Работа на пасажерски кораби

  • 150 344
  • 736
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 2
Здравейте и от мен!
Идната седмица съм на интервю за работа към "Дунав турс", може ли по-опитните да разкрият как протича то, някакви специфики? Как проверяват нивото на немски? Не успях да прегледам цялата предна тема, извинете, ако съм пропуснала инфото за тази компания Rolling Eyes
Каквото намерих от други източници е, че са коректни. Ще се радвам на всякаква вътрешна информация. Какъв е колективът, началниците, какви са пасажерите, като това винаги варира, разбира се. Злоупотребява ли се с труда. Ако имате опит там, ще съм благодарна да го споделите.

Досега съм работила само на суша Simple Smile А обожавам водата. Имат ли достъп работниците от ранга на камериери, перачи, кухненски работници до палуба и гледката оттам? Зная, че нямат право на контакт с пасажерите.

Другото, което ме интересува, е дали ако ме наемат, е възможна взаимна договорка, за да мога да посещавам лекциите си (задочно). Поне вторият семестър, който тече през месец юни. Това ще е първата ми година в университета задочно, иначе.. прекъсвала съм два пъти редовно  Laughing. Назад в темите някой беше споменал, че ако изобщо предявиш някаква претенция, те изхвърлят още на етап интервю, ха-ха, истина ли е това? Отнасяше се за големите презокеански кораби, но все пак..

Благодаря!

Последна редакция: пт, 23 окт 2015, 03:03 от strelitsa

# 91
  • Мнения: 1
Здрaвейте,някой може ли дa ме нaсочи в коя aгенция кaчвaт пожaрникaри? И aко някой е нaясно с позициятa или знaе нещо повече,моля дa пише ще съм блaгодaрен!

# 92
  • Мнения: 1 133
Здравейте, първо искам да благодаря на всички за полезната информация, която давате. Имам голямо желание да се кача на кораб, но нямам възможност да замина за много дълго време (max 4-6 месеца), защото лятото ми се налага да съм в България. Знам, че най-вероятно отговора ще е отрицателен, но според по-опитните, има ли някакъв шанс целия процес по кандидатстване, евентуално одобрение и заминаване да мине толкова бързо, че да се върна до лятото, или направо да се отказвам? Говоря само за речните кораби, защото до колкото знам те предлагат по-къси круизи. Владея перфектен английски и не чак толкова добре испански. В момента уча немски, но съм далеч от желаното ниво. Работил съм като сервитьор (извън България). Опциите пред мен са или отново да замина да работя навън, или евентуално на кораб. Както казах, факта, че лятото ще трябва да се върна доста ме ограничава. Какво бихте ме посъветвали? Благодаря! Simple Smile

Само имай в предвид че тези кораби не плават зимно време, води се мъртъв сезон,започват да качват от януари - февруари, а сега просто си набират персонал.

# 93
  • Мнения: 1 133
Здравейте и от мен!
Идната седмица съм на интервю за работа към "Дунав турс", може ли по-опитните да разкрият как протича то, някакви специфики? Как проверяват нивото на немски? Не успях да прегледам цялата предна тема, извинете, ако съм пропуснала инфото за тази компания Rolling Eyes
Каквото намерих от други източници е, че са коректни. Ще се радвам на всякаква вътрешна информация. Какъв е колективът, началниците, какви са пасажерите, като това винаги варира, разбира се. Злоупотребява ли се с труда. Ако имате опит там, ще съм благодарна да го споделите.

Досега съм работила само на суша Simple Smile А обожавам водата. Имат ли достъп работниците от ранга на камериери, перачи, кухненски работници до палуба и гледката оттам? Зная, че нямат право на контакт с пасажерите.

Другото, което ме интересува, е дали ако ме наемат, е възможна взаимна договорка, за да мога да посещавам лекциите си (задочно). Поне вторият семестър, който тече през месец юни. Това ще е първата ми година в университета задочно, иначе.. прекъсвала съм два пъти редовно  Laughing. Назад в темите някой беше споменал, че ако изобщо предявиш някаква претенция, те изхвърлят още на етап интервю, ха-ха, истина ли е това? Отнасяше се за големите презокеански кораби, но все пак..

Благодаря!



Много ми е интересно как си ги представяш?  Това с договорката. И как ще стане да те пуснат в най силния месец? Т най вече качват от Април до Октомври.
А нивото на немски е елементарно да го проверят, обикновено човека който прави интервютата е чужденец, или българин който го владее перфектно, или пък тест, превод на избран текст. Начини много .

