Ebay 95

  • 56 719
  • 753
  •   1
Отговори
# 735
  • София
  • Мнения: 1 223
О, написах вече Simple Smile Веднага му се отрази на процентите. Но за месец има 500+ продажби и само положителни оценки! Това за мен е купен или хакнат профил. Не мога да повярвам такова некоректно отношение да му се случва за първи път.


dobra, аз виждам само положителни оценки на профила който даде  Shocked

# 736
  • Sofia
  • Мнения: 15 604
   opelcorsa, на коя дата купувачката е заплатила стоката? Пишеш, че е преди около 2 месеца, нали така? Тя принципно, в ролята си на купувач, има точно 60-дневен период, в който може да ти остави feedback. Този период започва да тече от датата на покупката. Така че, ако (почти) е изтекъл, нямаш какво да рискуваш. Peace

# 737
  • Мнения: 1 572
О, написах вече Simple Smile Веднага му се отрази на процентите. Но за месец има 500+ продажби и само положителни оценки! Това за мен е купен или хакнат профил. Не мога да повярвам такова некоректно отношение да му се случва за първи път.


dobra, аз виждам само положителни оценки на профила който даде  Shocked


Оле, този е голям хакер! Вчера отрицателната беше там и му смъкна с малко процента!
За премахване на отрицателна оценка се води диспут. Не разбирам как е изчезнала! Пак ще пиша на кастъмър съпорт, че вече ме ядоса!
Явно добре познава триковете на системата, защото преди беше затворил опцията за фийдбак  и само със съдействието на съпорта успях да го напиша. Вече се убедих, че профилът е манипулиран.

# 738
  • Мнения: 125
dobra, сега като пишеш пак на Ибей, питай ги изрично дали тези 2 кейса за неплатена стока са ти отразени в акаунта и ако са - обжалвай ги.

Какво точно имам предвид: когато продавачът ти отвори такъв кейс, ти не можеш да му оставиш фийдбек, освен ако не му платиш и тогава кейсът автоматично се затваря, без да се записва в акаунта ти.

В твоя случай продавачът ти отваря кейс, ако в рамките на следващите 2 дни не си му платила, той може да го е затворил, което води до невъзможността ти да оставиш фийдбек. Това е моето обяснение на ситуацията, иначе няма причина да не можеш да оставиш фийдбек.

# 739
  • Мнения: 1 572
dobra, сега като пишеш пак на Ибей, питай ги изрично дали тези 2 кейса за неплатена стока са ти отразени в акаунта и ако са - обжалвай ги.

Какво точно имам предвид: когато продавачът ти отвори такъв кейс, ти не можеш да му оставиш фийдбек, освен ако не му платиш и тогава кейсът автоматично се затваря, без да се записва в акаунта ти.

В твоя случай продавачът ти отваря кейс, ако в рамките на следващите 2 дни не си му платила, той може да го е затворил, което води до невъзможността ти да оставиш фийдбек. Това е моето обяснение на ситуацията, иначе няма причина да не можеш да оставиш фийдбек.
Платих по 2 различни фактури в рамките на 5 минути от отваряне на кейса.  И веднага се затвори. Кейса е само за първата сделка. По втората трябва да чакам още 3 дена, за да напиша фийдбак.
Освен това имам кореспонденция с продавача, че ще забавя плащането с цел да бидвам и за други негови стоки. Той се съгласи и това го има в кореспондепцията ни.
Вече получих един отговор, че ме разбирали и дрън, дрън, но заради отворения кейс нямам право на фийдбак. Но пък как вчера имах и защо системата ми позволи да го напиша?! И защо предния кастъмър съпорт ми даде точни указания как да го напиша, знаейки подробно казуса. Той беше чел кореспонденцията ни с продавача.
Информацията, която ми даваш е много полезна, ще я използвам!  На индиеца (новия кастъмър съпорт)  му писах, че искам случая да се разгледа от супервайзор. И държа да се прегледа кореспонденцията, което явно не е направил, защото отговорът е стандартен и "по принцип".

# 740
  • Мнения: 125
dobra, много странна ситуация.
Ето ти официалната информация от Ибей за оставяне на фийдбек, ако трябва припомни на индиеца собствените им правила. А най-добре им пиши пак, дано попаднеш на някой компетентен.

# 741
  • Мнения: 1 572
dobra, много странна ситуация.
Ето ти официалната информация от Ибей за оставяне на фийдбек, ако трябва припомни на индиеца собствените им правила. А най-добре им пиши пак, дано попаднеш на някой компетентен.
Ако разбираш "индийски", ето отговора от втория кастъмър съпорт, който се включи:
Скрит текст:
I would like to inform you that is why the feedback in question was remove because of the unpaid item case open against you. The feedback will automatically if the seller open a unpaid item case and close against you. If you are asking us to reinstate the feedback we cannot reinstate it since we do not have a way to reinstate feedback.

