Грешки при шофиране

  • 30 085
  • 505
  •   1
Отговори
# 300
  • Cavan, Ireland
  • Мнения: 316
To в България, по-модерно горивото отколкото в чужбина, тук има бензин и дизел, дизела с черна ръкохватка, бензина със зелена, навсякъде е така, е,  и по една табелка има и това е....освен ако не паркираш при зеления дизел да си зареждаш трактора  Mr. Green (не навсякъде има зелен, и винаги е отделен по настрани)

Аз съм нервак шофьор, рядко го показвам на другите, но в колата ако съм сама мога да подивея, полицията ме е спирала да ми прави забележка, че бибиткам в рамките на градът, затова много рядко бибиткам, но днес ми се наложи, от паркинга на голяма верига магазини се изнизвам и пред мен една кола спира отдясно да завива надясно с даден десен мигач, аз тъкмо да се промуша до нея да си завия наляво (моя лента, при обърнатото при нас движение) и пикльото решава и той да завива наляво и аз скочих на спирачките и оттам и на клаксона...ами показа ми среден пръст човека, чужденец като мен 100 процента, такива неща са голяма рядкост тук....как да не излезеш и да го пребиеш, как???? Ама си псуваш кротко и продължаваш.  ooooh! Tired

# 301
  • Мнения: X
Аз съм спокоен шофьор, овладян. Предпочитам да съм бавна понякога, да съблюдавам знаците и правилника, да дам предимство на изнервени пешеходци.
Но понякога яко си надувам музиката в колата.....Което за не малък град си е ГрубаСПроява!
 Heart Eyes

Последна редакция: вт, 21 апр 2015, 12:30 от Анонимен

# 302
  • Мнения: 1 232
На нашата като и сипаха корабно гориво, кел файда, че харчела бензин...

# 303
# 304
  • Мнения: X
Бех,къде сипват корабно гориво, искам и аз за платноходката...

# 305
  • Мнения: 1 232
По новините даваха- пълно и подробно, къде и как. Не гледаш новини ли?

# 306
  • Мнения: X
Не гледам, нямам толкова време

# 307
  • Мнения: 1 232
Гледай, за да не питаш... Joy Joy Joy

# 308
  • Мнения: X
Е, хубава работа, защо така с лошо...Да не питам! newsm78

# 309
  • Мнения: 7 681

Пушат, тракат, замърсяват въздуха доста повече от бензиновите, нямат динамика. Да, при най-съвременните дизели /HDI/ уж са решени тези проблеми, но и те не вървят както бензиновите и все пак пушат, макар и не като старите дизели.
Освен това са много по-капризни към качеството на горивото. На бензинова кола от калпав бензин общо взето нищо не може да й стане, докато при дизеловата като се запушат дюзите, ремонта им или нови дюзи струват колкото самата кола. Обслужването на дизеловите е по-скъпо и са по-капризни към консумативите. През зимата може и да не запалят /при съвременните дизели и това е уж решено, но въпреки това на минус 15-20, както често през януари -февруари става, с дизела не си хич сигурен дали ще запали/.
Пък най-съвременните имали некъв катализатор, който струвал над 1000лв и затова масово го крадели - отиваш сутринта и не можеш да тръгнеш, щото през нощта някой ти го отрязал. Та затова собствениците ходели сами в сервиз и си плащали, за да им го махнат. Ама така пък хем плащаш, хем колата си губи от качествата и става най-обикновен пушещ дизел Grinning
Че дизелите харчели два пъти по-малко, е мит. Може би с 20% по-малко от бензиновите при аналогични показатели, да. Но то и дизела е по-скъп от бензина /а няма никаква логика, защото най-чистото гориво, първата фракция, е бензинът, дизелът е вторичен, дет се вика отпадъчен продукт./ Логиката е, че дизеловите коли са повече и затова дизелът е по-скъп, за да се печели. Както черният хляб се прави от триците, обелките на житото, а белият хляб е от самото жито, но поради маниите за здравословен живот вече черният хляб е по-скъп от белия.
И самото гориво, и обслужването е по-скъпо, а това компенсира по-голямата икономичност на дизеловите двигатели. Ако въртиш страшно много, примерно 50х км годишно, тогава дизела е на сметка, ама аз 50х годишно никога не въртя, не съм шофьор по професия и не карам такси.

