Програмата "Личен асистент" - 3

  • 175 006
  • 753
  •   1
Отговори
# 690
  • София
  • Мнения: 6 247
Ние сме майки и споделяме личен опит доколкото можем. Не сме длъжни да сме компетентни по всички въпроси. Компетентни трябва да са институциите.
(Това беше към lavaca)

# 691
  • Мнения: 218
Здравейте! Ще помоля за помощ какво се пише в отчета.Според план графика е записано:
Помощ при закуска и обяд-сервиране,отсервиране.Почистване на помещението.Разходка.Беседа.
в отчетния доклад в дейности само изреждам какво е свършено или по часове обяснявам според техния  план график и допълнителни неща.Всеки ден едно и също ли се пише.То на 1 ред какво да напише човек. Благодаря на отзовалите се

# 692
  • Сф
  • Мнения: 11 868
Пишеш тия дейности или както е гам при вас и срещу тях часовете. При нас е на ръка с чертичка.Пример.
1. Дейности в подкрепа.на битовото обслужване и самообслужване.
- пазаруване 10 часа
- почистване на дома-12
-пране 6
- лична хигиена 12
-сервиране/отсервиране 10
- плащане на битови сметки- 4
-помощ обличане/събличане 10
- посещение лекар 3
2. Дейности в подкрепа на социалната активност.
- разходка 15
- разговори 8
- посещения роднини 6
И накрая общо точки 1 и 2 112 часа.
( колкото са ви по договор месечно)
*Примерни са часовете,  докато покрият вашите по договор.
Всеки месец така се попълва. Е , сменят се малко часовете, не пиша аз поне все еднакви.  Нищо сложно, схванах те принцип предполагам.
А и винаги  могат да ви покажат от общината как се прави. Не се притеснявайте

# 693
  • Мнения: 218
Пишеш тия дейности или както е гам при вас и срещу тях часовете. При нас е на ръка с чертичка.Пример.
1. Дейности в подкрепа.на битовото обслужване и самообслужване.
- пазаруване 10 часа
- почистване на дома-12
-пране 6
- лична хигиена 12
-сервиране/отсервиране 10
- плащане на битови сметки- 4
-помощ обличане/събличане 10
- посещение лекар 3
2. Дейности в подкрепа на социалната активност.
- разходка 15
- разговори 8
- посещения роднини 6
И накрая общо точки 1 и 2 112 часа.
( колкото са ви по договор месечно)
*Примерни са часовете,  докато покрият вашите по договор.
Всеки месец така се попълва. Е , сменят се малко часовете, не пиша аз поне все еднакви.  Нищо сложно, схванах те принцип предполагам.
А и винаги  могат да ви покажат от общината как се прави. Не се притеснявайте
Благодаря Ви! В  този отчет обаче май по друг начин ще искат ,защото има редове,колкото работни дни са. И в рамките на точно 1 ред трябва да напишеш за деня,може би да се запише-хранене-1ч,почистване-30мин,разговор-1ч и т.н ,и така за всеки ден,знам ли

# 694
  • Сф
  • Мнения: 11 868
Възможно е, но е трябвало да ви обяснят. Звъннете им, сигурно и по тел ще могат да ви обяснят, но най- добре нагледно като за първи път. Или снимайте и пуснете тук, но не зная някой ще има ли подобен да обясни.
При нас дните са отгоре в един ред и само отбелязвам почивните за месеца с Х и за другите( работните) нанасям цяло число. Моите часове са 88 месечно. Ако са 22 раб дни - навсякъде по 4 ч ето ти сбора излиза. При 21 раб.дни - 4 дни по 5 часа и 17 по 4 =88. Така трябва да е и при вас, така се прави. И после при нас са дейностите и там пак както по напред ви написах и пак до сбор 88, колкото са моите часове на месец.
Като се замисля при вас май по- лесно, ние два пъти засичаме. Голяма щуротия Simple Smile
Юли са 23 работни дни., 8 почивни. Ние ги драскаме с Х както казах. Разбийте си часовете по дни както ви показах и направо ги нанасяйте по дейности ден за ден. Пътувам утре и няма да мога да се включа. А , днес пътувам, затова и не спя , успех, ако не - общината да го попълните заедно.

