WIZZ AIR - 19

  • 69 698
  • 739
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 19 902
Скрит текст:
Беки, аз имам същите наблюдения от кацането от моя съвсееем скромен опит с тях (мисля 2 пъти, отиване и връщане) и специално питах тук в темата дали това им е практика, защото съм от страхливите и не желая прединфрактни състояния.


В скоро време ми предстои полет с тях, но в случая нямам избор на компания - Бг еър не летят в дните, в които аз ще летя, за прекачване и дума да не става.
В случая улучих и добра цена, на Бг еър в съседни дни мисля бяха над 100 евро вповече.

пп. от сега да почвам да се кръстя.

Брадли, то в тази класация можеш да гласуваш колкото пъти искаш, т.е. не ми се струва, че резултата ще е много реален.

За мен Изиджет е н.1 за Европа, за междуконтинентални - Суис.

аз от лоу кост си избирам Раян, Ийзиджет не са ми удобни от София и не ги помня вече, последно ги ползвах 2011 до Сицилия
от нормалните много ми харесват ЛуксЕр, но ги няма в класацията

# 571
  • Мнения: 1 894
Е хайде сега, не искам да им адвокатствам, но... има и безброй примери как с Уиз може да летиш и за не повече от 100 лева двупосочно.  Като качество на обслужванто аз не правя разлика между Уиз и БГ еър. С тази разлика, че ако се сетя достатъчно навреме, мога да си купя билети от Уиз на уникална цена. С БГ еър това няма как да ми се случи.

Билет под 100 лв не успях да намеря, а и билет на Wizz без добавени услуги няма как да закупиш, поне според мен, но всеки знае до какви неудобства би стигнал за пътуването. Аз чекирам багаж и мъкна чанта за лаптоп освен дамска, така че плащам за куфар и priority pass заради лаптопа. Проверих Уиз и БГ еър за следващата седмица и за след три месеца напред за Лондон и Милано. За Милано беше почти същата работа, а като сложа и хотела за половин нощ и разговор с кол центъра, излиза по-скъпо с Уиз. Дубай и Тел Авив за много по-скъпи с Уиз. Изумяващо е, че билета до Тел Авив е със 150% по-скъп.

В допълнение на горното, правя значителна разлика между цялостния климат на борда на България Еър и Wizz Air...

# 572
  • Мнения: 1 408
Беки, аз имам същите наблюдения от кацането от моя съвсееем скромен опит с тях (мисля 2 пъти, отиване и връщане) и специално питах тук в темата дали това им е практика, защото съм от страхливите и не желая прединфрактни състояния.


В скоро време ми предстои полет с тях, но в случая нямам избор на компания - Бг еър не летят в дните, в които аз ще летя, за прекачване и дума да не става.
В случая улучих и добра цена, на Бг еър в съседни дни мисля бяха над 100 евро вповече.

пп. от сега да почвам да се кръстя.


Брадли, то в тази класация можеш да гласуваш колкото пъти искаш, т.е. не ми се струва, че резултата ще е много реален.

За мен Изиджет е н.1 за Европа, за междуконтинентални - Суис.

Пътувала съм с wizz няколко пъти и в по голямата си част са кацали без проблем и плавно . Да не говоря , че веднъж кацнаха в мъгла и затвориха летището след нас. Пилотите им са българи и смятам, че са доста добри. Пътувах с райън и направо подскочихме когато кацнахме.

# 573
  • Мнения: 6 245
Здравейте, аз имам въпрос, а имено- при пренасочване на кацането на самолет към летище Пловдив, а не в София, тогава полета от София излита ли? По моята логика не би трябвало.
Питам ,зашото например аз ще летя в събота с нощен полет до София,НО се връщам с обратния полет,който е след два - три часа. И ако примерно кацна недай Боже в Пловдив, тогава пропускам обратния нали  newsm78?

Полета си излита от където е по разписание, нищо че самолета е кацнал другаде. Те ще си го преместят на собствени разноски, евентуално може да има закъснение...
Не може 2 часа преди полета да накарат 200 души да ходят до Пловдив, защото самолета е кацнал там аварийно.

# 574
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Искрено недоумявам защо хората използват Wizz Air....

Разликата в цена на полет с България Еър за същия период следващата седмица е 20 лв, но обслужването с Wizz Air е меко казано пълна пародия.

