СЕДМИ клас - 2

  • 56 459
  • 766
  •   1
Отговори
# 300
  • България, София
  • Мнения: 644
И още към всички - ако нямате познания по дадения предмет, как сте сигурни, че учителя е добър?
Признавам си чистосърдечно - много съм мнителна и се опитвам да следя, понякога дебна ...  Simple Smile. Истината е, че с 2 деца в ученическа възраст съм загубила в много голяма степен доверието към системата и учителите. Уважавам не един учител, но след като ме убеди под някаква форма, че е читав. Синът ми се готви основно извън училище, особено по БЕЛ (учителката от училище я няма почти от началото на годината  и смениха невероятни екземляри). Учител по БЕЛ избрах по менние на друг учител, когото много уважавам. Математичката още я "наблюдавам" лекичко  Simple Smile

# 301
  • Бургас
  • Мнения: 4 552
дали е добър или лош учителят е супер субективно и гаранция на какъв сме попаднали няма, предполагам, че тези учители, които се занимават основно с подготовка за матурите са запознати с материала и изскванията, иначе то е ясно, че ако 10 деца ходят при един учител няма да получат 10 еднакви оценки, така че да прехвалваме някой учител, че е гений и подготвя всички еднакво е смехотворно, за мен е важно учителят да умее да обяснява на разбираем за децата език, око има оплаквания в тази насока бих се замислила за смяна

# 302
  • София
  • Мнения: 5 782
И аз принципно мисля като Ася - основното е учителят да обяснява разбираемо и да е полезен за конкретното дете, за което става дума.  Peace Ако детето не разбира и има проблеми с материала, то ще алармира за това.

А на практика има и още един фактор - с второто дете общо взето е по-лесно, тъй като човек вече има някакъв натрупан опит с първото. Wink

# 303
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Сега се замислих, че никога не ми е било трудно да определя учителят добър ли е според мен. Харесвам преподаватели - които предават знания, систематичност, причинно-следствени връзки и правила точно, ясно и недвусмислено. Задължително подреденео. Много ми е важно да ценя времето и да изпитват върху предадения материал. Задължително преподаващи целия материал, а не избрани части също така. Добронамереност и такт помагат много Последните две точки са развенчали най-много училтели май при мен.

За литературата всъщност няма субективизъм при читав учител. Граматаиката и правописът са едни, а защитени тези се оценяват по достойнство независимо дали съвпадат с мнението на проверяващия. Само да ги има читавите учители.

# 304
  • София
  • Мнения: 571
Аз като цяло се доверявам на учителите (с много малко изключения). В крайна сметка не мога да бъда учител по всичко, така че и не ми остава друго.
По литература синът ми все още е на "Немили-недраги". Гледайки тетрадката му за работа в клас, виждам, че работят сериозно. Това, с което аз се опитах да помогна за ученето е, че го заведох на "Хъшове" в Народния театър.
Но забелязвам нещо, което ме притеснява - един уклон към зубрене по литература, който изобщо не ми допада. Ако някой от вас е наблюдавал нещо такова при детето си, ще се радвам да даде съвет.
За преразказите - освен ако детето не се справя отлично, според мен е нужно да прави редовно. За писането трябват не по малко упражнения и тренировки, отколкото за решаването на задачи.
По математика, за съжаление учителката се разболя сериозно и отсъства от началото на октомври. Карат я на заместници - днес един, утре друг - хич не е добре така.

Последна редакция: вт, 17 ное 2015, 18:17 от мюмла

# 305
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
В школата приключиха Немили-недраги, но в училище не знам докъде са  Embarassed. Никак не ми стига времето напоследък, все се заричам събота и неделя да обърна внимание на девойката и все има нещо неотложно за вършене  Confused. Онзи ден ме молеше да помагам по физика, ами - не мога. Никога не съм била добра в точните науки, а тепърва да уча нямам време и сили.

За преразказите - освен ако детето не се справя отлично, според мен е нужно да прави редовно. За писането трябват не по малко упражнения и тренировки, отколкото за решаването на задачи.

Съгласна. Когато синът ми кандидатстваше, в началото преразказите му бяха оценявани на около 20 т. На НВО изкара над 30, точно благодарение на редовни упражнения в школата.

