Добър фризьор в София?

  • 207 791
  • 963
  •   1
Отговори
# 375
  • София
  • Мнения: 4 826
Още преди няколко години искаха такива пари за омбре, което беше на мода тогава, по 250-300 лв.
Такива салони, тип Coco, Stephan, Inspire, са ми твърде, как да кажа, корпоративни. Целта им е само печалбата, работят много фризьори (собствениците не, или много рядко), веднъж те прави един, после друг, бърза се, претупва се, целта е да се направят максимално много клиенти в рамките на деня и да се вземат максимално пари от тях. Не ми харесва този тип салони, все едно съм в скъпа версия на Макдоналдс, а не в гурме ресторант.

# 376
  • Мнения: 5 832
Откакто в един убит квартален салон ми взеха близо 50 лева само да ме намажат с МОЯ боя, нищо вече не ме изненадва.
Търся отзиви за салоните на Мърфи. Някой скоро да е ходил? Конкретен фризьор добър?

# 377
  • Мнения: 5 157
Аз съм ходила при самият Мърфи. Той е страхотен човек и симпатяга, но аз нито се боядисвам, нито нищо. Едва ли мога да помогна с мнение. Бях в салона на Гарибалди и останах доволна. За 70 лева пострижка и сешоар и разбира се измиване което е задължително.
Скоро обаче не съм ходила по обяснителни причини.

# 378
  • София
  • Мнения: 2 099
Откакто в един убит квартален салон ми взеха близо 50 лева само да ме намажат с МОЯ боя, нищо вече не ме изненадва.
Търся отзиви за салоните на Мърфи. Някой скоро да е ходил? Конкретен фризьор добър?

Аз ходя от години при самия Мърфи. Той е фризьорът!

# 379
  • Мнения: 165
Liziа, всъщност концепцията за корпоративността е точно обратното на това, което визирате и явно не сте наясно с принципа.  Веригите магазини или салони, защото са по-големи, много обекти, могат да намалят себестойността и доставните цени и да поддръжат ниски цени, както е макдоналдс(който визирате)  и например бистро за хамбургери. Бутковите магазини са с по-високи цени, заради презумцията че там всичко е craft , единично и ограничено,само за ценители. И всъщност няма нищо лошо в това нещо да е корпоративно, напротив така има повече изисквания и по високо качество, тъй като марките държат на името си и се стараят повече. Още повече че така знаеш какво да очакваш и качеството е горе долу едно и също.Принципно проблема в този бизнес модел е масовизацията и че всички получават едно и също. Като Икеа мебели.                                                    
В тази връзка КОКО ама въобще не е корпоративна марка , защото цените са им като на бутиков магазин, а качеството много ниско,за да са бутикови. Преди бях клиент на Stephan, бях доволна от съотношението цена- качество, но сега съм много по доволна от Inspire.                                                                                                                           Фризьорът, при който ходя- Яница, е там от 6 години и обслужването и нещата,които ми се предлагат, с времето стават по добри.А цените също са ОК, никога не се е случвало да плащам повече от 150лв за боя включително с ритуалите и ампулите. Да, случвало се не винаги да се харесам , но винаги са ме разбирали , не да се опитват да ме убеждават как нещо е хубаво и видиш ли аз не мога да различа цветовете, и прави всичко възможно да коригира това, което не ми хареса. И при други фризьори от веригата съм била , и от тях съм доволна, но най вече от Яница. Никога не се забавя с повече от 5 мин, винаги е 100% концентрирана върху мен и косата ми, не си позволява да вдига телефон , а и виждам че го изисква и от екипа си.  Винаги имат някакви томболи, подаръци, което като клиент ме радва  да получавам подаръци.                                                              
И тъй като това са моите очаквания като клиент и това очаквам от фризьорския салон, в който ходя и услугите, за които плащам и доволна и лоялна. А дали е корпоративен или не салона ,дали е голяма марка или не, не ме интересува особено.

# 380
  • София
  • Мнения: 2 099
Всъщност тази логика за икономии от мащаба при фризьорските салони не е точно приложима. Собствениците на тези салони (визирам Мърфи и Inspire), инвестират във висококачествени продукти и консумативи (бои, шампоани, балсами, маски, ампули, терапии за коса), обучения, техника, маркетинг, диференцирани услуги и т.н. Докато малките квартални салончета не правят такива разходи, често се ориентират към по-бюждетни продукти, фризьорите рядко се обучават допълнително, а пък да не говорим за нещо повече. Така че изобщо не съм съгласна, че последните могат да се нарекат “бутикови”, да не говорим за качеството на услугите, което въобще не може да се сравнява с това в другите салони.
Отделно т.нар. “корпоративни салони” се целят в друга група клиенти и съответно маркетингът на услугите им е насочен именно към такъв тип клиенти (които търсят прдставителна визия и имидж). И въобще не може да става въпрос за масовизация, а точно обратното - предлагат услуги съобразени с професията и начина на живот, напълно диференцирани и индивидуализирани, за да отговорят на нуждите на клиентите си.

