AVON - Тема за представители - Кампании 15,16,17 .....- Тема 135

  • 43 079
  • 547
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 4 212
Аз да ви се оплача, тази кампания получавам поръчки все когато реша, че съм приключила с нея. Сега се чудя с какво да запълня поредната. Имате ли някакви предложения, че се изчерпах.

Зависи колко не ти достига. Има няколко варианта според мен-идват празници, огледай какво може да вземеш за подарък. Друго-потърси другарче за по-голяма отстъпка. Или пък се прежали за по-малък процент. Всичко зависи от началната сума с която стартираш.
А, и още-кажи че си приключила и им дай следвещата брошура.

# 46
  • Мнения: 168
Поръчката дойде от магазина, въобще не се сетих да го "затворя".
Към 10 лв. не ми достигат до 50лв. А не ми се дават за такси. Ще се почудя още малко. Така съм се запасила, че от нищо нямам нужда. А и в тази кампания нищо подходящо не виждам за подарък. Confused

# 47
  • Мнения: 889
Кремът Аню, който върнах кога трябва да ми се отрази в баланса като сторнирана сума- при следваща поръчка или когато се обработи заявката?

# 48
  • София
  • Мнения: 4 212
Кремът Аню, който върнах кога трябва да ми се отрази в баланса като сторнирана сума- при следваща поръчка или когато се обработи заявката?

когато се обработи заявката

# 49
  • София
  • Мнения: 4 212
Нещо не ми харесва с поръчките онлайн. Пуснах поръчка от клиент, проверявам броя на продуктите в профила и маска за лице с глина - ЙОК! В съобщенията всичко го има. Изтривам и пускам повторно, но пак мистериозно изчезва. Сега я вкарвам директно и си се появява в преглед на поръчката съвсем нормално. Що за чудо е това нямам си на идея! Най-много да ми дойдат 2 броя. И на това няма д а се учудя.

# 50
  • Мнения: 15 822
Римарче опитай междинна сума?

# 51
  • Мнения: 10
Здравейте,
извинете, че се намесвам без да съм сред представителите, които имат право да пишат тук!  Представител съм, а ми предстои да отсъствам от страната за 2 месеца. Нуждая се от бланка за пълномощно. Виждам, че сте дали линк към такава, но не мога да я отворя. И в сайта на AVON не откривам. Писах им, но все още нямам отговор. Ще съм Ви благодарна за някаква актуална информация или ако имате желание да ми изпратите такава бланка.
Предварително Ви благодаря!

# 52
  • София
  • Мнения: 4 212
Здравейте,
извинете, че се намесвам без да съм сред представителите, които имат право да пишат тук!  Представител съм, а ми предстои да отсъствам от страната за 2 месеца. Нуждая се от бланка за пълномощно. Виждам, че сте дали линк към такава, но не мога да я отворя. И в сайта на AVON не откривам. Писах им, но все още нямам отговор. Ще съм Ви благодарна за някаква актуална информация или ако имате желание да ми изпратите такава бланка.
Предварително Ви благодаря!

В сайта си влез, в секция Работа с клиенти, третия раздел е Възможности за доставка и плащане. Там е бланката - 5 ред Пълномощно за получаване на кашон. Като стъпиш линка се отваря и това е пълномощното.

# 53
  • Мнения: 282
Нещо не ми харесва с поръчките онлайн. Пуснах поръчка от клиент, проверявам броя на продуктите в профила и маска за лице с глина - ЙОК! В съобщенията всичко го има. Изтривам и пускам повторно, но пак мистериозно изчезва. Сега я вкарвам директно и си се появява в преглед на поръчката съвсем нормално. Що за чудо е това нямам си на идея! Най-много да ми дойдат 2 броя. И на това няма д а се учудя.
Да изразя и аз възмущението си от Ейвън и в частност от електронния магазин - събирам от няколко дни като пчеличка поръчки за новата 16 К , като наблягам на комплектите от мотивационната - две клиентки поръчват  комплектите Малка черна рокля с рол-он и лосион, като естествено съм им го предложила с голяма отстъпка на принципа оборот да има и ...днес виждат оферта на комплекта с 4 продукта в онлайн магазина на цена с 4 лв по-висока от предложената от мен, но получават и мини аромат към комплекта  и решават да си поръчат от там. Защо Ейвън правят дъмпинг преди старта на новата К-я и подкопават доверието на клиентите в лоялността на представителя? Емиии, тотално ме демотивираха. А и като  се замисля, че  заради пустия оборот Продавалник ще се напълни с оферти за комплекти, направо се чудя дали въобще да не пасувам в К16, която винаги ми е силна, и да не рискувам клиентите ми да се чувстват излъгани. Вие как ще процедирате - с каква отстъпка ще предлагате тези "специални" подаръци?