# 306
  • Мнения: 4 210
Мога ли пак да помоля някой разбиращ да си каже мнението за трудността на ПИ В Междучасие?

# 307
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 459
В школата приключиха Немили-недраги, но в училище не знам докъде са  Embarassed. Никак не ми стига времето напоследък, все се заричам събота и неделя да обърна внимание на девойката и все има нещо неотложно за вършене  Confused. Онзи ден ме молеше да помагам по физика, ами - не мога. Никога не съм била добра в точните науки, а тепърва да уча нямам време и сили.

За преразказите - освен ако детето не се справя отлично, според мен е нужно да прави редовно. За писането трябват не по малко упражнения и тренировки, отколкото за решаването на задачи.

Съгласна. Когато синът ми кандидатстваше, в началото преразказите му бяха оценявани на около 20 т. На НВО изкара над 30, точно благодарение на редовни упражнения в школата.

По физика ползвахме това помагало , според мен е едно от най-добрите.

# 308
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
Благодаря, jd! Ще го погледна.

# 309
  • България, София
  • Мнения: 644
Мога ли пак да помоля някой разбиращ да си каже мнението за трудността на ПИ В Междучасие?
Ще се опитам да взема мнение. По математика видях, че пише: "обичам ви" и "пак ви обичам", което е почеркът на Симеонов. Неговите задачи обикновено са по-трудни от тези на НВО.

# 310
  • у дома
  • Мнения: 7 976


По физика ползвахме това помагало , според мен е едно от най-добрите.

И ние ог имаме и детето го ползва-има примери и обяснения и наистина е добро...Според мен следва учебника на Булвест,защото нашите са по него ...

Мога ли пак да помоля някой разбиращ да си каже мнението за трудността на ПИ В Междучасие?
Ще се опитам да взема мнение. По математика видях, че пише: "обичам ви" и "пак ви обичам", което е почеркът на Симеонов. Неговите задачи обикновено са по-трудни от тези на НВО.

Герка май питаше за пробния по БЕЛ,ама може и да съм се объркала newsm78
А по математика има ли го някъде качен-в пощата не го намирам...

Последна редакция: ср, 18 ное 2015, 13:18 от svetlaem

# 311
  • София
  • Мнения: 124
Мога ли пак да помоля някой разбиращ да си каже мнението за трудността на ПИ В Междучасие?

Не съм разбиращ, но ще споделя мнение за пробния по БЕЛ: лесен първи модул, от преразказа - нищо не разбрах ми каза младежа, но ако съдя по резулатата му явно и той не е бил сложен.

Интересна би била обобщена статистика на явилите се ???

Последна редакция: ср, 18 ное 2015, 14:48 от Ammika

# 312
  • Мнения: 4 210
Амика, Благодаря!
Тоест като цяло според теб е бил лесен изпита?
Мнението, което споделяш всъщност твое ли е, на детето или на друг човек? Извинявай, но от поста ти не разбрах.
Графика за обобщена статистика ще се появи скоро.

# 313
  • София
  • Мнения: 124
Амика, Благодаря!
Тоест като цяло според теб е бил лесен изпита?
Мнението, което споделяш всъщност твое ли е, на детето или на друг човек? Извинявай, но от поста ти не разбрах.
Графика за обобщена статистика ще се появи скоро.
Мнението е основно на детето: тестът му се е сторил лесен, а преразказът труден.
Следва да отбележа, че на моето дете все му е трудно по БЕЛ.

Последна редакция: ср, 18 ное 2015, 16:11 от Ammika

# 314
  • София
  • Мнения: 35
Мога ли пак да помоля някой разбиращ да си каже мнението за трудността на ПИ В Междучасие?
Пробните изпити по математика в Междучасие и СМГ са по-трудни от изпита (но бих казала, че са полезни), най-близо до изпита  бяха в Регалия и Милениум. От февруари нататък го пращах на ПИ поне на две места - например в Междучасие (СМГ) и Милениум (Регалия), според това коя дата ни беше удобна.
По БЕЛ общо взето като, че ли нямаше голяма разлика между различните школи, просто се редуваха трудни и лесни преразкази. За статистиката мога да кажа, че на изпита получихме същите точки, като на последните ПИ в Милениум (по БЕЛ и МАТ). За ваше успокоение все пак, на първите ПИ беше много зле и направо бях ужасена, но са много полезни, защото дават идея върху какво да се работи, а също така и за организация на времето.

Общи условия

Активация на акаунт