AVON - Тема за представители - Кампании 15,16,17 .....- Тема 135

  • 43 082
  • 547
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 493
Много се хареса портмонето Violette. Изключително красиво, голямо е, а отвътре е толкова меко! Само дано да е издръжливо, а не да се изтърка бързо-бързо. ooooh!

# 31
  • Мнения: 15 822
Благодаря момичета за отговорите. Party
Колко да съм активна. Не правя големи поръчки, а и не се напъвам. На мен лично нещата на Ейвън ми харесват и ги ползвам.
Бижута преди много време поръчвах, бях доволна. Сега ще видя как са.


Има доста хора които са в списъка без да са активни. За активност говорим да се мяркаш от време на време но има дами които не се вясват с месеци. А активността не се измерва с големина на поръчки. В този аспект всички сме еднакви в тази тема.

# 32
  • Мнения: 15
бихте ли ми казали как се поръчват кремовете аню които са 2  за 20 или 22 лв, благодаря

# 33
  • Мнения: 185
бихте ли ми казали как се поръчват кремовете аню които са 2  за 20 или 22 лв, благодаря

въвеждаш си кодовете като при всеки друг продукт, първоначално в сайта изписва каталожната цена, но при преглед на междина сума всичко е изчислено с отстъпката

# 34
  • Мнения: 345
Здравейте! И аз да се запиша и ще може ли да ми дадете снимка на фокуса на текущата кампания.Предварително благодаря! Че си обърках паролата и ми блокираха акаунта... понеже отдавна не бях влизала. А в кол центъра са малко бавни...

# 35
  • Мнения: 269
Здравейте! И аз да се запиша и ще може ли да ми дадете снимка на фокуса на текущата кампания.Предварително благодаря! Че си обърках паролата и ми блокираха акаунта... понеже отдавна не бях влизала. А в кол центъра са малко бавни...
Нова парола може да получиш чрез имейл.

# 36
  • Мнения: 345
Пробвах, но ми изписва свържете се с кол центъра... не може да ви се възстанови паролата

# 37
  • Бургас
  • Мнения: 839
Пробвах, но ми изписва свържете се с кол центъра... не може да ви се възстанови паролата

 GrinningТака се получава,защото си се пробвала три пъти.

# 38
  • Мнения: 15 822
Получаването на нова парола става за минута. След като ви даде съобщение че е блокирана на следващия прозорец ви моли да си въведете номера на представител и и-мейла към него. След минута две на и-мейла ви праща автоматично генерирана парола.

# 39
  • Бургас
  • Мнения: 839
Получаването на нова парола става за минута. След като ви даде съобщение че е блокирана на следващия прозорец ви моли да си въведете номера на представител и и-мейла към него. След минута две на и-мейла ви праща автоматично генерирана парола.

Обаче ако го объркаш те праща към кол центъра.

# 40
  • Мнения: 345
Да, пробвах но не ставаше, чух се с кол центъра и ми дадоха нова. Нямало имейл понже ми е стара регистрацията и затова не ставало в началото Simple Smile

# 41
  • София
  • Мнения: 4 212
Вече втора кампания установявам, че онлайн не е качена мини брошурата. Аз  ли недовиждам или това е така?

# 42
  • Бургас
  • Мнения: 839
Вече втора кампания установявам, че онлайн не е качена мини брошурата. Аз  ли недовиждам или това е така?
Баш тъй си е. Simple Smile

# 43
  • София
  • Мнения: 4 212
М..даааа. Защото скъпите неща не трябва да образуват подаръци  Naughty

Молив за вежди, кафяв е в червено.

# 44
  • Мнения: 168
Аз да ви се оплача, тази кампания получавам поръчки все когато реша, че съм приключила с нея. Сега се чудя с какво да запълня поредната. Имате ли някакви предложения, че се изчерпах.

Общи условия

Активация на акаунт