Работа, CV-та, HR-и, съвети - 45-та тема

  • 78 486
  • 769
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: X
Селика не само работа на компютър, движение, общуване, работа с клиенти, консултиране - това ми хрумва в момента  Rolling Eyes
Не трябваше да повдигам темата, така че спирам  Confused

# 631
  • Мнения: 5 292
Ами тогава в малка фирмичка нещо като секретарка. Да помага за подреждането на документация, да вдига телефона.
Или ако е в по-голяма да е нещо като front office - посрещане на гости, пренасочване на телефонни обаждания.

Работа на компютър... е отдавна наистина няма просто "работа на компютър". И ще е застопорена предимно в офиса. И няма да ги има тези срещи и пътувания, за които мечтае. Обикновено хем малко на компютър, хем навън сред хора са хора с по-специализирани дейности.

Сетих се и друго - брокер на недвижими имоти!

# 632
  • Мнения: 8 001
Да и аз и предлагах като брокер най-вече. Да, ама явно и това не я влече съвсем. Между другото и аз кандидатствах за брокер. Ходих на две интервюта - в двете най-големи фирми тук, ама на, явно си личи, че не ми е най-голямата мечта, въпреки, че работата ми харесва.

# 633
  • Пловдив
  • Мнения: 5 215
Защо да няма? Няма при големите, но повечето фирми на нашия пазар, все още са с от 1 до 10 работника.
Ако това търси може лесно да си намери работа във всяка една търговска фирма, склад на едро и т.н....навсякъде има по един човек /някъде и 2-3/, който стои в офиса на компютъра, приема заявки, прави фактури, посреща клиенти и извършва продажби, отговаря на телефона, изпраща пратки, и какво ли още не...има и общуване и консултиране, има и движение и хиляди други неща, за които в една голяма фирма отговарят различни хора...

# 634
  • Другата България
  • Мнения: 42 404
Селика не само работа на компютър, движение, общуване, работа с клиенти, консултиране - това ми хрумва в момента  Rolling Eyes
Не трябваше да повдигам темата, така че спирам  Confused
Ти умишлено ли отбягваш останалите въпроси? Трима човека те питаме - какво работиш в момента и какво си учила? Какво можеш също?
Това ти хрумва? Shocked
Ами на мен ми хрумва софтуер, програмиране, ракетно инженерство...все такива хубави работи. Дали ще е в моята компетентност обаче?

# 635
  • Мнения: X
За брокер недвижими имоти да   bouquet
Спирам някой ден ще пиша отново  Simple Smile

# 636
  • Другата България
  • Мнения: 42 404
 Joy hahaha Ясно. Кауза пердута. Зарежѝ.

# 637
  • Мнения: X
Чета темата много отдавна, преди и пишех, вече - не.
Dados, не че искам да те обидя, но според мен имаш крайно грешна тактика.
За времето, което изгуби в лутане щеше да се специализираш в нещо, което сега да ти е полезно.
Въобще не си наясно какво искаш, какво търсиш и какво можеш. Така няма да стане. Насочи се конкретно към нещо и се постарай да станеш добра точно в това нещо  Peace Все пак трябва да убедиш бъдещия си работодател, че си по-добра от другите, за да вземат точно теб. Това с компютрите, движението и комуникацията са базови умения. Замисли се какво ТИ можеш да предложиш повече от лицето Х.
Нищо лично! Просто приеми съвет от човек, работещ в областта на човешките ресурси  Peace

# 638
  • Мнения: 5 292
Пардута е. Явно. Преди не мислех така, но... сега вече..

Dados, работата на компютър е много широко понятие, разбираш.
ТЪрси работа като секретарка. Или както сега го наричат офис асистент. Но в по-малка фирмичка. Възможно по-малка.

# 639
  • Мнения: X
Не се сърдя на никого, не съм обидена на никого, а благодаря  за вниманието, отзивчивостта, помощта, съветите ,всичко  bouquet

# 640
  • София
  • Мнения: 6 221
Ъх... позициите с пътуване според мен са специфични. В една организация, дори и дейността да е свързана с пътуване и срещи, има по 1-2-3 максимум позиции, които могат да изпълняват подобни служебни ангажименти. Щото масовото схващане за работата на път, която срещам е "Ех, пътуваш! Колко свят виждаш!". Да, виждаш ако имаш сили след 12 часа международна среща, да излезеш от хотела и да се разходиш няколко преки. Не се оплаквам де. Ама пътуванията невинаги са с възможно най-удобния транспорт, хотел... и невинаги от офисна работа остава време за подготовка. Невинаги и от пътувания остава време за офисна работа. 

