WIZZ AIR - 18

  • 71 764
  • 740
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 4 073
Защо да има проблем? Сега всичко беше спокойно - ръчните чанти /тези, "новите" се слагат под седалката, а горе - малкия или голям салонен багаж. Само запазилите по-голямо пространство за краката, т.е. на аварийните изходи, трябва да си оставят целия багаж горе.

А, при връщането ни възникна известен спор, между пасажер и стюард - оказва се, че този, който е запазил място на аварийния изход трябва да знае английски /е, не че са искали удостоверение/. Има логично обяснение за това, но, интересното е, че на страницата им не е написано такова изискване. Но, стюардесата каза, че не я интересува това, а техните изисквания за безопасност. На отиване не питаха за езика, но на връщане и мен ме питаха също.

# 496
  • Мнения: 19 903
Защо да има проблем? Сега всичко беше спокойно - ръчните чанти /тези, "новите" се слагат под седалката, а горе - малкия или голям салонен багаж. Само запазилите по-голямо пространство за краката, т.е. на аварийните изходи, трябва да си оставят целия багаж горе.

А, при връщането ни възникна известен спор, между пасажер и стюард - оказва се, че този, който е запазил място на аварийния изход трябва да знае английски /е, не че са искали удостоверение/. Има логично обяснение за това, но, интересното е, че на страницата им не е написано такова изискване. Но, стюардесата каза, че не я интересува това, а техните изисквания за безопасност. На отиване не питаха за езика, но на връщане и мен ме питаха също.

защото всеки си хвърля чантата в багажното, а чат пат при нужда от помощ стюардът казва, че не е негова работа да подрежда чанти...лични наблюдения от тая година

# 497
  • Мнения: 6 250
А, при връщането ни възникна известен спор, между пасажер и стюард - оказва се, че този, който е запазил място на аварийния изход трябва да знае английски /е, не че са искали удостоверение/. Има логично обяснение за това, но, интересното е, че на страницата им не е написано такова изискване. Но, стюардесата каза, че не я интересува това, а техните изисквания за безопасност. На отиване не питаха за езика, но на връщане и мен ме питаха също.

Това е съвсем нормално и стандартна практика навсякъде (тук в Бразилия трябва да се знае португалски напр.), но би трябвало да го пише на страницата за избор на места, иначе е все едно гледат да ти вземат парите, пък после се оправяй...

# 498
  • Мнения: 4 073
Точно затова претендираше и жената - платила за екстра пространство /по принцип би трябвало да знае, че са на аварийните изходи/, но никъде не е написано, че трябва да знае съответния език. Т.е. тя си загуби парите /май за полета бяха по 16 лв. в посока/. Предполагам, че в случая не парите са били важни, а принципа. Както и да е - споделям го, за да не се окаже някой, който наистина има нужда от такова пространство, в подобна ситуация. От друга страна си мисля, че ако се случи подобна ситуация и трябва да се реагира на някакви команди.... в паниката може да забравиш и майчиния си език. След този спор попитах мъжа ми всъщност какво се прави в подобна ситуация и бях много учудена, че се отваря вратата на аварийния изход и евакуацията е по крилото на самолета /ако съществува, де, черен хумор Shocked/. Ако аз съм до вратата и я отворя, нали първа ще изчезна по крилото, на кой ще превеждам нЕкви команди newsm78 Но, явно са изисквания.... Със смисъл или без такъв.... Дано да не ми се налага да разбера, защото ние винаги букваме такива места заради пространството.

# 499
  • Мнения: 6 250
Между другото и деца не се допускат там, не знам на сайта дали го пише Simple Smile
Идеята не е да стоиш там и да даваш команди на пътниците, а да разбереш като ти кажат как и кога да отвориш вратата

# 500
  • тук-там
  • Мнения: 4 364
М, да - дърпаш, завърташ и изхвърляш навън. Мъжът ми не знае английски, но пък знае какво  да прави.
Аз го плямпам, ама съм паника. Mr. Green Та, двамата сме идеалните спасители.  Laughing
Да не се случва да разбираме дали е така.....

# 501
  • Мнения: 4 073
Да, то има картинки, показващи последователността на действията, но аз, до този момент си мислех, че ако се наложи да се ползва, след отварянето, както по филмите се спуска гумената пързалка, хаха. Та и на мен мъжът ми обясни за крилото.... Замислих се, запитах се, ами ако вече няма крило, и.... заспах, беше по-лесно и приятно Sunglasses

# 502
  • Мнения: 1 426
Предполагам, че вече сте видели и промените в чекирания багаж?!  
За какви промени става въпрос ( че аз пак съм недоразбрала..... Embarassed ) ?

# 503
  • Мнения: 19 903
Предполагам, че вече сте видели и промените в чекирания багаж?!  
За какви промени става въпрос ( че аз пак съм недоразбрала..... Embarassed ) ?


има различни цени в зависимост от бройка и килограми

# 504
  • Мнения: 1 426
Благодаря, Bradley Cooper , предполагам, че теглото ще трябва да се спазва точно( както е с размерите на салонния багаж) и няма да има някакви допустими отклонения ( напр. + 2 кг.), както е при редовните авиокомпании......

# 505
  • Мнения: X
Мими, а пише ли някъде за вече закупени багажи какво е положението? Сайта в офиса ми е недостъпен.
 На нас ни предстоят две дестинации при старите условия.

# 506
  • Мнения: 19 903
Rainbow Dust
нямам идея
но при положение, че всичко това се прави, за да се събират повече пари, едва ли ще са много толерантни

Bliss
важат условията към момента на закупуването на билета  Peace

# 507
  • Мнения: 9 770
Мда, тъкмо видях, че са ми го пратили на мейл. Хубава е промяната. Веднъж само успях да докарам куфара до 30кг. Сега сме с два чекирани багажа, но дори не сме ги теглили, далеч под 32 са.

# 508
  • Мнения: 2 960
Здравейте,
за първи път купувам билет за уиз и имам един въпрос - Как изглежда бордната карта,която разпечатвате ? Защото получих на гмейл уж борднаата карта,но е 10 листа и с реклами на букинг  newsm78 newsm78 newsm78 newsm78

# 509
  • Мнения: 19 903
бордната карта не се получава на мейл
а се разпечатва на сайта след като се чекираш онлайн
приблизително така изглежда

Общи условия

Активация на акаунт