Математически турнири - 33

  • 106 316
  • 727
  •   1
Отговори
# 450
  • Мнения: 5 160
Да, мъмрят ги ... Странно, след като учителките не работят допълнително в час с тези деца (чиито родители искат да ги преместят в МГ).
А това са учители, които учат на всичко децата.

# 451
  • София
  • Мнения: 17 652
А колко време според вас трябва да отделят малките ученици до 4 - ти клас за математиката.. След 4-ти ясно в МГ редовни часове,  ЗИП, СИП и школи..по-осъзнати са

Гласувам за 4 - 5 часа седмично (хокейно време). И още толкова - за български, и още толкова - общо - за всичко останало (чужд/и език/ци, роден край / околен или каквото и да е там). Ако ходи на курс някакъв по език времето на курса не влиза в това време - това е за подготовка. Времето в училище също не влиза.

А колко време реално ще се получи... ами, зависи от детето и склонността към подмотване, разсейване и изобретяване на всевъзможни неща, които да отвличат вниманието...

# 452
  • Мнения: 4 210
Какво е това: (хокейно време)?

# 453
  • Мнения: 2 247
Малко по-различен поглед. От класа на моя позната учителка след 4 клас са приети в МГ и ХГ 8 деца, за което тя е строго смъмрена от директора, че е позволила с подготовката им това да се случи.

Изтичат едни пари, че и х 8, на тяхно място най-много 2 деца да дойдат за следващите 3 години. Нашите деца са им важни само като бройка.

# 454
  • София
  • Мнения: 17 652
Какво е това: (хокейно време)?

Времето - без времето за хранене (по време на "ученето"), времето за бягане из стаите, правене на кълбета по пода, рисуване по листа, гледане на клипчета на компютъра, докопване на таблета, и... всичко друго, което може да се изобрети за разсейване.

Аз не съм фен на хокея, но все пак терминът отразява начина, по който се измерва времетраенето на един хокеен мач - часовникът (демек, хронометърът), измерващ времето, се спира по време на всевъзможните прекъсвания на играта.

Има деца, които са си естествено концентрирани и целенасочени, сядат, работят, свършват, играят. Има и такива - моето е от тях - които започват нещо, сещат се за нещо друго, отиват на някъде, играят, блеят, спомнят си, че са правили домашно или друга някаква работа, връщат се да довършат, пак губят концентрация и... така, става безкрайно когато няма кой да напомня. А то не може винаги да си му на главата, трябва да свикне все пак и само да се сеща.

# 455
  • Мнения: 5 177
При моя син също четвърти клас е малко повече.Школата е 3 часа седмично,отделно от това срядата е ден в който остават да решават задачи за състезания в училище с класната след часовете,но това е по желание и никой никого не кара насила.От школата получават за домашно по 35-40 задачи и освен това трябва да решат и да представят вариантите от предни години за предстоящото състезание.Гледам да ги разпределя така, че да се падат по равен брой задачи за деня,но има дни в които прескача заради повечко домашни.Все пак едва ли идва повече от 1-2 часа на ден сумарно,като все пак не е всеки ден.Той си държи на играта навън след часовете и никакви задачи не могат да я изместят.
Математическата гимназия не бива да е фикс идея,не е важно толкова къде ще учат след четвърти клас, важно е след седми.
Koя е школата и кое е училището.. Може и на лични

# 456
  • Варна
  • Мнения: 4 295
При моя син също четвърти клас е малко повече.Школата е 3 часа седмично,отделно от това срядата е ден в който остават да решават задачи за състезания в училище с класната след часовете,но това е по желание и никой никого не кара насила.От школата получават за домашно по 35-40 задачи и освен това трябва да решат и да представят вариантите от предни години за предстоящото състезание.Гледам да ги разпределя така, че да се падат по равен брой задачи за деня,но има дни в които прескача заради повечко домашни.Все пак едва ли идва повече от 1-2 часа на ден сумарно,като все пак не е всеки ден.Той си държи на играта навън след часовете и никакви задачи не могат да я изместят.
Математическата гимназия не бива да е фикс идея,не е важно толкова къде ще учат след четвърти клас, важно е след седми.
Koя е школата и кое е училището.. Може и на лични

Или Геров , или Славейков ...те се водят ориентирани математически ,с решаване на задачки в часовете състезателни или след тях. Peace Гледам госпожата от школата е завишила изискванията ...добавила и състезанията да гледа .  Crazy Не всеки може да издържи на темпото и ,а и всъщност не е и нужно ,както ми стана ясно ,поне на мен!  Simple Smile

Водете се по децата си ,те са си най-добрия показател колко им трябва да се натоварват и къде им е пределната граница!  Peace

# 457
  • Мнения: 4 210
katiABV, чисто време е достатъчно разбираемо като израз. Laughing

# 458
  • Резерват "Северозапад"
  • Мнения: 2 393
Между 1 и 3 часа дневно в 4-ти клас се готвеше девойката за кандидатстване, защото имаше да наваксва цяла година материал. Без уикендите - те бяха за почивка.