# 94
  • Мнения: 42
Здравейте, първо искам да благодаря на всички за полезната информация, която давате. Имам голямо желание да се кача на кораб, но нямам възможност да замина за много дълго време (max 4-6 месеца), защото лятото ми се налага да съм в България. Знам, че най-вероятно отговора ще е отрицателен, но според по-опитните, има ли някакъв шанс целия процес по кандидатстване, евентуално одобрение и заминаване да мине толкова бързо, че да се върна до лятото, или направо да се отказвам? Говоря само за речните кораби, защото до колкото знам те предлагат по-къси круизи. Владея перфектен английски и не чак толкова добре испански. В момента уча немски, но съм далеч от желаното ниво. Работил съм като сервитьор (извън България). Опциите пред мен са или отново да замина да работя навън, или евентуално на кораб. Както казах, факта, че лятото ще трябва да се върна доста ме ограничава. Какво бихте ме посъветвали? Благодаря! Simple Smile

Само имай в предвид че тези кораби не плават зимно време, води се мъртъв сезон,започват да качват от януари - февруари, а сега просто си набират персонал.

Ясно, значи няма смисъл изобщо да се занимавам. Благодаря! Simple Smile

# 95
  • Мнения: 254
Здравейте ! Четох ви предишната тема, но не цялата поради простата причина, че началото на темата е от 2009, а предполагам има неща, които са се променили в този бранш. С една моя приятелка си втълпихме идеята, че работата на кораб, ще е много добра опция за нас. Аз съм на 21 години знам перфектно английски и имам стаж за крупие(5 месеца), барман(7 месеца) и един месец секретар, макар, че не знам този един месец, дали изобщо ще се счита за нещо. Приятелката ми е на 27 години, знае италианския перфектно и има стаж като готвачка, а и тя към това се стреми да работи на кораб и в момента кара курс за главен готвач. Като прочетох какви пари искат за документи малко се изненадах, защото не очаквах, да са нужни най-малко 1000 лева.  От друга позната която работи на яхта разбрахме, че няма да ни вземат как да е. Освен, че конкуренцията е голяма ние нямаме стаж на кораб и ни съобщи една доста отрицателна реч, че почти нямаме шанс на място със заплата повече от 1000 лева.По нейни думи ние първо трябва да изкараме поне 3 месеца на кораб с по-лоша работа, за да можем да извоюваме място на по-добър кораб или яхта с по-добри условия. В крайна сметка каза, че като дръпнем чертата, ще дадем 1500 лева за документи и 200 евро за някакъв си неин агент, които щял да ни уреди 100% на кораб макар и с лоши условия.  Разказвам това с идеята, да попитам дали наистина е така? Наистина ли нямаме шанс за по-хубава позиция, защото нямаме стаж на кораб? Защото реално не виждам, защо трябва да давам тези 2000 лева за документи, ако ще трябвa да работя на ниско платена работа. Този "агент" за които разказа момичето я качил уж за 1200 лева, а в последствие се оказало, че работи за 830. Дотук не е споделила имена на фирми, нито името на агента.

# 96
  • Мнения: 27 211
Здравейте ! Четох ви предишната тема, но не цялата поради простата причина, че началото на темата е от 2009, а предполагам има неща, които са се променили в този бранш. С една моя приятелка си втълпихме идеята, че работата на кораб, ще е много добра опция за нас. Аз съм на 21 години знам перфектно английски и имам стаж за крупие(5 месеца), барман(7 месеца) и един месец секретар, макар, че не знам този един месец, дали изобщо ще се счита за нещо. Приятелката ми е на 27 години, знае италианския перфектно и има стаж като готвачка, а и тя към това се стреми да работи на кораб и в момента кара курс за главен готвач. Като прочетох какви пари искат за документи малко се изненадах, защото не очаквах, да са нужни най-малко 1000 лева.  От друга позната която работи на яхта разбрахме, че няма да ни вземат как да е. Освен, че конкуренцията е голяма ние нямаме стаж на кораб и ни съобщи една доста отрицателна реч, че почти нямаме шанс на място със заплата повече от 1000 лева.По нейни думи ние първо трябва да изкараме поне 3 месеца на кораб с по-лоша работа, за да можем да извоюваме място на по-добър кораб или яхта с по-добри условия. В крайна сметка каза, че като дръпнем чертата, ще дадем 1500 лева за документи и 200 евро за някакъв си неин агент, които щял да ни уреди 100% на кораб макар и с лоши условия.  Разказвам това с идеята, да попитам дали наистина е така? Наистина ли нямаме шанс за по-хубава позиция, защото нямаме стаж на кораб? Защото реално не виждам, защо трябва да давам тези 2000 лева за документи, ако ще трябвa да работя на ниско платена работа. Този "агент" за които разказа момичето я качил уж за 1200 лева, а в последствие се оказало, че работи за 830. Дотук не е споделила имена на фирми, нито името на агента.
Crazy
Какви са тия глупости дето ги пишете не мога да разбера.
Една жена казала, един агент ама не се знае кой е, 3 месеца не знам си какво после яхта...
Престанете да пишете простотии.
Като не знаете четете, питайте.
Пълни глупости и небивалици. Tired