В събота сутринта кацането беше ужасно с Wizz. Изглеждаше, че щяхме да се разбием всеки момент. Понеже на излитане целият самолет скърцаше много странно и понеже много често Wizz кацат аварийно, с това кацане хората се изправиха на нокти и почнаха да се прощава наум. 
                           Тук е момента да благодариш на пилота, че благодарение на уменията му си кацнала жива и здрава. Такъв вятър и такава турболенция през живота си не бях виждала. Самолетът пропадаше с метри надолу, пилотът с усилие го стабилизираше, вятърът го въртеше като детска играчка, имах чувството че ще се разцепиме още във въздуха. Първи почнаха да повръщат децата, после жените, мъжете накрая.  Пилотът заслужено понесе няколко серии аплодисменти и лични благодарности от повечето пътници. Другите, набързо забравили преживения ужас, почнаха да се оплакват, как ще се прибират до София.                           Мислиш ли, че ако беше с редовна авиокомпания кацането щеше да бъде по-добро? Че метеорологичната обстановка за различните компании е различна?

# 575
  • София
  • Мнения: 2 065
Е хайде сега, не искам да им адвокатствам, но... има и безброй примери как с Уиз може да летиш и за не повече от 100 лева двупосочно.  Като качество на обслужванто аз не правя разлика между Уиз и БГ еър. С тази разлика, че ако се сетя достатъчно навреме, мога да си купя билети от Уиз на уникална цена. С БГ еър това няма как да ми се случи.

Билет под 100 лв не успях да намеря, а и билет на Wizz без добавени услуги няма как да закупиш, поне според мен, но всеки знае до какви неудобства би стигнал за пътуването. Аз чекирам багаж и мъкна чанта за лаптоп освен дамска, така че плащам за куфар и priority pass заради лаптопа. Проверих Уиз и БГ еър за следващата седмица и за след три месеца напред за Лондон и Милано. За Милано беше почти същата работа, а като сложа и хотела за половин нощ и разговор с кол центъра, излиза по-скъпо с Уиз. Дубай и Тел Авив за много по-скъпи с Уиз. Изумяващо е, че билета до Тел Авив е със 150% по-скъп.

В допълнение на горното, правя значителна разлика между цялостния климат на борда на България Еър и Wizz Air...


Абе не съм адвокат нито на Блис, нито на Уиз еър, но тъй като това е форум от който много хора черпят информация за самостоятелните си пътувания не мога да не кажа, че по-изкривено, невярно и безполезно изразено мнение като това на Беки трудно може да се срещне тук.
Както дявола си чете евангелието както намери за добре, така и Беки си е наумила, че трябва да разгроми веднъж и завинаги врага, наречен Уиз еър.
Беки, няма нищо вярно в твоите твърдения.
Билети под 100 лв. има колкото си искаш. Е ако търсиш за дните около Коледа, когато целият свят се е юрнал да пътува ще е малко по-трудничко, но и за тогава има.След като аз мога да намеря значи и ти можеш.
Билети без добавени услуги можеш спокойно да закупиш. След като аз мога, значи и ти трябва да можеш. А пък че си решила да чекираш куфари си е твой проблем, но поне 70% от пишещите в темата за Уиз еър летят за по няколко дни и не чекират куфари.
Минали месец летяхме до Лондон и двата двупосочни билета ни струваха 270лв.
За Дубай и Тел Авив също е много евтино с Уиз еър. Ама аз не го казвам просто така, а защото летя редовно с уиз еър до Дубай и има билети за по 50 лв. в едната посока. За Тел Авив пък ще летя през декември. И двата ни билета отиване и връщане и то точно в най-натоварения период на пътуване около Нова година ни излязоха цифром и словом 211 лв. Да, правилно си прочела. 211 лв. Ако искаш мога да ти покажа.
Така че, хубаво е когато човек не харесва нещо да си каже мнението, но пък чак толкова да изкриви информацията не е приемливо във форум, където голяма част от четящите приемат мненията за истина.

# 576
  • Мнения: 6 031
Роже, хубаво си го написал. +1  Peace
Точно преди 10 дни летях до Лондон и обратно за 100лв.
А към днешна дата проверих, че има доста полети за под и около 50лв.(цената е за двупосочен билет с дискаунт клуб).