# 54
  • Мнения: 355
Нещо не ми харесва с поръчките онлайн. Пуснах поръчка от клиент, проверявам броя на продуктите в профила и маска за лице с глина - ЙОК! В съобщенията всичко го има. Изтривам и пускам повторно, но пак мистериозно изчезва. Сега я вкарвам директно и си се появява в преглед на поръчката съвсем нормално. Що за чудо е това нямам си на идея! Най-много да ми дойдат 2 броя. И на това няма д а се учудя.
Да изразя и аз възмущението си от Ейвън и в частност от електронния магазин - събирам от няколко дни като пчеличка поръчки за новата 16 К , като наблягам на комплектите от мотивационната - две клиентки поръчват  комплектите Малка черна рокля с рол-он и лосион, като естествено съм им го предложила с голяма отстъпка на принципа оборот да има и ...днес виждат оферта на комплекта с 4 продукта в онлайн магазина на цена с 4 лв по-висока от предложената от мен, но получават и мини аромат към комплекта  и решават да си поръчат от там. Защо Ейвън правят дъмпинг преди старта на новата К-я и подкопават доверието на клиентите в лоялността на представителя? Емиии, тотално ме демотивираха. А и като  се замисля, че  заради пустия оборот Продавалник ще се напълни с оферти за комплекти, направо се чудя дали въобще да не пасувам в К16, която винаги ми е силна, и да не рискувам клиентите ми да се чувстват излъгани. Вие как ще процедирате - с каква отстъпка ще предлагате тези "специални" подаръци?


И аз съм ги намалила много, въпреки че съм си оставила за мен символична сума, за сега не мога да се оплача. Имам поръчани доста комплекти, но какви ли схеми не въртя да подбутам нещата. Дано да има всичко в наличност и някой да не се откаже в последния момент. Успешна кампания на всички !

# 55
  • София
  • Мнения: 1 157
А и като  се замисля, че  заради пустия оборот Продавалник ще се напълни с оферти за комплекти, направо се чудя дали въобще да не пасувам в К16, която винаги ми е силна, и да не рискувам клиентите ми да се чувстват излъгани. Вие как ще процедирате - с каква отстъпка ще предлагате тези "специални" подаръци?
Аз не смятам, че си заслужава за това, което бих получила да правя някакви такива врътки с обяви, отстъпки и какво ли още не... Разбира се правя отстъпки на приятелки или на случайни клиенти (колкото и рядко да намирам), които са ми симпатични... Но специално да се старая някой да поръча нещо конкретно и то през две кампании, за да може евентуално аз да получа нещо -  Naughty Не. 
 Смятам, че тази мотивационна не е толкова примамлива, за да си давам зор. Можеха поне нещо по-интересно и завлядаващо да измислят, особено покрай Коледа  Peace

# 56
  • Мнения: 327
Явно всички намалят.Няма как да е по друг начин при наличието на толкова много представители.Имало е и моменти,когато за мен си оставям много малко почти ,но няма как.И тази кампания като гледам с комплектите ще е така.То пак всичко зависи от човека на кого го давам продукта,ама голямо намаляне ще пада.

# 57
  • Мнения: 66
Аз давам отстъпки на редовните ми клиенти или на нов, но с голям обем поръчка. Ако е малък обема давам подарък продукт. Така всички са доволни надявам се. Взех и аз прословутото портмоне, но не ми харесва и отива за коледен подарък на някой. За чанта не успях да събера поръчка. Сега комплектите са доста примамливи и ще вървят като топъл хляб Simple Smile

# 58
  • Мнения: 15 822
Цитат на:  link=topic=882019.msg31950746#msg31950746 date=1446995527

Да изразя и аз възмущението си от Ейвън и в частност от електронния магазин - събирам от няколко дни като пчеличка поръчки за новата 16 К , като наблягам на комплектите от мотивационната - две клиентки поръчват  комплектите Малка черна рокля с рол-он и лосион, като естествено съм им го предложила с голяма отстъпка на принципа оборот да има и ...днес виждат оферта на комплекта с 4 продукта в онлайн магазина на цена с 4 лв по-висока от предложената от мен, но получават и мини аромат към комплекта  и решават да си поръчат от там. Защо Ейвън правят дъмпинг преди старта на новата К-я и подкопават доверието на клиентите в лоялността на представителя? Емиии, тотално ме демотивираха. А и като  се замисля, че  заради пустия оборот Продавалник ще се напълни с оферти за комплекти, направо се чудя дали въобще да не пасувам в К16, която винаги ми е силна, и да не рискувам клиентите ми да се чувстват излъгани. Вие как ще процедирате - с каква отстъпка ще предлагате тези "специални" подаръци?


Къде е това , не виждам такова предложение?

4-те продукта лбд са от к 15 и изтичат утре. Това не е онлайн магазин а е мини брошура която е достъпна дори в разпечатан вид за всички клиенти. Това не е нещо което ейвън прави специално срещу вас. Те може да не са цвете за мирисане но не могат да крият предложенията си от текущия каталог защото на някой не му харесват. Обвиненията са напълно безпочвени. Каталог 15 е в сила до утре 14 и до тогава всеки има право да се уведомява и поръчва.

https://plus.google.com/photos/112755161844152358349/album/62025 … 45431489?sview=26

и винаги си има вариант да се обиколи ситуацията но пак с усилия от ваша страна.

# 59
  • Мнения: 1
Здравейте и от мен Simple Smile
Аз съм лидер на екип в AVON от 2013г. за гр. Бургас (включително общ.Несебър), ако имате въпроси и аз мога да помагам.  Heart Eyes

Теодора

Общи условия

Активация на акаунт