Сдружение „Фридрих Шилер“ - Тема 4 (прием 2016)

  • 149 787
  • 1 188
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 7
Странно е, че са ги накарали да рисуват къща без врата и комин. Моят син също хо потвърди.
Друга задача е била да нарисуват липсващ елемен от картина, която е била боичките на художник.
Да посочат кой лети най-високо... имало папагал, самолет и ....
Друга задача кой не лети отг. е пингвин.. това си спомни
Потвърди също, че е имало празни листа.

# 271
  • София
  • Мнения: 6 891
Дъщеря  ми сравнително подробно описа въпросите, около 11 -12 броя. Включително грешките си описа.  Laughing Laughing Не каза да са имали подробни напътствия за рисуването на къщата или дървото. Просто да ги нарисуват.
Каза за белите листове, да , имало е.
Първия път, са обърнали страниците по командата на бял лист, казали са че това е за почивка между задачите, да се облегнат назад.
Другия бял лист е бил докато са чели текста за Ана и там подробностите в текста. След като свършили с четенето на текста, са им казали да обърнат белия лист, та на следващата страница да отбележат само картинките, които свързват с текста за Ана.
Не ми се стои нищо нередно в обясненията й.
Каза обаче, че въпросите не са били много лесни и се притеснила  много на единия, където не успяла да види отговора  Thinking

Последна редакция: вт, 05 апр 2016, 09:58 от dorry_1

# 272
  • Мнения: 3
И моето дете потвърди, че трябвало да нарисуват къща с врата и прозорци и дърво с листа. Освен това са имали задачка да отбележат с "х" броя на звуковете в думите: слон, маса, коте, топка...

# 273
  • София
  • Мнения: 1 193
Имали възможност да се види теста на детето ? Аз нещо не разбрах и кога ще излезнат резултатите.
 Дъщеря ми каза , че си е нарисувала къщичката с всички атрибути , нищо не се им казвали по този въпрос.

# 274
  • Мнения: 2 285
Аз от моя много малко информация успях да изкопча за въпросите..... но е убеден, че е имало задача, сходна със стр.113 от Азбуката 2. Даже сам си я издири да ми я покаже.  Rolling Eyes
Правилните отговори трябвало да отбелязват с "Х", а при грешка да подчертаят отдолу. newsm78

# 275
  • Мнения: 10
Благодаря на всички, които отделихте от времето си да споделите за задачите. От всичко прочетено тук, се убедих, че е имало умишлено подвеждане на децата за къщата с дървото, което смъква от максимума точки. Ако се включат още родители ще се види, че поне на половината деца е имало такава инструкция. Наздраве с чаша студена вода и успех на всички !!!

# 276
  • Мнения: 431
Моят син също вечерта разказа някои неща. Според него е имало 6 листа, като 4-ят бил празен и тогава са почивали и пили вода.
Имало е разказ за момиченце, което карало колело и срещнало калинка, която била видяла 3 момченца, свирещи на инструменти. След това е трябвало да отбелязват картинки свързани с раказа.
Той също каза за въпроси, но си спомняше само - кое е най-тежкото животно, отбелязал е слона.
Задача с 5 разлики, каза, че е открил и петте, ако наистина са били само 5.
Не е имало лабиринт, според него не е имало и задача със срички. Задачата с буквите била да свързват предмета с 1-та буква - О-охлюв, И-игла, той е объркал ваза и торта.
И накрая са им казали да рисуват къща и дърво, но не са им поставили някакви условия.

Не ми се вярва да има такава конспирация Simple Smile
А и мъжът ми каза, че според него си е имало и доста момченца, не му се е сторило, че момичетата са повече.

Последна редакция: вт, 05 апр 2016, 07:40 от bubardini

# 277
  • Мнения: 830
 Да, пет разлики е трявало да открият. А някое дете споменава ли задача с ябълки и бадеми, къде са повече и т.н. Така както ми я описва моето дете, става въпрос за сравнение на множества, но то не е разбрало условието на задачата и не посочило нищо.

# 278
  • София
  • Мнения: 6 891
Днес има ли още деца на изпит? Или всичко приключи вчера?

# 279
  • София
  • Мнения: 415
Моето каза, че е трябвало да зачертае ябълка пред нещо си ( напр. цвете), а също и че трябва да отбележи гласните звукове на слон, топка, коте и т.н., но нито едно друго дете не каза за такава задачка, така че може и да не я е разбрал правилно. Не ми каза за специални изисквания към къщата с дървото, освен че ако е с прозорци е светло, а без е тъмно.
Кое лети най- високо  - ракета. Това е, което изкопчих с триста зора.

