AVON - Тема за представители - Кампании 15,16,17 .....- Тема 135

  • 43 115
  • 547
  •   1
Отговори
# 465
  • София
  • Мнения: 489
За много години! Да се запиша и аз в темата. Вчера успях да пусна поръчка, нищо не светеше в червено за щастие. За себе си поръчах новата пяна с шоколад и портокал, защото поне в каталога действително ароматът беше точно като на натурален шоколад с портокалови парченца. Дано е хубава. Също така спрея за тяло от серията Naturals с ванилия и сандалово, възползвах се и от офертата да си вземе парфюм за 2 лв. по избор. Дали съм избрала правилния нямам представа, но силно се надявам да е така. Simple Smile

# 466
  • Мнения: 168
Интересува ме светлият цвят на Матиращ и разкрасяващ балсам Solutions BB с SPF 15, колко е светъл? Няма сега мостри, а не се сещам какво точно заменях като го пуснаха навремето? За нормално светла кожа  ми трябва, но да не е като "бледолик"

Точно такъв цвят е какъвто е в каталога.
Аз лично не го препоръчвам, първо много ми хареса като ефект и цвят, но след време взе да ми щипе и да ми излизат пъпки от него, въпреки че бе в срок на годност. И се разделих с него преди дни. Simple Smile
Скрит текст:

# 467
  • Кюстендил
  • Мнения: 83
Най-после днес си пуснах поръчката, след едноседмично дебнене  на светофари. Въпреки, че имах няколко червени все още, пуснах и във фактурата всичко е налично, липсват само три от мострите на червилото, но това, ще го преглътна.

# 468
  • София
  • Мнения: 1 731
... имате ли нова тема за сегашната кампания която е първа...
Добре дошла! Това е темата, на точното място си. Успех!

# 469
  • Мнения: 143
Пуснах си поръчката, даже с онлайн клиент (регистрирала съм мъжа ми за клиент, за да мога да си взимам безплатните неща от сайта) тъй ама понеже беше среднощ и съм объркала брошурите и съм цъкнала да си поръчам от К1. Днес координаторката ми звънна да ми каже. И какво като ми го казва - няма връщане назад, всичко било фактурирано и край. Ще се плаща, а оставам пак без брошури...
 Laughing  Laughing  Laughing Дано поне фокуса да дойде Grinning Че предния път го нямаше. А брошурите ми се струват леко увеличени?

# 470
  • София
  • Мнения: 4 212
А брошурите ми се струват леко увеличени?

Дааа, както всяка година, лека-полека цените плуват нагоре.

# 471
  • Мнения: 15 827
Пуснах си поръчката, даже с онлайн клиент (регистрирала съм мъжа ми за клиент, за да мога да си взимам безплатните неща от сайта) тъй ама понеже беше среднощ и съм объркала брошурите и съм цъкнала да си поръчам от К1. Днес координаторката ми звънна да ми каже. И какво като ми го казва - няма връщане назад, всичко било фактурирано и край. Ще се плаща, а оставам пак без брошури...
 Laughing  Laughing  Laughing Дано поне фокуса да дойде Grinning Че предния път го нямаше. А брошурите ми се струват леко увеличени?

Имаш право да ги върнеш в 7 дневен срок от получаването, както и всеки друг неполван продукт.

# 472
  • Мнения: 4 368
 В кампания 17 имах две поръчки над 95 лв.. Виждам, че във фокуса пише, че мога да поръчам само 1 парфюм на промоционална цена, без значение дали сега успея да направя две поръчки над 50 лв. нали?
Ще ми се да са два, ама надали ....

# 473
  • Мнения: 5 037
В кампания 17 имах две поръчки над 95 лв.. Виждам, че във фокуса пише, че мога да поръчам само 1 парфюм на промоционална цена, без значение дали сега успея да направя две поръчки над 50 лв. нали?
Ще ми се да са два, ама надали ....
Само 1 можеш

# 474
  • гр.Варна
  • Мнения: 20
ЧЕСТИТА НОВА 2016 ГОДИНА!
Да сте здрави и засмени, и без никакви проблеми.



Приятно разглеждане! Ето и целия каталог 3/2016г.
http://lipcheva.snimka.bg/other/avon-kampaniya-1-2016.892578.36470430

# 475
  • София
  • Мнения: 4 212
detelina_lipcheva, благодаря  smile3525

# 476
  • Мнения: 15 827
благодаря!

# 477
  • Мнения: 41
Здравейте момичета! Peace
По документи съм представител от скоро, но инъче бях към близка позната, на която правих услуга. Върнах се назад, прочетох доста и искам да се запиша и аз да следя темата.
И като за начало бих искала да ви попитам ползвате ли онлайн магазина, имате ли поръчки от там?  Thinking

# 478
  • София
  • Мнения: 3 400
Имала съм поръчка, да. Но не е масово явление.Иска ми се да науча клиентите си да го ползват, но още не съм го направила.

# 479
  • Мнения: 143

[/quote]

Имаш право да ги върнеш в 7 дневен срок от получаването, както и всеки друг неполван продукт.
[/quote]

Много ти благодаря! Точно затова сядам да пиша! Взех си преди малко кашона и понеже имах липсващи от червен светофар 2 крема с какаово масло от К17, сега са  ми изпратили два лосиона с какаово масло. Да, ама лосионите са на цена 4,50, а кремовете са на 5,90 и са ми ги начислили че са дошли кремове по 5.90. Ми много тъпо!!

Моля да ми обясниш ако може как става това с връщането, координаторката не ми спомена за нужно, че мога да върна брошурите Sad Започва много да ми писва от нея...

Много ви благодаря, че ви има и че мога да разчитам на вас в такива ситуации, освен това и че снимате новите каталози и всичко, което правите!!! Благодаря ви!

П.П. Колието от 8,90, което е на същата страница с чантата от 21,90 лв. е много хубаво!!

Общи условия

Активация на акаунт