 

Thanks again for contacting us, and thanks for using eBay.

 

 

Sincerely,

 

Ramil P.

eBay Customer Service


На теб отново благодаря за помощта!  Hug

# 742
  • Мнения: 125
Ох, леле  Crazy
С този няма смисъл да се занимаваш повече.
Вие с мейли ли си комуникирате? Давай с чата, много по-лесно ще се разбереш така.

# 743
  • Бургас
  • Мнения: 196
dobra, много странна ситуация.
Ето ти официалната информация от Ибей за оставяне на фийдбек, ако трябва припомни на индиеца собствените им правила. А най-добре им пиши пак, дано попаднеш на някой компетентен.
Ако разбираш "индийски", ето отговора от втория кастъмър съпорт, който се включи:
Скрит текст:
I would like to inform you that is why the feedback in question was remove because of the unpaid item case open against you. The feedback will automatically if the seller open a unpaid item case and close against you. If you are asking us to reinstate the feedback we cannot reinstate it since we do not have a way to reinstate feedback.

 

Thanks again for contacting us, and thanks for using eBay.

 

 

Sincerely,

 

Ramil P.

eBay Customer Service


На теб отново благодаря за помощта!  Hug
Моля те да продължиш да ни информираш какво се случва .Защото за толкова години покупки в eBay за първи път чувам за такъв случай и ми е интересно как ще завърши.Браво за упоритоста ти!

# 744
  • Пловдив
  • Мнения: 4 539
Нова тема?

# 745
  • Мнения: 1 780
  opelcorsa, на коя дата купувачката е заплатила стоката? Пишеш, че е преди около 2 месеца, нали така? Тя принципно, в ролята си на купувач, има точно 60-дневен период, в който може да ти остави feedback. Този период започва да тече от датата на покупката. Така че, ако (почти) е изтекъл, нямаш какво да рискуваш. Peace
Сега ще погледна точно мисля че на 19 декември пратих първия път но трябва да видя все пак. После около 19 януари пуснах втори път така че майвлиза в тези 2 месеца.

# 746
  • Мнения: 1 572
Ebay ще ме побъркат. В рамките на час да речем получавам 2 отговора от 2-ма агента по един и същи имейл! Нямат ли софтуер, който пропуска само един агент да отговори?
Отделно, пак заучени отговори, без проучване на ситуацията.
И какъв кейс е спечелил продавачът срещу мен!!! Питах ги, поисках да се координират и да не си пиша с целия отдел на смяна. Дадох телефон с молба да ми се обадят, така просто няма да стане.

Скрит текст:
I know that you didn’t expect this Feedback to be removed on the seller’s account especially that you feel you haven’t violated any of the guidelines. In very rare and compelling circumstances, eBay has the right to remove a Feedback on the member’s account if we deem it removable.
 
You can find more about situations when we'll remove Feedback here:
http://pages.ebay.com/help/policies/feedback-removal.html

I hope I've explained our policy clearly. We appreciate your cooperation.

Sincerely,
 
Manilyn M.

eBay Customer Service

[THREAD ID: 1-66854776939]

Скрит текст:
We only remove Feedback if we see that the Feedback is inappropriate, according to our guidelines. In this case, the Feedback was removed because the seller won the case that you filed against them.

You can find more about situations when we'll remove Feedback here:
http://pages.ebay.com/help/policies/feedback-removal.html

I hope I've explained our policy clearly. We appreciate your cooperation.

Sincerely,

Gemma Ana L.

eBay Customer Service

# 747
  • София
  • Мнения: 9 850
Тези са по-зле от амазонския съпорт... ooooh!
Аз бих им цитирала собствения им мейл, в който ти казват да оставиш фийдбек, очевидно не четат и не мислят, а си отговарят заучените отговори...

# 748
  • Мнения: 1 685
Има нещо покрай тази липса на чат и главно пренасочване на комуникацията по телефон. За моя случай където върнах якето въпреки, че продавача се съгласи, а ибей отсякоха да не ми връща пари. Уж аз отворих кейс, а в един момент се оказа, че продавача го е пуснал срещу мен. Като се обадих по телефона ми отговориха, че продавача е говорил с тях по телефона. И какво от това?! Не разбрах нищо, само че изгорях с цифра пара Crossing Arms

# 749
  • Мнения: 125
dobra, не знам дали ще имаш достатъчно нерви да продължиш да се занимаваш с изясняването на случая с фийдбека, но за мен има нещо по-притеснително от него. И индиецът (seller open a unpaid item case and close against you), и Gemma Ana L. (the seller won the case) твърдят, че ти си загубила кейса. Ако наистина е така, това ти е записано в акаунта и може да имаш страйк, което вече е много неприятно.

Общи условия

Активация на акаунт