# 577
  • Мнения: 19 902
и аз съм на мнение, че за някои дестинации (Рим и Ларнака например) може да се намерят подобни цени на БГер, особено ако искате да чекирате багаж, да хапнете нещо на борда и да имате малко повече място за краката  Peace
иначе уиз имат много евтини билети за януари, аз тази година доста напазарувах, но в датите на пускането на разписанието и тогава цените бяха наистина ниски (другият месец имам един Париж за 114 лв  с голям ръчен)  Peace

# 578
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
и аз съм на мнение, че за някои дестинации (Рим и Ларнака например) може да се намерят подобни цени на БГер, особено ако искате да чекирате багаж, да хапнете нещо на борда и да имате малко повече място за краката  Peace

Тази година ходих и до двете дестинации за по 70лв. двупосочен с дискаунт клуб.
Не вярвам цените на БГеър да се доближават до тази. Предполагам, че са поне двойно, да не кажа и тройно по-скъпи.
За по няколко дни не мисля, че на човек му трябва чекиран багаж.
А тези полети са по два часа, така че нито храната на борда е необходимост, нито разстоянието между седалките е чак такава болка за умиране.
Между другото самолетите до Дубай са с доста по-голямо разстояние между седалките и веднага прави впечатление. Явно по-дългите полети все пак са с по-комфортни салони.

# 579
  • Мнения: X
                   Тук е момента да благодариш на пилота, че благодарение на уменията му си кацнала жива и здрава. Такъв вятър и такава турболенция през живота си не бях виждала. Самолетът пропадаше с метри надолу, пилотът с усилие го стабилизираше, вятърът го въртеше като детска играчка, имах чувството че ще се разцепиме още във въздуха. Първи почнаха да повръщат децата, после жените, мъжете накрая.  Пилотът заслужено понесе няколко серии аплодисменти и лични благодарности от повечето пътници. Другите, набързо забравили преживения ужас, почнаха да се оплакват, как ще се прибират до София.                           Мислиш ли, че ако беше с редовна авиокомпания кацането щеше да бъде по-добро? Че метеорологичната обстановка за различните компании е различна?

Aaaaa браво! Някой да го каже! Всички се извъдиха разбирачи по кацане на самолети през последните дни. А много нормални авиокомпании в събота вместо да кацнат на близко резервно летище взеха, че се върнаха в изходна точка. А тогава да ви питам какво ще ви е неудобството?!?!?

В събота метеорологичните условия на Варна и Бургас са били по-лоши и от тези в София. Остава вариант Истанбул, Букурещ, Скопие... и Пловдив. При липса на гориво дали не се избира най-близкия вариянт? А? И дали зависи от пилотите какъв ще е порива на вятъра, така че на хората с претенции да им е перфектно?!?!?!? Благодарете се, че именно тези пилоти са ви возили!

П.С. Най-ужасното ми кацене през живота ми е било с Еър Франс. Сега да взема да псувам компанията?

# 580
  • Мнения: 19 902
и аз съм на мнение, че за някои дестинации (Рим и Ларнака например) може да се намерят подобни цени на БГер, особено ако искате да чекирате багаж, да хапнете нещо на борда и да имате малко повече място за краката  Peace

Тази година ходих и до двете дестинации за по 70лв. двупосочен с дискаунт клуб.
Не вярвам цените на БГеър да се доближават до тази. Предполагам, че са поне двойно, да не кажа и тройно по-скъпи.
За по няколко дни не мисля, че на човек му трябва чекиран багаж.
А тези полети са по два часа, така че нито храната на борда е необходимост, нито разстоянието между седалките е чак такава болка за умиране.
Между другото самолетите до Дубай са с доста по-голямо разстояние между седалките и веднага прави впечатление. Явно по-дългите полети все пак са с по-комфортни салони.



както казах цената се доближава ако се закупи багаж и се консумира храна и напитки на борда, за 70 лв си летяла с малко сакче  Peace

да не говорим, че цените на багажа доста скочиха, преди година голям салонен за Малта беше 9 лв, а чекирания 19 лв! в момента голям салонен е 25 лв, а чекираният 39 лв и то с 10 кг по малко от това , което се предлагаше за 19 лв преди 12 месеца

# 581
  • Мнения: 834
но тъй като това е форум от който много хора черпят информация за самостоятелните си пътувания не мога да не кажа, че по-изкривено, невярно и безполезно изразено мнение като това на Беки трудно може да се срещне тук.
Peace

За цените на билетите си Уиз предлагат най-добрите варианти качество-цена.

А бг еър очевидно може да се сравнява единствено с нискотарифните компании. Няма да описвам подробно какво ми се наложи да преживея с тях (нямащо нищо общо с метеорологични условия), но след тези 2 полета, освен ако не са ми единствената опция и въпросът не е на живот и смърт, не бих дала и стотинка за техен полет.

# 582
  • Мнения: X
но тъй като това е форум от който много хора черпят информация за самостоятелните си пътувания не мога да не кажа, че по-изкривено, невярно и безполезно изразено мнение като това на Беки трудно може да се срещне тук.
Peace

За цените на билетите си Уиз предлагат най-добрите варианти качество-цена.

А бг еър очевидно може да се сравнява единствено с нискотарифните компании. Няма да описвам подробно какво ми се наложи да преживея с тях (нямащо нищо общо с метеорологични условия), но след тези 2 полета, освен ако не са ми единствената опция и въпросът не е на живот и смърт, не бих дала и стотинка за техен полет.


Мъжа ми редовно пътува до Виена. Предпочита австрийците, но когато е принуден от часове се налага да пътува и с БГ еър. А и често са код шеър. Та, най-редовно БГ еър отменят полети и пренасочват пътниците за следващ такъв без грам обяснение. И това да подчертая изобщо не е инцидентно, а се случва относително често. Редовно има проблеми с обезщетението, което му дължат. Да не говорим, че се е слувало на гише служителите им да се опитват откровенно да лъжат други клиенти и да се налага мъжа ми да разяснява на каква сума обезщетение имат право. Големи са мизерници. А обслужването в салоните, комфорта и "храната" (умишлено е в кавички) са ако не по-зле поне същите като в Уиз.

https://www.claimcompass.eu/bg/rights/

# 583
  • Мнения: 3 477
И аз не се имам за адвокат на Уиз (и на нискотарифните АК по принцип), даже обратното, но пък при достатъчно търсене и дебнене, с тях може да се намерят цени, двойно по-евтини от тези на редовните АК. Разбира се, при условие, че човек е гъвкав с датите и може да отдели нужното време (с едно отваряне на сайта не става). Най-грубо казано, ако с редовна АК в момента най-евтината цена е 50-тина евро в посока (в някои случаи също без багаж), с нискотарифните такава цена може (при изпълнени условията, които описах в началото), да се намери двупосочно.
В други случаи цените са еднакви, но часовете на полетите на Уиз са по-удобни (напр. ако се търси ранно пристигане и късно заминаване, така че да се спести от нощувки). В трети – летището е по-удобно и т.н.

Разликите м/у нискотарифни и редовни АК по другите параграфи в момента са доста размити, напр. Луфтханза (а миналата година мисля и Еър Франс) имаха доста анулирани полети поради стачки. Закъснения също има, както при нискотарифните, така и при редовните АК, които често чакат трансферни пътници. Т.нар. кетъринг в някои случаи е направо смешен и, реално погледнато, където с него, там и без него. И прочее. Аз лично си имам едно наум единствено по отношение на сигурността при нискотарифните (последния път като го написах бях изядена с парцалите Laughing); мисля си, че често има разлики и в машините, и в екипажите, и в политиката по отношение на риска, на едните и другите, но тъй като това е Божа работа, съм склонна да преглътна тази разлика, когато ценовата разлика наистина си заслужава, или е необходимо по друга причина.

В този ред на мисли – аз имам не много (5-6 полета) с Уиз, и при нито един не съм имала неприятни усещания извън обичайните по време на кацане, не знам въпрос на късмет ли е (както писах, имам си едно наум в някои отношения, но фактите са си факти).

По отношение на обстановката в кабината – също не съм усетила някаква съществена разлика. Даже, ако правим аналог специално с Бг Еър (откъдето тръгна дискусията), при последния ми полет с тях (а аз обичам да летя с тях, наши са си все пак), две от стюардесите седяха на реда пред мен, и си коментираха колегите и коя с кого какво правила. През малкото време, през което работиха, гледаха като отровени. Баш у дома си се чувствах  Mr. Green

---
И накрая - по повод дискусията, завихрила се докато пиша - в такава метеорологична обстановка определено бих предпочела връщане в изходната точка, отколкото риска да се кацне в лошо време. И това само потвърждава нещо, което писах преди време, и за което, както споменах вече, бях изядена с парцалите - че нискотарифните АК според мен са готови да поемат повече риск поради по-сгъстените си графици и нежеланието си да поемат допълнителни разходи по обслужването на пътниците. Така че благодарността към пилота е едно, критиката към шефовете му (демек авиокомпанията) съвсем друго. Луфтханза преди няколко месеца, при сходни (дори може би по-леки) метеорологични условия, отклониха полет до София към Белград малко преди да кацне в София (мъж ми каза, че вече е виждал летището).

Последна редакция: вт, 24 ное 2015, 09:51 от Maria.St

# 584
  • Мнения: X
Само, че Мария и двата самолета не са имали гориво за да се върнат.

Общи условия

Активация на акаунт