Работа, CV-та, HR-и, съвети - 41-та тема

  • 56 998
  • 701
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 7 082
Фински. Финландия Simple Smile Не френски. Френският е от обикновените езици, въобще не го броя, че може да се очаква някаква извънредна заплата с него. Simple Smile

# 91
  • Бургас
  • Мнения: 8 508
Popule, то хубаво да започне каква да е работа без да придиря, ама ако момичето е от някое малко градче дето безработицата е голяма и няма никаква работа, не е много лесно.

Това също не го разбирам. Като няма работа там, където си, се преместваш там, където има работа. Колая се намира, ако човек има желание. Другото са извинения (пред себе си) и депресия поради тях.

Понякога има обстоятелства, които не ти позволяват да де преместиш надалеч. Не става дума до нежелание.

# 92
  • Мнения: X
Благодаря ви за отговорите, ориентирах се, общо взето.

# 93
  • Мнения: 34
здравейте, никой ли не е запознат какви въпроси задават на интервюто за труд.медиатор- моля, който има инфо нека ми пише лично съобщение.Благодаря !!

# 94
  • София
  • Мнения: 10 484
Между фински и френски разликата е съществена.
Joy Joy Joy
Така е.
Друго си е човек рано сутрин да чете внимателно. Peace
Приемам забележката. bowuu

# 95
  • Мнения: 4 560
Започна да ми се случва да ми звънят за трети път след две интервюта при един същи работодател (втория път обещаната заплата беше по-малко), за втори път след едно интервю в едно кафе наблизо.
Явно бъркам при интервюто щом сивито привлича внимание.
Смешно ми е - аз си знам, че за повече от месец не могат да си намерят човек, хем пак ме канят.

# 96
  • Мнения: 2
Здравейте на всички, за първи път влизам тук и реших да споделя, че темите които дискутирате са дори и на този етап доста актуални. Общо взето всеки втори се сблъсква с простотията наречена интервюта, едни и същи безсмислени и празни от съдържание въпроси целящи убиване на време и безрезултатни по своему.
Няма да се впускам в по-големи разсъждения, за протокол както повечето тук, включаемо и следваните от мене пазарни тенденции, владея Английски С1 и норвежки език В2 ( these are levels just in case ), притежавам съответните сертификати, две висши и знаете ли какво , слушайте ето идва, NO ONE FU.....ING CARES. На 29 годин съм, все сезонни работи, въпреки, че бяха на ръководни позиции, anyway, нямаш ли връзки или вуйчо владика, вземаш влака и отиваш на ...... точно така сетихте си what I mean.
До всички квалифицирани между 23 и 30 години, владеещи по два или повече езици, моля Ви не започвайте за по-малко от 1000 лева.
Мисля , че коментара ми е изпълнен с яснота, конкретика, самоирония и лек хумор. Лек ден на всички and see ya

# 97
  • Мнения: 10 554
Ползването на чуждици, чужди думи и т.н. с цел "да блесна" на мен ми показва само и единствено ниска езикова култура.  Wink
Започвала съм работа (винаги) през Джобс, без вуйчо владика, след поредица от "простотия, наречена интервюта" и винаги съм работила за прекрасна заплата и с желание.  Wink
Ъндърстент?  Laughing

# 98
  • Мнения: 2 845
За английския не знам, но нивото ти на български е покъртително! Свършиха ли българските думи, че почнахме с "експириенс"? За правописни и граматически грешки да не говорим...

# 99
  • Мнения: X
Мисля, че вече напълно ни се изясни защо не можеш да си намериш работа.

# 100
  • София
  • Мнения: 167
абе, тия дето не сме между 23-30 може ли и ние да искаме заплата над 1000 лв?  Thinking

# 101
  • София
  • Мнения: 6 221
Мхм... те без интервюта само по време на соца са назначавали и са му кзвали "разпределение"... Странно е, когато някой на 29 посочи като проблем точно това.

# 102
  • Сф
  • Мнения: 5 515
То е странно как на 29 все още си мислиш, че си хванал Господ за шлифера, ама хора всякакви.

# 103
  • Мнения: 2 479
много интересна дискусия, но ако мога да се вместя с въпрос
Скрит текст:
длъжност "касиер"
задължения;
-каса и отчитане на шофьори
-хасп система
-досиета персонал
трудова медицина
заявка производство и разпределение
фактуриране.
Моля кажете ми, колко е нормалната заплата за тези задължения?
Очаквам мненията ви, просто искам да сравня.

# 104
  • Мнения: 3 922
Така представено е много общо. Зависи от документооборота - касови отчети, фактури, заявки и други документи, както и броя на персонала. Едно е да водиш трудови досиета на 20 човека, друго е на 200. И във въпросът ти не е уточнено това "досиета персонал" какво точно правиш по досиетата.

Общи условия

Активация на акаунт