Последна редакция: нд, 13 дек 2020, 19:24 от Girl of now

# 381
  • Мнения: 2 585
Само дето салони тип Stephan и т.н. се опитват да го докарат от скъпи продукти и интериор, пък фризьорите им са трагедия. То и на 1000 обучения да отидеш от теб като не става нищо, какво като си ходил/а.
В никакъв случай не значи, че козметиката в кварталния салон като е по-евтина и видиш ли не става - пък марки тип Керастаз са топ.
Отделно замисляли ли сте се някога, че кварталната фризьорка приспособила гаража си в салон плаща 50 лева данък годишно, пък големите вериги салони са главно под наем, а наемите специално в София са безумни и съответно трябва ли с моята подстрижка да плащам нечий наем?! Ми мен това не ме кефи.
Като изляза от салона е важно как изглеждам аз. На работа на следващия ден гледат крайния резултат не ме питат къде съм ходила. Ако на главата си имам гнездо, надали някой ще е супер впечатлен, ако ще и 1 000 лева да съм дала за фризьор и да са ми правени 5 000 вида процедури и терапии на скалпа и главата.
Масово марките се възползват точно от тоди тип мислене - щом е скъпо, значи е добро - да ама не!
За пример, който в случая не е много уместен, но в околоочния крем на марка нисък клас за около 6 лева съм виждала същите съставки, като в крем за 120 лева, ама който не чете вижда и казва, ааа тази марка е хубава и скъпа, значи е по-добър, ама друг път .. и със салоните така.

# 382
  • София
  • Мнения: 2 099
За Stephan не мога да твърдя нищо, но е факт, че фризьорството е занаят и се учи. Ако някой иска, ще се научи и ще бъде добър. Това не е някакъв свръх талант, хайде сега. Въпрос на усилия и манталитет.
Аз лично в ръцете на квартални фризьори не мога да се оставя, защото изобщо не могат да ми предложат това, което търся като услуга. Свикнала съм на определен стандарт и качество на обслужване, с които не мога да правя компромиси, нито мога да позволя да ми слагат Пи главата бои и продукти с незнайно качество, които аз самата никога не бих употребила.

Последна редакция: нд, 13 дек 2020, 20:19 от Girl of now

# 383
  • Мнения: 2 585
За Stephan не мога да твърдя нищо, но е факт, че фризьорството е занаят и се учи. Ако някой иска, ще се научи и ще бъде добър. Това не е някакъв свръх талант, хайде сега. Въпрос на усилия и манталитет.
Аз лично в ръцете на квартални фризьори не мога да се оставя, защото изобщо не могат да ми предложат това, което търся като услуга. Свикнала съм на определен стандарт и качество на обслужване, с които не мога да правя компромиси, нито мога да позволя да ми слагат Пи главата бои и продукти с незнайно качество, които аз самата никога не бих употребила.

Може ли да дефинирате “свикнала съм с определен стандарт”?
Мият Ви косата със светена вода ли?

# 384
  • София
  • Мнения: 4 826
Виждала съм салон, по-скоро тип квартален, съвсем невзрачен и семпъл на вид, в който жената работи с Олаплекс например, следи и прилага всякакви нови техники, а цените са в средния диапазон, защото със сигурност не плаща наем 2000 лв на месец. Не е популярен или верига, но успях да си запиша час чак за януари догодина.

# 385
  • Мнения: 3 563
Виждала съм салон, по-скоро тип квартален, съвсем невзрачен и семпъл на вид, в който жената работи с Олаплекс например, следи и прилага всякакви нови техники, а цените са в средния диапазон, защото със сигурност не плаща наем 2000 лв на месец. Не е популярен или верига, но успях да си запиша час чак за януари догодина.

Много полезна информация, Лизия. Би ли споделила някаква връзка за салона, адрес, Фейсбук страница или нещо подобно?

# 386
  • Мнения: 21 807
Да, и аз се интересувам от салона.

# 387
  • София
  • Мнения: 2 338
Виждала съм салон, по-скоро тип квартален, съвсем невзрачен и семпъл на вид, в който жената работи с Олаплекс например, следи и прилага всякакви нови техники, а цените са в средния диапазон, защото със сигурност не плаща наем 2000 лв на месец. Не е популярен или верига, но успях да си запиша час чак за януари догодина.

И аз съм така с моят сегашен фризьор, относно техники и продукти. Ходила съм в прехвалени, известни както и в малки квартални салони. Според мен всичко си зависи от самият фризьор. Не може да не се развиваш, обучаваш или най-малкото да се запознаваш с новите тенденции и продукти. Като пример мога да дам, че в салон отказаха да използват плекс, който аз си носех защото щял да промени цвета на боята....Това е доста остаряло и ограничено мислене.
Сега се боядисвам сама и ходя да ме подстригват в малък салон, но пък фризорът ми чете мислите Relaxed и винаги прави точно прическата, която искам! Отделно ми дава съвети  как да си поддържам косата, а това рядко да не кажа никога не ми се беше случвало.

# 388
  • София
  • Мнения: 4 826
Да, и аз се интересувам от салона.

Да, разбира се. Салон Beauty Vision в София, Зона Б-18, ул. Зайчар. Имат страница във Фейсбук.

# 389
  • Мнения: 21 807
Много благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт