Прахосмукачка робот - 8 тема

  • 108 017
  • 783
  •   1
Отговори
# 750
  • София
  • Мнения: 11 811
Принципно за ЛГ закупено от ЕС се признава гаранцията в България.Но доколкото разбирам от прочетеното тук в определени ситуации сервизът в БГ не се е справил с конкретен/и проблем/и.
За Брава и Румба знам,че не признават гаранцията,ако моделът е закупен извън БГ.

# 751
  • Sofia
  • Мнения: 2 375
Принципно за ЛГ закупено от ЕС се признава гаранцията в България.
Сигурна ли си? Защото аз за телефон LG закупен от Англия, категорично ми отказаха ремонт в България под предтекста, че ако закупя нещо от UK задължително трябва да го пратя за ремонт в UK сервиза, ако закупя нещо от DE то ремонта трябва да се извърши в Германия и т.н.
Като най-лошото е, че когато изпратих телефона в UK сервиза (от където ми беше издаден номер за сервизиране по имейла), ми го върнаха обратно (т.е. не приеха изобщо пратката от куриера) защото пакета не е изпратен от UK адрес!!!

Специално по отношение на роботите, от LG България ми отговориха, че не продават директно те, а само през оторизирани вносители. Т.е. няколко големи вериги магазини сами внасят роботите на LG и се съмнявам, че сервиз на LG за роботи в БГ изобщо има! Мястото където се сервизират са магазините от където сте ги закупили.

За това, ако поръчвате от Амазон най-добре го правете от самият Амазон (sold & dispatched by Amazon), а не от продавачи които операрират там. Второ, ако не доставят до България, то най-вероятно няма и да ви обслужат гаранционно. Да не говорим, че на много места в Европа гаранцията е само 1 година и ако ви трябват резервни части, то пак няма как да стане през Амазон извънгаранционното обслужване.

Така, че вариантите са или през реномиран сайт (може и Амазон), които доставят до България и поемат гаранционното обслужване или от голям магазин в България, които биха ви върнали парите, ако не могат да поправят робота. А за консумативи единствения вариант е поръчка от чужбина.

# 752
  • Мнения: 3 064
Моето ЛГ не можаха да го ремонтират тук в сервиза. Бяха казали, че за пръв път имат робот за ремонт и сервиза е отделно, не сме носили робота като се счупи в магазина, от който го купихме, а директно в сервиза. Беше два пъти на ремонт, първия път стоя около две седмици, взехме го, но се оказа, че проблема не е отстранен. Върнахме го пак в сервиза и втория път стоя месец и пак нищо. След десетки телефонни разговори и няколко разкарвания до сервиза, накрая го върнахме и си взехме парите. Яд ме е, че не случихме на робот, защото ми вършеше добра работа. Сега едва ли ще взема нов.

# 753
  • София
  • Мнения: 11 811
julian инфото ми е тук от тази тема и касае специално роботите на LG,закупени от Амазон от ЕС.
Аз все още нямам такъв и по-добре е да се включат момичета пазарували техника от Амазоните от ЕС за да не подведа някого.

# 754
  • Пловдив
  • Мнения: 3 665
Аз лично съм разговаряла с ЛГ и казаха ,че подлежат на ремонт тук,щом са купени от ЕС.
Друг е въпросът колко могат да ги ремонтират.
Не си мислете ,че БГ сервиз които попрявят ай робот са много по-добри.Преди време ви разказах как чисто нова Брава не й работеше зарядното-ами 2 пъти в сервиз и накрая ми я смениха с нова само защото не ми вярваха че е от зарядното.Сега Бравата ми е пак в сервиз.Работи ,но има моменти като стигне до преграда се изключва.Явно е някой сензор.Ами стоя един месец във Варна в сервиза.С първото пускане проблема си стои.Пак я върнах.Мога само да кажа че и момичето и момчето ,които работят в айробот са много коректни и търпеливи.Веднага ми съдействаха за по-бързо отстраняване на проблема-изобщо перфектна комуникация.Та изобщо не съм убедена техниците тук колко им разбират.

# 755
  • Мнения: 401
Аз купих преди Коледа румба от irobotforyou питах ги и ми казаха, че мога да ползвам сервиза в БГ. На сайта им го и ама и нашия сервиз. Но така и не съм питала в сервиза тук какво ще кажат.

# 756
  • Sofia
  • Мнения: 2 375
T.e. "България Сервиз Груп" са тези които трябва да сервизират LG роботите, дори и да са закупени от EU?
Ще е полезна информация - тъй като бих определено звъннал на техните телефони за потвърждение, преди да поръчвам нещо от Амазон или други подобни Simple Smile

# 757
  • Балчи-Варна
  • Мнения: 419
Много се двоумих какъв робот да си купя и на края се спрях на Неато Ботвак 85Д.Гледам
http://www.myrobotcenter.eu/en/neato-botvac-d85
Цената добра ли е,или има някъде още по-добра,или да почакам още малко?Моля ви помагайте момичета.

# 758
  • Пловдив
  • Мнения: 3 665
T.e. "България Сервиз Груп" са тези които трябва да сервизират LG роботите, дори и да са закупени от EU?
Ще е полезна информация - тъй като бих определено звъннал на техните телефони за потвърждение, преди да поръчвам нещо от Амазон или други подобни Simple Smile
България сервиз сервизира айробот.
Аз говорих с ЛГ България и те ми казаха ,че независимо от къде от ЕС е купен робота те поемат гаранцията.Даже съм си регистрирала и двата робота на сайта им.Кой е сервиза не попитах.

# 759
  • Мнения: 471
Много се двоумих какъв робот да си купя и на края се спрях на Неато Ботвак 85Д.Гледам
http://www.myrobotcenter.eu/en/neato-botvac-d85
Цената добра ли е,или има някъде още по-добра,или да почакам още малко?Моля ви помагайте момичета.



Много добър избор си направила  Laughing   Сигурна съм , че ще си много доволна и ще ти върши перфектна работа ! Относно цената ... изглежда ми добра ... моя Ботвак 85 го купих миналата година април месец за 1200 лв от Бг  Wink

# 760
  • Балчи-Варна
  • Мнения: 419
Поръчах,вече неатото.След толкова чудене,реших вече.А за колко дена ще пристигне?

# 761
  • Мнения: 166
Това са сервизите на LG

България сервиз
София, кв. Лозенец, ул. Вежен 25
Тел.: 02/865 01 55; 088 22 66 829

ж.к. Люлин 10, бл. 149 (партер)
Тел.: 02/925 08 70; 088 22 66 828

http://www.servicebg.net/repair.html
Национален телефон: 0700 10 218; 088 22 66 900

Техномаркет - K&K
София, бул. Цариградско шосе 361, Централен сервиз
Национален тел. номер: 02/9700970; 02/9700971; 02/9700972; 02/9700973

# 762
  • Мнения: 479
Здравейте, от скоро имам Roomba 621, мога ли да пера филтъра? Или трябва да си купя още един, за да не я оставям без докато другият съхне?
И още един въпрос, когато я почиствам, трябва ли по някакъв начин да я изключа?

# 763
  • Мнения: 2 453
пристигна ми Lg-то от myrobotcenter и само да кажа на който го купува че си идва с резевен хепа филтър, четки -основна и странични и резервен моп. В диска пише че тези неща са optional така че явно ако се купува от другаде може и да няма резервни. Пуснах го за малко но се изтощи и сега се зарежда

# 764
  • Мнения: 1 347
Моето LG също пристигна вчера. С всички екстри за които Nissпише. Което си е предимство. А също и с 5 годишна гаранция.
Аз обаче съм спала, като гледам височината. Не знам защо съм си мислела, че е 8 см. , а то е 8,9 мм. и не влиза под леглото . Така че съм пред дилемата дали да го върна (имаме това право в този сайт).
http://www.myrobotcenter.eu/en/household-robots/vacuum-robots/lg … m-bot-vr64703lvmb

Последна редакция: ср, 13 яну 2016, 17:06 от sevgito

Общи условия

Активация на акаунт