# 459
  • Мнения: 293
При моя син също четвърти клас е малко повече.Школата е 3 часа седмично,отделно от това срядата е ден в който остават да решават задачи за състезания в училище с класната след часовете,но това е по желание и никой никого не кара насила.От школата получават за домашно по 35-40 задачи и освен това трябва да решат и да представят вариантите от предни години за предстоящото състезание.Гледам да ги разпределя така, че да се падат по равен брой задачи за деня,но има дни в които прескача заради повечко домашни.Все пак едва ли идва повече от 1-2 часа на ден сумарно,като все пак не е всеки ден.Той си държи на играта навън след часовете и никакви задачи не могат да я изместят.
Математическата гимназия не бива да е фикс идея,не е важно толкова къде ще учат след четвърти клас, важно е след седми.
Koя е школата и кое е училището.. Може и на лични

Или Геров , или Славейков ...те се водят ориентирани математически ,с решаване на задачки в часовете състезателни или след тях. Peace Гледам госпожата от школата е завишила изискванията ...добавила и състезанията да гледа .  Crazy Не всеки може да издържи на темпото и ,а и всъщност не е и нужно ,както ми стана ясно ,поне на мен!  Simple Smile

Водете се по децата си ,те са си най-добрия показател колко им трябва да се натоварват и къде им е пределната граница!  Peace

Аз за сега съм доволна,верно много е взискателна ,издържаме на темпото засега. Grinning Затова пък ми даде много ценни съвети относно подготовката ,които смятам да спазвам.Simple Smile

# 460
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Малко по-различен поглед. От класа на моя позната учителка след 4 клас са приети в МГ и ХГ 8 деца, за което тя е строго смъмрена от директора, че е позволила с подготовката им това да се случи.
Това е безумие!
От класа на моя позната учителка бяха приети 6 деца в МГ. И училището специално поздрави децата. Даже публично.

Елементарната логика е, че такива неща са добри и за училището. То се продава с устна реклама /но винаги първо трябва да намериш начин да определеиш дали хвалещият цени, нещата, които търсиш/, НВО /което си е смешка понякога/ и успехите на децата на различни фронтове /с осъзнаването, че училището не ги е , готвило, но поне не е пречило/. За много хора подобни успехи остават най-лесният, достъпен и относително обективен метод за преценка на училищеата когато избираъ при равни други условия.

# 461
  • Мнения: 1 058
това май по-скоро е изключение, браво на това училище! иначе и в нашето никога не информират за състезания, както и пречат на учителите за допълнителни извънкласни дейности; когато преди година каката кандидатстваше в МГ си бяха направили някакво измислено състезание по български и то точно на дата когато имаше състезание за приема, че и плашеха с 2-ка ако не отидем... е, после от 3 четвърти класа със зор събраха 1 пети и го обърнаха на детска градина - максимален прием на 5год., 6 год. и 1-ви клас; та сега като влезеш в двора на училището се чудиш дали не си в детска градина всъщност...

# 462
  • Варна
  • Мнения: 710
Наистина похвално за това училище, че е показало уважение към успелите си възпитаници...Обаче май е единственото, за което съм чувала. Останалите вместо да се гордеят с учениците си, се правят на обидени, когато разберат че са приети другаде. Типично по нашенски...

# 463
  • Мнения: X
Мисля, че три страници, посветени на разнообразни образователни теми са достатъчни. Предлагам да се върнем към състезанията. Все пак темата е за тях.
На страницата на ОМГ - Пловдив, вече има съобщение за " Черноризец Храбър".
На страницата на СМБ - Варна също, но без указания за записване.
СМБ - Русе са публикували съобщение за " Черноризец Храбър" и " Паисий Хилендарски".

# 464
  • Мнения: 1 058
В писмото на СМБ-Варна ги има указанията за записване - в канцеларията на ОУ Славейков, от 14-ти до 26-ти Simple Smile Ама на сайта на училището още няма нищо Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт