към DE (Изпълнява се от партньора ни Dostavki.de.) - http://www.gabco.org/page.php?id_page=25

6. Организира вземане на пратки (Pick Up / Abhoung) от избран от Вас адрес в UK/DE, до наш склад в UK/DE (Изпълнява се от партньора ни Dostavki.de.) - http://www.gabco.org/page.php?id_page=27

7. За Ваше удобство, вече извършваме 2 курса седмично от Германия DE."

# 42
  • Мнения: 2 298
Момичета, имам проблем с Габиели. Моя пратка от английския Амазон е доставена на адреса им на дата 13.12., но в акаунта ми това не е отбелязано. Днес тръгна курса им и отново нямам уведомление за тази пратка. Вече повече от година ползвам редовно услугите им, ама наистина редовно и досега подобна издънка не се е случвала. Адресът е коректен, имена, АйДи и пр.- също, не пазарувам от вчера. В тракинга пише, че пратката е оставена в ръцете на рецепционист, каквото и да значи това. Моля, посъветвайте ме как да разреша този проблем! Благодаря предварително!

Едва ли имаш проблем. Празници идват и не само ние пазаруваме. И аз имам пратка, която не е отбелязана, но преди да надам вой ще изчакам да пристигне курса, с който я очаквам при нормална доствка. Ако я няма ще я търся по трасето като ще почна от търговеца (в случая амазон защото дори нямам тракинг).  Peace

Има ли тракинг ,сиг ли си че е пристигнала ?

Няма тракинг и не съм сигурна че е доставена, въпреки, че датата дадена от Амазон беше в нашалото на миналата седмица.
Затова казах, че ще изчакам да пристигне курса, с който я очаквам в нормална ситуация и едва ако я няма бих я търсила първо при продавача и след това при Габиели.  Peace
В предколедната треска всички са заети, така че търпението е необходимо!  Mr. Green

# 43
  • Мнения: 2 278
Въпрос за Габиели. Имам няколко поръчки от Германия , които са пристигнали в склада в Триер на 03.12.  , но все още стоят Заявени. Някои от другите ми поръчки, които са пристигнали също на 03.12 вече се Обработват в склада в Пловдив. Притеснявам се, да не са се изгубили... Дори поръчка, която е пристигнала в немския склад на 05.12 е вече тук...
На някой друг случвало ли му се е?
Писах им, но нямам отговор.

Изчакай да обработят курса и ако не получиш мейли и за тях,тогава се притеснявай  Peace
Отговориха ми. Тук са ми пратките, просто към момента на товарене в камиона за бг аз още не съм ги била заявила в сайта им,  затова не са отразени.  Peace

# 44
  • Мнения: 103
От Габко няма да отидат да ти вземат пратката. И най-вероятно куриерът ще я върне към изпращача.

   Те може и да отидат, но нали взимаха някаква доста тлъста комисионна за тази услуга? newsm78

Когато се взема пратка ти искат ID ,така че и да искат Габко ,не могат да я вземат.Много странно ,че не е върната към сайта  ,това е доста време .Най-добре се свържи с Yodel .


Общи условия

Активация на акаунт