# 280
  • Мнения: 431
Мисля, че тестът е само в един ден.

Чудя се като гледам поредния ни номер за Дикенс (разликата е много малка), дали всички които са подали за Шилер, са подали и за Дикенс?

# 281
  • София
  • Мнения: 6 897
Да, пет разлики е трявало да открият. А някое дете споменава ли задача с ябълки и бадеми, къде са повече и т.н. Така както ми я описва моето дете, става въпрос за сравнение на множества, но то не е разбрало условието на задачата и не посочило нищо.
Аз разбрах нещо от типа: зачертай картинката с толкова ябълки, колкото са пръстчетата на едната ти ръка.
Нека запазим спокойствие и да не се нахъсваме допълнително с манипулиране на изпита. Все пак информацията идва от 5-6 годишни деца, които вчера яко ги гонеше адреналина. Аз коментирах с 10-на майки и деца, които са ни близки и още не може да се сглоби пълна картинка, тъй че дори и да си познаваме децата супер добре, не можем да им имаме доверие на 100 % точно за изпит.
Моята дъщеря вчера не можах да я позная след изпита - възбудата беше жестока.
Също така, не ми направи впечатление момичетата да са мноооого повече от момчетата. Да, винаги борбата там е по-безмилостна и балът по-висок, но да се твърди, че са превъзхождали като бройка видимо момчетата, е смешно. И силно ми се иска тази година да не се филмираме, както всяка предишна. Най-важното е да сме живи и здрави... всички. Аз вярвам, че каквото трябва ще се случи или пък... няма да се случи. И след време всеки от нас ще разбере, че така е трябвало да стане !  Hug

# 282
  • Мнения: 393
Аз от моя много малко информация успях да изкопча за въпросите..... но е убеден, че е имало задача, сходна със стр.113 от Азбуката 2. Даже сам си я издири да ми я покаже.  Rolling Eyes
Правилните отговори трябвало да отбелязват с "Х", а при грешка да подчертаят отдолу. newsm78

На страница 113 има Фина моторика - линии, т.е. няма нищо за подчертаване/зачертаване, вие кое издание имате на Азбуката, от коя година?

# 283
  • Мнения: 2 285
Аз от моя много малко информация успях да изкопча за въпросите..... но е убеден, че е имало задача, сходна със стр.113 от Азбуката 2. Даже сам си я издири да ми я покаже.  Rolling Eyes
Правилните отговори трябвало да отбелязват с "Х", а при грешка да подчертаят отдолу. newsm78

На страница 113 има Фина моторика - линии, т.е. няма нищо за подчертаване/зачертаване, вие кое издание имате на Азбуката, от коя година?

Не, зачертаването и подчертаването - не конкретно за задачата за фина моторика, а за останалите, там където се търси верен отговор от няколко възможности. На мен ми се струва странен точно този начин за означаване на верен отговор (особено като сравнявам с Азбуките), затова имам съмнение дали наистина е било така ...
А за фината моторика - също ми е интересно дали някой ще потвърди тази задача. Той каза, че трябвало да допълнят някакви фигури със същата форма и големина.

# 284
  • София
  • Мнения: 6 891
Ето преразказа на моето дете: 1. Кое лети най - високо? - ( лястовица, ракета, самолет, друга птица ). 2. Да се зачертае ягода пред цвете ( дълги редове разбъркани )  3. Имало картинки, различни, да се запомнят, след 3-4 задачи казали да зачертаят с  Х само тези, които помнели ( мишка, мед, птица, зеле и т.н.)
4. Кое е най - тежко? ( жираф, слон, хипопотам и т.н. ) 5. Кое не може да лети? (пеперуда, щъркел, лястовица, пингвин ) 6. Звуков анализ - да се разделят на звуци - слон , око и т.н. думи
7. Да се открият разликите между две картинки ( заек с някакви детайли ) - общо 5 разлики.
8. Квадратче картинка - и ред с 4 други подобни ( да се открие коя картинка е същата) - пате, телефон, влак и т.н. - затруднила се да ги открие всичките ( нямала време,  било сложно  Simple Smile)
9. Да се свърже с коя буква започва думата -( ваза с В, охлюв с О и т.н. думи )
10. Имало празен лист и им чели разказ: За Ана с колелото, в парка, погъделичка я калинка, отишла в лунапарка ,имало оркестър, слънцето залязло, хукнала към дома, баба й сготвила кекс ( това накратко е разказа)
После да обърнат страницата и да зачертаят само картинките свързани с текста.
11. Последната задача - да нарисуват Дърво и Къща ( без други напътствия )

Последна редакция: вт, 05 апр 2016, 11:22 от dorry_1

Общи условия

Активация на акаунт