# 97
  • Мнения: 254
Здравейте ! Четох ви предишната тема, но не цялата поради простата причина, че началото на темата е от 2009, а предполагам има неща, които са се променили в този бранш. С една моя приятелка си втълпихме идеята, че работата на кораб, ще е много добра опция за нас. Аз съм на 21 години знам перфектно английски и имам стаж за крупие(5 месеца), барман(7 месеца) и един месец секретар, макар, че не знам този един месец, дали изобщо ще се счита за нещо. Приятелката ми е на 27 години, знае италианския перфектно и има стаж като готвачка, а и тя към това се стреми да работи на кораб и в момента кара курс за главен готвач. Като прочетох какви пари искат за документи малко се изненадах, защото не очаквах, да са нужни най-малко 1000 лева.  От друга позната която работи на яхта разбрахме, че няма да ни вземат как да е. Освен, че конкуренцията е голяма ние нямаме стаж на кораб и ни съобщи една доста отрицателна реч, че почти нямаме шанс на място със заплата повече от 1000 лева.По нейни думи ние първо трябва да изкараме поне 3 месеца на кораб с по-лоша работа, за да можем да извоюваме място на по-добър кораб или яхта с по-добри условия. В крайна сметка каза, че като дръпнем чертата, ще дадем 1500 лева за документи и 200 евро за някакъв си неин агент, които щял да ни уреди 100% на кораб макар и с лоши условия.  Разказвам това с идеята, да попитам дали наистина е така? Наистина ли нямаме шанс за по-хубава позиция, защото нямаме стаж на кораб? Защото реално не виждам, защо трябва да давам тези 2000 лева за документи, ако ще трябвa да работя на ниско платена работа. Този "агент" за които разказа момичето я качил уж за 1200 лева, а в последствие се оказало, че работи за 830. Дотук не е споделила имена на фирми, нито името на агента.
Crazy
Какви са тия глупости дето ги пишете не мога да разбера.
Една жена казала, един агент ама не се знае кой е, 3 месеца не знам си какво после яхта...
Престанете да пишете простотии.
Като не знаете четете, питайте.
Пълни глупости и небивалици. Tired


 Аз обесних това което знам и зададох въпрос дали е така, защото нямам опит и представа дали е възможно. И съм питала, то въпрос има.

# 98
  • Мнения: 1 133
Здравейте ! Четох ви предишната тема, но не цялата поради простата причина, че началото на темата е от 2009, а предполагам има неща, които са се променили в този бранш. С една моя приятелка си втълпихме идеята, че работата на кораб, ще е много добра опция за нас. Аз съм на 21 години знам перфектно английски и имам стаж за крупие(5 месеца), барман(7 месеца) и един месец секретар, макар, че не знам този един месец, дали изобщо ще се счита за нещо. Приятелката ми е на 27 години, знае италианския перфектно и има стаж като готвачка, а и тя към това се стреми да работи на кораб и в момента кара курс за главен готвач. Като прочетох какви пари искат за документи малко се изненадах, защото не очаквах, да са нужни най-малко 1000 лева.  От друга позната която работи на яхта разбрахме, че няма да ни вземат как да е. Освен, че конкуренцията е голяма ние нямаме стаж на кораб и ни съобщи една доста отрицателна реч, че почти нямаме шанс на място със заплата повече от 1000 лева.По нейни думи ние първо трябва да изкараме поне 3 месеца на кораб с по-лоша работа, за да можем да извоюваме място на по-добър кораб или яхта с по-добри условия. В крайна сметка каза, че като дръпнем чертата, ще дадем 1500 лева за документи и 200 евро за някакъв си неин агент, които щял да ни уреди 100% на кораб макар и с лоши условия.  Разказвам това с идеята, да попитам дали наистина е така? Наистина ли нямаме шанс за по-хубава позиция, защото нямаме стаж на кораб? Защото реално не виждам, защо трябва да давам тези 2000 лева за документи, ако ще трябвa да работя на ниско платена работа. Този "агент" за които разказа момичето я качил уж за 1200 лева, а в последствие се оказало, че работи за 830. Дотук не е споделила имена на фирми, нито името на агента.
Crazy
Какви са тия глупости дето ги пишете не мога да разбера.
Една жена казала, един агент ама не се знае кой е, 3 месеца не знам си какво после яхта...
Престанете да пишете простотии.
Като не знаете четете, питайте.
Пълни глупости и небивалици. Tired