Та общо взето затова. Знам, че повечето хора не мислят така - то фактът е, че много повече се купуват дизелови коли. Ама да мислят квото си искат, аз пък така мисля. Мноу мразя някоя дизелова кола като ми кара отпред да й дишам гадния пушек.

Последна редакция: вт, 21 апр 2015, 10:45 от Татко Мецан

# 310
  • София
  • Мнения: 20 131
Абсолютно,все едно моят мъж го е написал.Дори до колкото знам са забранени  в някои страни дизелите. Grinning

# 311
  • Мнения: 12 724
Дизелите са за хора, които карат много, понеже излиза по-евтино. Харчат по-малко и уж се чупят по-малко.

Всички автомобили замърсяват. И тролеите да се движат, пак има замърсяване. Тоя ток откъде е дошъл? А, от вятъра, ама убихме птиците, не от фотоволтаици, а обраотваемата земя, а тези фотопанели как са произведени? Мисълта ми е, че няма какво да се лъжем. Все си цапаме.  Не е хубаво, че замърсяваме, но да не се и заблуждаваме, че сме еко. Така виждам аз нещата, не го приемайте като опозиция.

# 312
  • Мнения: 1 281

доста неверни неща си написал  tooth

но принципно погледнато .. имаш право да харесваш или не харесваш дизелите !

само да ти кажа, че динамиката на съвременните дизели е значително по добра от тази на бензиновите мотори ..
зависи нали какво точно влагаш в думата динамика .
но за градски условия , дизел с автомат е много , много по практичен от бензин ..
просто защото дизела е по калоричното гориво, а и конструктивните особености на дизеловия мотор ..
правят автомобила много по отзивчив от бензиновия , което е от съществено значение в градски условия .
дизела има много въртящ момент при ниски обороти .. бензина иска много обороти за да има въртящ момент .
малкото обороти пък .. значат по малко износване .. което значи по дълъг живот на мотора ..
което също е от съществено значение ..
КПД на дизеловия мотор е по високо от това на бензиновия ..
и разликата в разхода на гориво между бензин и дизел с една и съща кубатура и подобрителни системи ..  не е в рамките на 20 %

бензиновия мотор , като икономичност в сравнение с дизеловия може да се сравни , само ако е монтирана газова уредба , а газта е на цена под 50 % от тази на бензина ..

# 313
  • Мнения: X
Разговор между блондинки зимата:/не е виц/
- Ох, много е студено въртя стартера внимателно, за да подгрея малко горивото, че трудно пали.
- О, моята веднага пали, ама как да я подгрявам и аз.
- Сигурно и аз трябва да подобря октановото число на газта с добавки, че да пали по-лесно.

# 314
  • Мнения: 7 681
Абе как дизеловото гориво ще е по-калорично от бензина? И как динамиката ще им е по-добра - дори и съвременните дизели не ускоряват по-добре и по-бързо от бензина.
Останалите работи, за оборотите, КПД-то и живота на двигателя са верни...ама не ме кефят дизелите.


Всички автомобили замърсяват.

Ми разбира се, кой казва друго? Само че дизелите замърсяват повече.

На газ също не ме кефи. Бомба да си возя в колата?!? Ми ако те удари някой където е бутилката и да вземе да гръмне? И под 1% да е риска, пак не ща. Освен това на газ не върви добре колата, няма мощност, няма ускорение. И се намалява живота на двигателя. И харчи повече, отколкото на бензин.

Кой на запад кара на газ?!? Само италианците, които са същите мизерници като нас.

Изобщо не вярвам на басните, че:
-дизелите харчели два пъти по-малко, ето и ти казваш, че разликата не била 20%- А колко е?!? Никога не вярвам на басните, че има кола, която в софийския трафик градско ще харчи 5 на сто. Говорете си ги, ама не вярвам,

-че газовият инжекцион горял толкова газ, колкото и бензин. Говорете си го, ама не го вярвам! Газ харчи поне с 20% повече.

И въобще: - газта е за газовите печки! Нафтата е за тракторите, а за колите от бензина по-хубаво няма! Рекох и отсекох Joy Както казват туземците в книгата на Марко Марчевски "Остров Тамбукту"  - Анге бу!- /аз казах/. Като каже някой от племето занго "Анге бу!" и повече не може да се спори с него, няма да си промени мнението или решението за нищо на света Joy

Последна редакция: вт, 21 апр 2015, 13:35 от Татко Мецан

Общи условия

Активация на акаунт