Лидл ::64::

  • 86 127
  • 745
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 393
Взехме си кафемашината. Пратена по Спиди на 5.05 от сервиза, получена в магазина днес, престояла е над 1м в сервиза.
Служителката каза, че е подменена с нова, което категорично не е така. Машината е супер надрана, а упътването е като зелник - нашата беше изключително пазена, а упътването го четохме само веднъж и беше прибрано в плик, в кутията и съответно няма как да е в този вид. Не сме я пробвали още, но съм мн разочарована, че са подменили лъскавата ни машина за кафе с някаква гадна и очевидно изобщо не пазена Sad.
Не оставяй нещата така, аз си взех парите за прахосмукачка, която не отремонтираха в срок. Забавиха я повече от 30 дни, уверяваха ни, че почти всичко в нея е сменено, но настояхме, че си искаме възстановяване на сумата заради неспазения срок.

# 271
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Шупулче, не бих оставила нещата така. Щом не са спазили срока за отремонтиране, в правото си е да си иска и вземе парите. Аз така цял диван върнах и с помоща на КЗП си взех парите. Аз и сама не съм се разправяла всъщност, КЗП свърши чудесна работа.

Поразгледах брошурата, тази седмица може и да се въздържа с посещение до магазина. Само така няма да се изкуша за нещо. Ще чакам детски дрешки.
В събота ще има кухненски робот. Скоро ги бяхме обсъждали. Дали е същия, пускан и преди?

# 272
  • Мнения: 3 675
В Лидл от понеделник ще има дамски сандали на платформа и равни тип гладиаторски на 20лв.Както и спортни обувки и чехли на същата цена.

# 273
  • Варна
  • Мнения: 25 831
Поразгледах брошурата, тази седмица може и да се въздържа с посещение до магазина. Само така няма да се изкуша за нещо. Ще чакам детски дрешки.
Мен отново нищо не ме изкушава в брошурата. А тези детски дрехи май няма да ги дочакаме, да вземем да организираме групова поръчка до Италия Mr. Green

# 274
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Поразгледах брошурата, тази седмица може и да се въздържа с посещение до магазина. Само така няма да се изкуша за нещо. Ще чакам детски дрешки.
Мен отново нищо не ме изкушава в брошурата. А тези детски дрехи май няма да ги дочакаме, да вземем да организираме групова поръчка до Италия Mr. Green

Не знам защо, но си мисля, че ще са последната седмица от месеца.  Flutter

# 275
  • Мнения: 3 020
Аз пък харесах доста неща... за ужас на мъжа ми  Blush - бельото, късите панталонки, робота /блендера/... отказах се от обувките им с платформа. Доста обикновени за 20 лв.  Naughty
Вчера в Дайхман имаше подобни намалени различни цветове и по-интересни модели.

А да ви кажа за връщането на парите - някой беше писал, че са му дали по-малко пари, отколкото е платил. И при мен така стана. Не в Лидл. Бях купила подарък на племенницата, не й стана и се наложи да сменя с друго нещо. В момента моят подарък беше намален и ми го хванаха на ниската цена /такъв бил законът  Rolling Eyes/ и се наложи да доплащам за другия продукт разликата. Та, наистина може да процедират така навсякъде.  newsm78 Един вид се заменя за моментната стойност.

# 276
  • Варна
  • Мнения: 2 036
Та, наистина може да процедират така навсякъде.  newsm78 Един вид се заменя за моментната стойност.

Е, да, ама в Лидл точно този продукт го нямат наличен. Не мисля, че позако н е така, трябва да се върне сумата на която е закупен, по касов бон и фактура.

# 277
  • Мнения: 75 674
А да ви кажа за връщането на парите - някой беше писал, че са му дали по-малко пари, отколкото е платил. И при мен така стана. Не в Лидл. Бях купила подарък на племенницата, не й стана и се наложи да сменя с друго нещо. В момента моят подарък беше намален и ми го хванаха на ниската цена /такъв бил законът  Rolling Eyes/ и се наложи да доплащам за другия продукт разликата. Та, наистина може да процедират така навсякъде.  newsm78 Един вид се заменя за моментната стойност.

Не е така - чл.113 и чл.114 от ЗЗП - възстановява се заплатената сума
Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.



Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) (Нова - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

# 278
  • Варна
  • Мнения: 169
Момичета,помните ли цената на кафе машината от промоцията през декември месец?
Днес след като изчаках до обяд и от магазина не ми се обадиха,както бяха обещали звъннах на горещия телефон и от там помолих да ми дадат информация какво се случва с моята рекламация. Записаха си данните и също обещаха да ми върнат обаждане,но след като не го спазиха  до 17.35 часа им се обадих отново.Обясниха ми ,че машината не може да се ремонтира и ще ми я заменят с нова ,но не могат да ми кажат кога ще стане това ,понеже изчакват доставка от Германия.
Обясних им ,че времето за рекламация е изтекло и бих искала да ми дадат по точна информация кога ще имам отново кафемашина и понеже не могат да ми гарантират кога ще се случи ми казаха ,че имам право да посетя магазина и да си взема парите.Реших да си взема парите и да си купя някоя друга марка ,но разочарованието ми беше ,че ми възстановиха 94 лв ,а съм сигурна ,че стоката беше на по висока цена .Касовия бон бил пратен с дефектиралата стока и на възражението ми за сумата  ми обещаха отново да проверят цената и да ми се обадя



След жалбата която написах на сайта им,днес ми се обадиха да ме поканят  да си получа разликата  в цената до 135 лв.Радвам се,че проблема се реши .



# 279
  • Мнения: 9
Здравейте, гледам, че другата седмица ще пускат блендер. Някоя от вас има ли такъв и доволна ли е? Simple Smile

# 280
  • Sofia
  • Мнения: 1 654
Здравейте, някой има ли впечатления от сокоизтисквачката от другата седмица. Може ли да се ползва за сок от моркови, целина, магданоз? Като цяло добре ли работи? Не ми е особенно необходима, ама нещо се огледах в нея. Иначе и аз чакам детскте дрешки от италианската брошура. Преди имаше идни разкошни момчешки блузки, които тук ги пропуснаха.

# 281
  • Пловдив
  • Мнения: 1 352
 и аз чакам с нетърпение детски дрешки. Иначе от сокоизтиквачка имам нужда, ще я разгледам подробно.

# 282
  • Пловдив
  • Мнения: 44 364
има ли брошура вече Rolling Eyes

# 283
  • Щастлива мама на 3 слънца
  • Мнения: 2 179
Да те много рано сутрин я пускат

# 284
  • Плевен/Пловдив
  • Мнения: 878

Споделете мнение за термометъра - заслужава ли си ??? newsm78

Общи условия

Активация на акаунт