Последна редакция: нд, 28 юли 2024, 03:31 от PureLove

# 695
  • Мнения: 218
Възможно е, но е трябвало да ви обяснят. Звъннете им, сигурно и по тел ще могат да ви обяснят, но най- добре нагледно като за първи път. Или снимайте и пуснете тук, но не зная някой ще има ли подобен да обясни.
При нас дните са отгоре в един ред и само отбелязвам почивните за месеца с Х и за другите( работните) нанасям цяло число. Моите часове са 88 месечно. Ако са 22 раб дни - навсякъде по 4 ч ето ти сбора излиза. При 21 раб.дни - 4 дни по 5 часа и 17 по 4 =88. Така трябва да е и при вас, така се прави. И после при нас са дейностите и там пак както по напред ви написах и пак до сбор 88, колкото са моите часове на месец.
Като се замисля при вас май по- лесно, ние два пъти засичаме. Голяма щуротия Simple Smile
Юли са 23 работни дни., 8 почивни. Ние ги драскаме с Х както казах. Разбийте си часовете по дни както ви показах и направо ги нанасяйте по дейности ден за ден. Пътувам утре и няма да мога да се включа. А , днес пътувам, затова и не спя , успех, ако не - общината да го попълните заедно.
Ще мисля какво да пиша,ще се справя,благодаря. Лек път

# 696
  • Мнения: 6 971
При нас дават бланките на място. Има списък с дейности и квадратче за отметка с хиксче на дейностите, които извършвам. Не попълвам никакви часове за месеца. В тази бланка даже и отпуската не фигурира като инфо. Само в молбата за отпуска, която пускам са показани броя дни.

# 697
  • Мнения: 218


И да пиша на редовете ден за ден нещо

# 698
  • Мнения: 7 260
Явно отчетите са различни,ето такъв е при нас,за две минути ги попълвам само часовете и обобщени дейности.

# 699
  • Мнения: 218
Явно отчетите са различни,ето такъв е при нас,за две минути ги попълвам само часовете и обобщени дейности.

А при мен има толкова редове,колкото работни дни
Ами ако пиша - смяна на памперс,закуска,сервиране, почистване помещение,разговор., помощ при ставане,преоблечене.. и така всеки ден ,на всеки ред,без да посочвам време за всяка дейност

# 700
  • Мнения: 6 971
Нашите отчети са си в общината и ми го разпечатват като отида и само маркирам с хиксчета кои от дейностите извършвам, но общо за месеца, а не по часове и дни. Няма и минута работа. Слагам и три подписа и това е.

# 701
  • Мнения: 10 694
Не съм сигурна дали съм в правилната тема, но баща ми (83г) ще има нужда от личен асистент и търся начини как да кандидатсва за такъв към общината. Вероятно ще има нужда от човек който да го посещава 2-3 пъти седмично или както се разберат. Той е на крака, жизнен е, готви си, чисти си, пере се, пазарува си. Но остана самичък, т.к. майка ми почина, а нямаме близки, както и аз не живея в БГ. Пенсията му не е голяма, нямам на представа как ще се заплаща услугата също. ТЪрсих информация онлайн, но намирам само обща такава. Дори не знам дали ще се квалифицира въобще в предвид че е още сравнително жизнен. Не можах да се ориентирам дали темата е само за деца или за всички в нужда. АКо въпросите ми не са за тук, моля да бъда извинена.

# 702
  • Мнения: 6 971
ЛА по програма към общината е за хора с ТЕЛК. Но към социалните служби има някакви патронажи. Свекърва ми е на 80+г. и си е съвсем жизнена и добре, но знам, че й носят храна и ходи някаква жена от социалните служби да й чисти и то безплатно. Храната не знам дали е безплатна, но по-вероятно да, защото ако се плащаше свекърва ми нямаше да се включи.

# 703
  • Мнения: 10 694
Точно нещо такова търся и аз и не не знам как да  насоча баща ми да отиде да кандидатства. Той даже си и готви. Няма да има нужда от храна, но ако това е задължително за програмата, ще приема храната, няма на къде.

# 704
  • София
  • Мнения: 6 247
Домашният патронаж не е безплатен. Плаща се процент от пенсията. И не може да има само почистване и пазаруване, а задължително трябва да се взема и храна. Поне за нашия град е така. На татко това не му хареса (за храната), а и като цена е неизгодно, ако пенсията е голяма, и затова се отказа да кандидатства. Друго не знам.

Общи условия

Активация на акаунт