WIZZ AIR - 19

  • 69 652
  • 739
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: X
becky bloomwood готово! Желанието ти е изпълнено. Аз по назад не видях някой да те е обидил, но пък ти на общо основание раздаваш квалификации и негативни внушения за други потребители.

Ти си последния човек на земята, който може да говори за пътуването като нещо за душата. А еснафщината има едно измерение и то е: дайте да се покажем! В този ред на мисли ти напълно отговаряш на собствените си думи подхвърлени към мен и още доста други потребители на тази тема.

99% от съдържанието на постовете ти излиза от темата Уиз еър! Но пък постигат целта да привлечеш вниманието на четящите. В негативен смисъл разбира се.  Mr. Green

Последна редакция: нд, 29 ное 2015, 12:56 от Анонимен

# 721
  • Milano
  • Мнения: 4 362
Исках да питам тези, които имат мобилно приложение на Уиз - защо не ми сваля и двете бордни карти, след като съм се чекирала и за двата полета, а само за първия?


пп. освен, че трябваше да сваля и още една апликация за бордните карти.
Нали знаеш, че ни е в София си работим с хартийки.  Laughing
Не го ползвам аз приложетието, но на други компании са ми били една под друга б.карти.


Знам Мими, обаче предвид написаното веднъж от Роца за объркването на бордните карти и е показала тази от телефона, реших да си я имам на него за сигурност (предвид не голямата адекватност в този ранен час Grinning).


пп. за това питам, защото на другите компании всичките бордни карти ми се качват веднага.

# 722
  • пак на Рив Гош
  • Мнения: 3 953
Реджи, аз показах на телефона пдф на бордната карта, която бях качила на клауд-сървъра Simple Smile. Нямам мобилното приложение  Peace.

# 723
  • София
  • Мнения: 520
Момичета, моля за помощ. Само аз ли не виждам полети на Wizz до Айндховен за периода 30.05 - 16.06.2016 newsm78 Струва ми се малко невероятно всички билети да са разпродадени Rolling Eyes

# 724
  • Мнения: 19 899
много е невероятно
да не би да има планирано затваряне на летището за ремонт или нещо такова в този период?

пп. проверих и Раян нямат полети тогава, вероятно причината е това, което написах

# 725
  • София
  • Мнения: 520
Планиран ремонт на летището в Айндховен е причината, успях да намеря инфо Confused

# 726
  • София
  • Мнения: 1 758
Извинете ме, че така нахлувам в темата.
Някой дали има опит с връщане на билет? В смисъл при закупен вече такъв, има ли опция да възстановяват част от сумата, ако ги уведомя, че няма да се ползва билетът? Търсих в рубриката често задавани въпроси на сайта им, но не попаднах на такъв случай, все за смени е обяснено...

# 727
  • София
  • Мнения: 2 001
За отказ от пътуване Уиз удържат 117 лв. Ако билетът ти е по-скъп от тази сума, можеш да опиташ.

# 728
  • Мнения: 2 070
За отказ от пътуване Уиз удържат 117 лв. Ако билетът ти е по-скъп от тази сума, можеш да опиташ.

117лв. на човек, на посока Peace

# 729
  • София
  • Мнения: 1 758
Благодаря ви за бързия отговор. Simple Smile
И да добавя уточнението, което ми казаха по тел. - ако полетът е след повече от 2 седмици - удържат 60 евро (нямам представа защо в евро ми казаха таксите), ако е до 2 седмици - 80 евро, на полет , на човек.

# 730
  • Мнения: 3 477
regina de cuori , да, аз го разказах, като скоро пак ми направи впечатление, че багажниците се пълнят безразборно и трябва сам да си ги подреждаш да си направиш място за куфара    Rolling Eyes

Че то това не е ли навсякъде така? На мен са ми отказвали помощ и Бритиш (хем при тях бях с бебе в ръцете), и Austrian (или Луфтханза беше, не помня). Чак като се задръсти пътеката и почне да се бави бординга, тогава се сещат.. Даже, в интерес на истината, откакто Уиз имат политиката с 1 брой салонен багаж, ми се струва, че при тях е най-лесно да си намериш място за куфара, а и в кабината мястото е повече - нямаш чувството, че си затрупан отвсякъде с багажи. Изобщо откакто имат и запазени места, бордингът при тях ми се вижда направо песен (освен ако няма твърде много хора, влезли през грешната врата) в сравнение с други АК.

# 731
  • Мнения: 19 899
regina de cuori , да, аз го разказах, като скоро пак ми направи впечатление, че багажниците се пълнят безразборно и трябва сам да си ги подреждаш да си направиш място за куфара    Rolling Eyes

Че то това не е ли навсякъде така? На мен са ми отказвали помощ и Бритиш (хем при тях бях с бебе в ръцете), и Austrian (или Луфтханза беше, не помня). Чак като се задръсти пътеката и почне да се бави бординга, тогава се сещат.. Даже, в интерес на истината, откакто Уиз имат политиката с 1 брой салонен багаж, ми се струва, че при тях е най-лесно да си намериш място за куфара, а и в кабината мястото е повече - нямаш чувството, че си затрупан отвсякъде с багажи. Изобщо откакто имат и запазени места, бордингът при тях ми се вижда направо песен (освен ако няма твърде много хора, влезли през грешната врата) в сравнение с други АК.

при Ryan не е, екипажът помага с подреждането на багажа
на мене за това ми прави впечатление, защото това са АК, които ползвам най-много

а политиката за 1 брой багаж Уиз я имат от както летят от София

# 732
  • Мнения: 3 477
Имах предвид намалените размери (т.е. откакто въведоха доплащане за голям салонен багаж).

От Райън и аз съм с добри впечатления от двата полета, които имам с тях. Не само, че помагаше екипажът, но и взимаха безплатно кабинен багаж като чекиран, за да облекчат ситуацията (това и Easy Jet уж го правят, макар че ми се сториха малко повече въпрос на настроение там - също 2 полета опит). Говорех по-скоро за редовни АК, че е някаква драма в последните години с багажите. Според мъж ми се носят слухове, че и там ще се въведат повече ограничения.

# 733
  • след Околовръстното
  • Мнения: 1 812
Някой знае ли защо вече сметката на ДСК не фигурира нито в сайта, нито на имейла?
Актуална ли е изобщо?

# 734
  • Мнения: 6 031
Някой знае ли защо вече сметката на ДСК не фигурира нито в сайта, нито на имейла?
Актуална ли е изобщо?

Ето какво написа една съфорумка преди нямокро дни:

Изписват е, поне при мен:
For your bank transfer, the following bank accounts are available:

        SWIFT code: CITIBGSF

    Account number for bank transfers: BG32CITI92501041800600
    Account details: Wizz Air Hungary Ltd.

        SWIFT code: STSABGSF - просто не пише ДСК,

    Account number for bank transfers: BG52STSA93000010455269
    Account details: Wizz Air Hungary Kft
Аз не плащам по банков път и не мога да кажа дали дават и двете сметки.

Общи условия

Активация на акаунт