Социален стана някъде към 3 годишна възраст, нищо че преди това ходеше на ясла. Но нашата педиатърка каза, че до 3 е нормално да са си самодостатъчни.
Въпреки всичко, страстта си му остава и желанието му за учене. Мисля си дали да не го запозная със знамената на други държави?!? Цветовете и посоките ги научи към 2 години и малко, даже в яслата казаха, че е единствения, който знае тези неща. Много му се радваха там, ама в градината нещо учителките не са много доволни, защото те си имат програма, а моето не иска да оцветява. То и аз не обичам, та ми е голяма мъка да оцветявам вкъщи, за да му показвам. Иначе на лепенето на разни неща е много добър. Започна уж да оцветява и да рисува нещо различно от цифри.
Купувам му книжки за свързване на цифри и букви и се получава картинка.
Последното "излъгване" от моя страна е да купя книжка с приказка със стикери, но стикерите и местата, на които се лепят са номерирани. Залепи я, даже прочетохме приказката, което също е постижение. Хич не ми е лесно да измислям как страстта му да я впрегна в нещо друго, най-вече различно.
Взема нашите книги, за да гледа номерираните страници. Като чета приказка, той зяпа цифрите по страниците и ми казва - чакай да видя къде е 5, примерно.
mimsim, това за японския - шега, шега, ама един подобен език поне ще им стимулира мозъка. Музиката също, тя е част математика. За програмиране са още малки.