За търговски представител пък трябва човек да е много отракан и много навътре в това, което продава и представлява. Иначе не си го представям как ще стане.

Какво означава консултиране? Толкова е общо. Ами консултанти са и тези в магазините за дрехи. Аз също консултирам пък не съм консултант (каквото и да значи това).

Всичко тръгва от сферата на дейност. Аз работя в неправителствена организация с определена насоченост, но въпреки това не мога да стана координатор и дори офис-сътрудник на неправителствена организация, чиято сфера на дейност е коренно разлечна от тази, в която съм работила. Никой няма да ме вземе насериозно.

# 641
  • Другата България
  • Мнения: 42 404
Чета темата много отдавна, преди и пишех, вече - не.
Dados, не че искам да те обидя, но според мен имаш крайно грешна тактика.
За времето, което изгуби в лутане щеше да се специализираш в нещо, което сега да ти е полезно.
Въобще не си наясно какво искаш, какво търсиш и какво можеш. Така няма да стане. Насочи се конкретно към нещо и се постарай да станеш добра точно в това нещо  Peace Все пак трябва да убедиш бъдещия си работодател, че си по-добра от другите, за да вземат точно теб. Това с компютрите, движението и комуникацията са базови умения. Замисли се какво ТИ можеш да предложиш повече от лицето Х.
Нищо лично! Просто приеми съвет от човек, работещ в областта на човешките ресурси  Peace
Защо анонимно? Това е точно така и се подписвам с 2 ръце и два крака под него.
Аз имам мото - "ОТКРИЙ ТОВА, КОЕТО МОЖЕШ ДА ВЪРШИШ НАЙ - ДОБРЕ И НАМЕРИ КОЙ ДА ТИ ПЛАЩА ЗА НЕГО". За жалост късно се усетих, но се надявам и на моята улица да изгрее слънце.

# 642
  • Мнения: 3 228
За консултантска дейност човек трябва да е доста навътре в нещата, за да може да консултира други, т.е става дума за тесни специалисти в определена сфера. Иначе работата е динамична и свързана И с пътуване И ссъс срещи с клиенти, както и с работа в офиса. Според мен за Dados като за начало ще е подходяща работа като офис сътрудник в малка фирма

# 643
  • Мнения: 4 387
Не се сърдя на никого, не съм обидена на никого, а благодаря  за вниманието, отзивчивостта, помощта, съветите ,всичко  bouquet




Не влизам често в темата, а чат-пат, да си сверя часовника.
Е, извинявай, но подобен твой пост чета, може би, за трети път.
Ако искаш наистина съвет, отговори на момичетата на въпросите, за да се ориентират и да вникнат в конкретиката, за да могат наистина да ти помогнат, ако могат.
Иначе абсолютно излишно се коментира твоето търсене на работа неуспехите ти.
Седем години неуспешно търсене на работа? За какво кандидатстваш? За президент на републиката ли?
С език и образование, пък си кандидатствала и за чистачка?

Последна редакция: пн, 03 авг 2015, 23:01 от инсп. Гаджет

# 644
  • Мнения: 900
Ще ти дам пример със себе си, за да ме разбереш.
Аз съм сътрудник-склад  в голяма фирма силно казано /50+ човека сме/.
Занимавам се с разпределението на СМЦ между обектите на фирмата/това е основното ми задължение/, но правя и още много други неща съпътстващи работата.

Завършила съм хуманитарен профил с история, говоря английски  сносно.
По време на майчинството изкарах курс по счетоводство, а сега уча задочно икономическа специалност.
Исках да се занимавам със счетоводство/това е мечтаната работа, но докато не завърша изгледи за това няма/.
Затова се ориентирах към работа в склад.... и след доста интервюта се случи, сега работя точно това.
За компютърните умения. Познавам 1-2 счетоводни програми/базово/ Офис пакета е ясен. Работя с 3-4 различни складови програми.

Затова замисли се какво умееш/знаеш и се насочи към такава сфера.

Забравих да напиша най-важното : Обичам си работата, за мен да съм там е удоволствие, а не задължение.

Общи условия

Активация на акаунт