За спорта, образованието и границата между тях

  • 8 142
  • 145
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: X
Много искам да видя къде извън София търсят секретарки  Laughing И дали точно секретарки търсят Laughing

# 136
  • Мнения: X
Казах хиляда пъти, давам произволен пример.
А какво може да работи някой завършил икономика с 3, живеещ в среден град , без сериозни възможности и амбиции?

# 137
  • Мнения: X
СК с отличен, магистър, първите му 3 години след завършване бяха мъка. По 6 месеца из банки и институции и като изтече изпитателният срок, го освобождават. Сега работи нещо съвсем различно, добре заплатено, но дори той не може да го дефинира с 2 думи. Можеше да си спести кандидатстването и висшето.
Индустриална химия с отличен, магистър, сега е търговски представител, което никак не ми се вижда невероятно развитие. Иначе, като заплата - да, ок е, но можеше да си спести олимпиади, състезания и КСК.
Финанси с четворка в частен университет - управител на селски клон на банка.
За какво въобще си говорим?
Няма да коментирам специалностите, където по подразбиране излизаш нископлатен обслужващ персонал.

# 138
  • Мнения: 3 634
Никога не съм възприемала училището като нещо, от което наготово ще получиш даден резултат=професия за бъдещето. Дипломата дава възможности, но никой не може да ти гарантира, че няма да си химик продаващ зарзават. Пък всички професионални спортисти покрай мен в крайна сметка свършиха като треньори. Не ми харесва такава ограничена перспектива, която несъзнателно се налага.

# 139
  • София
  • Мнения: 62 595
Ще стане секретарка, а не шивачка?
Хм.
Не само от спорт не разбирате, ами и от образование, степени на образование, дипломи и реализация. Всичко това ви е непозната материя.
Шивачка може да се стане много по-лесно, отколкото секретарка. И аз мога да стана шивачка, а не мога да шия.


тъ, тъй, лесно е, ама и заплатата и условията на труд са като в каторга.

# 140
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Точките забива темата в посока нереализирала се висшистка. Няма нужда една неуспяла да е пример за всяко образование.
Каквото и да е образованието винаги е много по-добре от никакво и говоря не за хартийката, на която пише образованието, а знанията и уменията, които са придобити и които не се добиват, когато детето е обработено, че няма смисъл да учи, защото не става и когато то трябва да блъска на тренировки до откат.

# 141
  • София
  • Мнения: 62 595

За мен лично, цялата посока е сбъркана. България е малка страна, и вместо да се мъчи за "елитен" спорт и "високо" изкуство, би трябвало да се наливат пари в масовите такива. ВСИЧКИ деца да имат достъп до спорт, музика, танци, и т.н., ЗА УДОВОЛСТВИЕ.

 Това е абсолютно вярно. И е достатъчно широка тема. Имаше преди време подобна тема и много дебати по нея.Аз също имам подобна позиция и затова детето ми не е в спортно училище.  Но сега говорим за възможности да се съчетават образование и спорт. Реакцията ми, макар и по-груба  
Скрит текст:
не че може да се сравнява с преобладаващите тук
- беше адекватна на налагане на мнения без обосновка. Не може да се поставят всички завършващи определено училище, всички деца занимаващи се със спорт, всички родители на деца, които спортуват, под един знаменател и да се сложи черта и да се се направи всеобщо заключение че дадена кауза е обречена. Още повече, че участващите в темата търсят точно възможности.

  

Ти така и не коментира това, което написах, дори не се опита да го обориш, щом греша, а лепваш едно обвинение в некомпетентност и толкова! Ако нещо грешно съм написала, посочи кое е и къде е! На мен ми изглежда, че ти самата не си много убедена в това блестящо съвместяване, но търсиш аргументи, които да те успокоят, че е възможно. Играта е на житейски вероятности и да помисли родителят трезво какви са възможностите за неговото лично дете. Лично аз за моите деца съм по-скоро консервативно настроена, без да се надъхвам колко супер ще им се получи. По-скоро очаквам да са като 70 ппроцента от хората - в средата, демек посредствени, пък каквото дойде отгоре, добре дошло!

# 142
  • Мнения: X
Точките забива темата в посока нереализирала се висшистка. Няма нужда една неуспяла да е пример за всяко образование.
Каквото и да е образованието винаги е много по-добре от никакво и говоря не за хартийката, на която пише образованието, а знанията и уменията, които са придобити и които не се добиват, когато детето е обработено, че няма смисъл да учи, защото не става и когато то трябва да блъска на тренировки до откат.
Е, браво, уважаема, ти каза за мен това, което аз се опитвам да НЕ казвам за теб. За човек, който няма друго качество, освен грамотността си, нормално се държиш - браниш "образованието" като куче - кокал. Няма значение има ли месо по кокала, важното е да се брани.
А всичките вкупом прескачате желанието на детето с какво да се занимава и възможностите му.
Няма смисъл силом да се набутва да става висшист, ако няма акъл за 2 стотинки. Ако, обаче, може да поспортува вместо това - защо не. Спортът НЕ заменя, нито замества, нито омаловажава висшето, както уважаемата даскалица по-горе се опитва да изкара.
Добре поне, че образоването вкъщи не е толкова разпространено, че по-малкото деца дневна форма означават по-малко щатни учители Whistling И тогава хора като Лиляна щяха съвсем да се развихрят с етикетите.

# 143
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
....
А всичките вкупом прескачате желанието на детето с какво да се занимава и възможностите му.
Няма смисъл силом да се набутва да става висшист, ако няма акъл за 2 стотинки. Ако, обаче, може да поспортува вместо това - защо не. Спортът НЕ заменя, нито замества, нито омаловажава висшето, както уважаемата даскалица по-горе се опитва да изкара.
...
Искам да попитам колко опит с деца имаш и кога точно решаваш, че едно дете няма акъл за две стотинки?
Иначе никой никого не бута насила, аз само казвам, че спортът, когато е повече от здравословния максимум, пречи. И това е при всички ученици, с които съм имала досег. А те не са малко.
Спортът краде от нещо, което ще ти трябва цял живот и ако не го вземе детето сега, след като приключи със спорта, няма да го вземе никога. Няма дете, което да не може да се образова, освен ако е с увреждане или заболяване някакво.

Последна редакция: вт, 05 май 2015, 20:29 от Лилянa

# 144
  • София
  • Мнения: 3 400
Няма смисъл силом да се набутва да става висшист, ако няма акъл за 2 стотинки.
.
Ама то никой не се ражда с акъл  newsm78 .
От родителя зависи най-много колко акъл ще има детето.

# 145
  • София
  • Мнения: 62 595
то и до набутване "за виШист" не сме стигнали! Все още сме в училище и как ще завърши училище.

Общи условия

Активация на акаунт