 Аз обесних това което знам и зададох въпрос дали е така, защото нямам опит и представа дали е възможно. И съм питала, то въпрос има.

От цялата работа разбрах само едно информацията Ви е поднесена доста неточно.
1.Можете да се качите и със стажа който имате.

2. Относно документите за съжаление тази част е вярна.

3. Комисионна на посредника - зависи от посредника./Това че е незаконно никой не го споменава./

4. Обещават Ви заплата 1200 а след това вземате 830 ?????????????? ГЛУПОСТИ , подписва се договор и него много ясно си пише условия и заплата, като не ви отърва не си давате "дупето" под наем, сиреч не подписвате.

# 99
  • Мнения: 254
Здравейте ! Четох ви предишната тема, но не цялата поради простата причина, че началото на темата е от 2009, а предполагам има неща, които са се променили в този бранш. С една моя приятелка си втълпихме идеята, че работата на кораб, ще е много добра опция за нас. Аз съм на 21 години знам перфектно английски и имам стаж за крупие(5 месеца), барман(7 месеца) и един месец секретар, макар, че не знам този един месец, дали изобщо ще се счита за нещо. Приятелката ми е на 27 години, знае италианския перфектно и има стаж като готвачка, а и тя към това се стреми да работи на кораб и в момента кара курс за главен готвач. Като прочетох какви пари искат за документи малко се изненадах, защото не очаквах, да са нужни най-малко 1000 лева.  От друга позната която работи на яхта разбрахме, че няма да ни вземат как да е. Освен, че конкуренцията е голяма ние нямаме стаж на кораб и ни съобщи една доста отрицателна реч, че почти нямаме шанс на място със заплата повече от 1000 лева.По нейни думи ние първо трябва да изкараме поне 3 месеца на кораб с по-лоша работа, за да можем да извоюваме място на по-добър кораб или яхта с по-добри условия. В крайна сметка каза, че като дръпнем чертата, ще дадем 1500 лева за документи и 200 евро за някакъв си неин агент, които щял да ни уреди 100% на кораб макар и с лоши условия.  Разказвам това с идеята, да попитам дали наистина е така? Наистина ли нямаме шанс за по-хубава позиция, защото нямаме стаж на кораб? Защото реално не виждам, защо трябва да давам тези 2000 лева за документи, ако ще трябвa да работя на ниско платена работа. Този "агент" за които разказа момичето я качил уж за 1200 лева, а в последствие се оказало, че работи за 830. Дотук не е споделила имена на фирми, нито името на агента.
Crazy
Какви са тия глупости дето ги пишете не мога да разбера.
Една жена казала, един агент ама не се знае кой е, 3 месеца не знам си какво после яхта...
Престанете да пишете простотии.
Като не знаете четете, питайте.
Пълни глупости и небивалици. Tired


 Аз обесних това което знам и зададох въпрос дали е така, защото нямам опит и представа дали е възможно. И съм питала, то въпрос има.

От цялата работа разбрах само едно информацията Ви е поднесена доста неточно.
1.Можете да се качите и със стажа който имате.

2. Относно документите за съжаление тази част е вярна.

3. Комисионна на посредника - зависи от посредника./Това че е незаконно никой не го споменава./

4. Обещават Ви заплата 1200 а след това вземате 830 ?????????????? ГЛУПОСТИ , подписва се договор и него много ясно си пише условия и заплата, като не ви отърва не си давате "дупето" под наем, сиреч не подписвате.




Благодаря за информацията ! Видях, че  обявата в jobs bg на"REGENT SEVEN SEES" е изтекла. Други коректни посреднически фирми знаете ли ? Също прочетох позитивни отзиви за Лъки М. Погледнах сайта на Лъки М и видях, че срока за интервюто е минало. Можете ли да ми дадете някакъв съвет за интервютата?
И всъщност, ако съм разбрала правилно документите се оправят след като сме удобрени, нали така?

