Явлението "Бг-продавачка"

  • 98 750
  • 1 465
  •   1
Отговори
# 1 110
  • Мнения: 15
Блу, не ходя да разпитвам причините и защо са им намалени и с такива цени стоките. Влизам, плащам излизам. Другото не ме интересува  Hug

Шоколадче, аз също съм от сферата на услугите. И ще ти дам пример за некоректно отношение от страна на клиент: Идва клиент и иска нещо конкретно. Дава се заявка (без капаро, на доверие нали е редовен клиент), доставяш му я за броени дни, идва оглежда и ти заявява, че ще си помисли и ако реши да купи ще се върне! Познай дали се връща  Wink Затова в никакъв случай не казвам, че продавачите са второ качество хора, защото всеки един от нас продава някакъв вид услуга. Но пак казвам има начини да излезеш от твой личен гаф.  Peace

Последна редакция: пн, 13 юли 2015, 23:56 от obsi

# 1 111
  • Мнения: 15 960
И като дойде първият клиент с 50 или 100-левова банкнота и ги обира оборотните.
А при плащане на сметка им е последна грижа да имат да върнат ресто. Знаят, че клиентите все ще си я платят някога, няма къде да идат.

# 1 112
  • Мнения: 202
Ох, Мери, знам че е смешно ама...в Хенди не ни оставяха никакви оборотни, почваш от 0 и като дойде първия клиент... Много пъти съм питала регионалния добре, нормално ли е, какво дс кажа на клиента? Отговора беше: пращаш го да си ги развали, ако не, няма да си плати сметката  Shocked

За това всяка каса трябва да има оборотни пари, поне 20-30 лв на стотинки, след приключване на деня, се отчитат и те. Не мисля, че е толкова сложно.

Ти ако можеш иди им го кажи. Аз половин година не успях.

Няма и да успееш, явно. Просто си се възмущавам как касиерите си усложняват работния процес.

# 1 113
  • Мнения: 9 586
Касиерите си го усложняват?  Shocked айде пак да прочетеш поста, че май нещо отгоре-отгоре си го минала.

# 1 114
  • Мнения: 202
Добре, де... касиерите, управата, шефовете или който там отговаря за касата и нейната наличност. То всъщност на управата много им дреме касиера дали има дремни или не....

# 1 115
  • Мнения: 9 586
Добре, де... касиерите, управата, шефовете или който там отговаря за касата и нейната наличност. То всъщност на управата много им дреме касиера дали има дремни или не....

Алелуя!

# 1 116
  • Мнения: 9 776
Блу, не ходя да разпитвам причините и защо са им намалени и с такива цени стоките. Влизам, плащам излизам. Другото не ме интересува  Hug

Шоколадче, аз също съм от сферата на услугите. И ще ти дам пример за некоректно отношение от страна на клиент: Идва клиент и иска нещо конкретно. Дава се заявка (без капаро, на доверие нали е редовен клиент), доставяш му я за броени дни, идва оглежда и ти заявява, че ще си помисли и ако реши да купи ще се върне! Познай дали се връща  Wink Затова в никакъв случай не казвам, че продавачите са второ качество хора, защото всеки един от нас продава някакъв вид услуга. Но пак казвам има начини да излезеш от твой личен гаф.  Peace
За чия сметка остава поръчаната стока? На собственика или на конкретния консултант, който е договорил стоката с клиента?

# 1 117
  • Мнения: 2 127
Точно, защото съм била продавачка, ме дразнят конкретни неща. Недопустимо е да имаш изложена стока, без обявена цена. Или изложена една цена, а на касата - друга. Тези неща се проверяват, в крайна сметка. Не може и да си пращаш клиентите те да си развалят парите. Случвало ми се е да започна с каса 20 лв на стотинки, като ми минат 5 човека с минимум 20 лв, сетете се какво ми е останало от дребните. Развалях от моите пари, докато и те не свършат. ОК, идва клиент, нямам да върна - отивам и АЗ развалям. Аз, а не да пращам клиента да обикаля.
Сега, аз и за явлението бг-клиент мога да пиша доста, ама не е за това темата.

# 1 118
  • Мнения: 15
Блу, за сметка на собственика.  Peace 

# 1 119
  • Мнения: X
ТЕ зависят от НАС (клиентите)
това трябва да е в главата на всеки.
на тях им трябват нашите пари за да съществуват.
Добре би било всички търговци да са наясно с този прост факт.

# 1 120
  • Мнения: X
То защото все си мислите,че клиента е най-важен и винаги прав,та за това ни е такава и културата на пазаруване  Peace Не може ти да влезеш в магазин,да ти кажат "Добър ден" и да обърнеш главата,все едно ти говори човек на десет нива под твоето...като не ги попиташ да им помогнеш ли - съответно не си ги обслужил/не си им обърнал внимание , като ги попиташ им досаждаш...
В момента,в който ми плащат, друг клиент най-нахално ми се навира на касата и ме пита : "Това кой номер е,за мен има ли ?"...не може да се изчака да приключа,трябва на секундата,видиш ли,защото е Клиент...
Говорите за объркани цени - и какво правим като дойде едно намаление,колежката е сгрешила новата цена,идват да ти плащат и съответно ти правят възможно най-грозния скандал,а ти се чудиш какво да кажеш и как да реагираш,защото трябва хем да излезеш от ситуацията без да се обиди клиента,хем да запазиш спокойствие при положение,че често те и обиждат...
А като започнат да питат за отстъпки при закупуването на два или повече продукта,които са на 50% намаление и да се сърдят като им кажеш,че не може... ooooh! ами аз от джоба си ли да ги платя тези отстъпки,за да са доволни Клиентите?
И е изключително грозно да започнат да ми коментират колко са грозни дрехите/моделите или колко са скъпи...а аз стоя като мишка отстрани и се чудя тези хора мислят ли си сериозно,че аз имам нещо общо с цените  Tired , а коментарите за самите дрехи може да се направят след излизането от магазина,не пред мен...все пак аз работя там и малко или много такива коментари пред мен не са удачни  Peace
Но Клиента винаги е най-важен и винаги е прав,а продавачката е станала такава,защото за нищо друго не я бива  Outta Joint Whistling

# 1 121
  • Мнения: X
Жана, поведението на клиентите, което описваш безспорно е грозно и невъзпитано, но това не променя факта, че търговците са тези, които се нуждаят от парите на кллиента.

# 1 122
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Точно така, Жана. Не се интересуваш дали ще ти отвърнат на поздрава, не досаждаш, ако не желаят да ги консултираш, отговаряш спокойно, ако някой желае отговор, а ти си заета с друг. При недоразумение с цената - отговаряш с извинение и ако клиентът не желае да ти влезе в положение да приеме, че има грешка, даваш стоката на сгрешената цена, защото законът те задължава. В противен случай не ти е там мястото, ако не можеш да приемеш правата на клиентите.

# 1 123
  • Мнения: 5 177
Защо се обиждате на пазаренето за цена, в някои съседни нам държави в нормалните магазини е допустимо да се пазариш дори за отстъпка от намалените стоки.. Това, че тука сме гъзета и плащаме по етикет не значи, че в цял свят е така..

# 1 124
  • Мнения: X
Като ви чета тука пишат най-стриктните и отговорни хора на света. То българина много обича да критикува, но самия той да се прави на тарикат.
Не разбирам защо, ако в магазина няма хора, продавачката да не говори отвън с колежка и т.н. Вие все едно по цял ден работите и не си говорите с колеги.
Егати претенциите!

Общи условия

Активация на акаунт