# 100
  • Мнения: 27 211
Не мога да се сдържа да не попитам, каква е позицията на която се плаща 830 лева на кораб. Това са 410 евро оли 500$.
Та къде се работи за такива пари?

# 101
  • Мнения: 254
Не мога да се сдържа да не попитам, каква е позицията на която се плаща 830 лева на кораб. Това са 410 евро оли 500$.
Та къде се работи за такива пари?


Не знам в коя фирма е и не бих се интересувала от тази фирма. Нито от агента. Вие за какви пари се качихте да работите на първия кораб, че сте толкова изненадана ? Аз дори не знам какво да очаквам.

# 102
  • Мнения: 1
Здравейте! Кандидатствах за речен кораб чрез агенция Сапко .

Може ли някой да ми каже малко повече за интервютата?

Също някой,който се е качвал на речен кораб през тази фирма да сподели процедурите ако евентуално ме одобрят Simple Smile

БЛАГОДАРЯ ВИ

# 103
  • Мнения: 2
Здравейте и от мен!
Идната седмица съм на интервю за работа към "Дунав турс", може ли по-опитните да разкрият как протича то, някакви специфики? Как проверяват нивото на немски? Не успях да прегледам цялата предна тема, извинете, ако съм пропуснала инфото за тази компания Rolling Eyes
Каквото намерих от други източници е, че са коректни. Ще се радвам на всякаква вътрешна информация. Какъв е колективът, началниците, какви са пасажерите, като това винаги варира, разбира се. Злоупотребява ли се с труда. Ако имате опит там, ще съм благодарна да го споделите.

Досега съм работила само на суша Simple Smile А обожавам водата. Имат ли достъп работниците от ранга на камериери, перачи, кухненски работници до палуба и гледката оттам? Зная, че нямат право на контакт с пасажерите.

Другото, което ме интересува, е дали ако ме наемат, е възможна взаимна договорка, за да мога да посещавам лекциите си (задочно). Поне вторият семестър, който тече през месец юни. Това ще е първата ми година в университета задочно, иначе.. прекъсвала съм два пъти редовно  Laughing. Назад в темите някой беше споменал, че ако изобщо предявиш някаква претенция, те изхвърлят още на етап интервю, ха-ха, истина ли е това? Отнасяше се за големите презокеански кораби, но все пак..

Благодаря!



Много ми е интересно как си ги представяш?  Това с договорката. И как ще стане да те пуснат в най силния месец? Т най вече качват от Април до Октомври.
А нивото на немски е елементарно да го проверят, обикновено човека който прави интервютата е чужденец, или българин който го владее перфектно, или пък тест, превод на избран текст. Начини много .


Благодаря за топлото посрещане. На интервюто имах положителен отговор по този въпрос.

# 104
  • Мнения: 254
Здравейте и от мен!
Идната седмица съм на интервю за работа към "Дунав турс", може ли по-опитните да разкрият как протича то, някакви специфики? Как проверяват нивото на немски? Не успях да прегледам цялата предна тема, извинете, ако съм пропуснала инфото за тази компания Rolling Eyes
Каквото намерих от други източници е, че са коректни. Ще се радвам на всякаква вътрешна информация. Какъв е колективът, началниците, какви са пасажерите, като това винаги варира, разбира се. Злоупотребява ли се с труда. Ако имате опит там, ще съм благодарна да го споделите.

Досега съм работила само на суша Simple Smile А обожавам водата. Имат ли достъп работниците от ранга на камериери, перачи, кухненски работници до палуба и гледката оттам? Зная, че нямат право на контакт с пасажерите.

Другото, което ме интересува, е дали ако ме наемат, е възможна взаимна договорка, за да мога да посещавам лекциите си (задочно). Поне вторият семестър, който тече през месец юни. Това ще е първата ми година в университета задочно, иначе.. прекъсвала съм два пъти редовно  Laughing. Назад в темите някой беше споменал, че ако изобщо предявиш някаква претенция, те изхвърлят още на етап интервю, ха-ха, истина ли е това? Отнасяше се за големите презокеански кораби, но все пак..

Благодаря!



Много ми е интересно как си ги представяш?  Това с договорката. И как ще стане да те пуснат в най силния месец? Т най вече качват от Април до Октомври.
А нивото на немски е елементарно да го проверят, обикновено човека който прави интервютата е чужденец, или българин който го владее перфектно, или пък тест, превод на избран текст. Начини много .


Благодаря за топлото посрещане. На интервюто имах положителен отговор по този въпрос.


 Ще споделиш ли някое друго полезно съветче относно интервюто?

Общи условия

Активация на акаунт