AVON - Тема за представители - Кампании 15,16,17 .....- Тема 135

  • 43 104
  • 547
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 15 826
Руми,  сивото редовно зеленее...

# 496
  • Мнения: 831
А ТТ Амур от онази програма липсва...



# 497
  • София
  • Мнения: 4 212
А ТТ Амур от онази програма липсва...



Аз реших на пробвам Белла-та. Амур го имам, на мен е много нетраен.

# 498
  • Мнения: 41
Аз също поръчах Far away. Серията ТТА никак не ми допада... Crossing Arms

# 499
  • Мнения: 5 037
А ТТ Амур от онази програма липсва...




При мен вчера дойде,макар да жълтееше.

# 500
  • София
  • Мнения: 1 914
Аз също поръчах Far away. Серията ТТА никак не ми допада... Crossing Arms

Ооо, In Blooooom  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes

Сега се чудя кой.  Rolling Eyes

# 501
  • Мнения: 143

Имаш право да ги върнеш в 7 дневен срок от получаването, както и всеки друг неполван продукт.

Днес ходих в офиса, срещнах се с координаторката ми. Занесох сгрешените лосиони, прие ги, а за каталозите се опъваше, каза че зоналната била забранила връщане на брошури. Записа ги все пак и тях в бланката, но каза, че най- вероятно ще ги върне, даже й звъня по телефона, но зоналната не вдигна. Казах й, че знам, че може да се върнат, но тя ме заразпитва - кой ти каза, че как така може, по такива въпроси ще се допитваш до мен! Попитах я тогава защо не ми е казала, че може да се връщат продукти?
 На причина за връщане написа в бланката грешно въведени, каза, че това не е уважителна причина, щом аз съм си била виновна да ги въведа. Нямало значение, че не са използвани и че са стари (от К1). И така се въртя в омагьосан кръг.

# 502
  • гр.София
  • Мнения: 431
Mis_hell, много кофти с тези брошури. Тя поне не ти ли предложи да ти поръча брошури за К2? Да ти направи някаква услуга, като няма да ти уважат връщането?

# 503
  • Мнения: 143
Mis_hell, много кофти с тези брошури. Тя поне не ти ли предложи да ти поръча брошури за К2? Да ти направи някаква услуга, като няма да ти уважат връщането?


Даде ми 3 нейни (или на офиса, не знам...), аз не исках да ги взема, понеже ми беше всичко мн неприятно - казах, че така и така ползвам сайта и от линка го гледат моите приятелки, но тя беше категорична и ми ги пъхна в беб. количка. Каза, че ми ги дава от сърце... за да мога да събирам поръчки (естествено, че все личната изгода ще гледа). И ги взех накрая де. Сега ще платя фактурата а после като имам поръчки, ще ми се приспадне от следващата фактура. Дано да имам.

А да ви питам - комплект за РД как се поръчва - гледам, че моят РД се пада в К3.

# 504
  • Мнения: 41
Такаа.. Днес си отделих време и прочетох цяялаатаа тема. Да ви кажа честно, леко съм шокирана и чак се плаша за напред. За три поръчки не ми е липсвало и не са ми заменяли нищо (вярно, че са малко, но като прочетох какво е ставало в К17, олеле майко!) Да ви се оплача също със случката си от мотивационната програма за нови представители ново 2. Видях, че в брошурата пише, че не се включва в цената за образуване на %, както и мотивационната с парфюмите също. Мислих си, че сайта автоматично ги изважда от сумата. Пишеше, че съм достигнала последното ниво. Но уви... Когато видях фактурата и си сметнах работите (по метода на Нагласенко  Laughing)установих,  че именно заради тези два продукта аз не мога да си получа отстъпката. Само това не мога да разбера, кое участва във формирането и кое не... newsm78

# 505
  • София
  • Мнения: 4 212
Само това не мога да разбера, кое участва във формирането и кое не... newsm78

В "Обучение и развитие", последното е "Често задавани въпроси" - прочети го там. Описано е подробно. Хубаво е като нов представител да прочетеш информациите в сайта си, както и Важните съобщения за всяка кампания.

# 506
  • Мнения: 15 826
В ейвън повечето неща за направени така че ти сам лично трябва да внимваш смяташ и пресмяш нива суми за да не се издъниш. Дори междинната сума на сайта често греши.

Освен това на всеки каталог има напечатан телефона на кол центъра в софия и от там отговарят на всички въпроси. Не винаги ти се попада напълно комптентен служител за съжаление.

В сайта на представителя в секция Работа с клиенти поле Информация за представителя има от пиле мляко! Отговори на всички въпроси по формиране нива на отстъпка!

# 507
  • Мнения: 89
Аз сама съм връщала брошури, които съм поръчала грешно за текущата кампания, вместо за следващата. Така ме посъветва координаторката ми, защото на зоналната не и се занимавало и спазвала всяка буква от правилата. Попълних си бланката за рекламация и ти изпратих на отдела им Рекламации за моя сметка, те ми приспаднаха парите. Като имам продукт за връщане, пак така процедирам да ми е мирна главата.

# 508
  • Мнения: 15 826
Абсолютно точно. По закон за защита на потребителите може всеки продукт да бъде върнат ако е с запазена опаковка. Всички което говорят координаторите и зонален е заблуда. Ако искаш  да ги върнеш трябва да се бориш и да си отстояваш даже фа си лоша. Да звъниш в кол центъра да заплашваш да си търсиш правата.  За съжаление това което се случва е знак че няма да имаш никога подкрепата на координаторката си.

Освен това всички знаем има случаи когато поради липса на зонален офис връщането бива осуетено.


Мишел
На комплект  рд имат право само топ представителите.

Последна редакция: сб, 16 яну 2016, 12:37 от _re_ge

# 509
  • Мнения: 83
Здравейте! Не съм представител, а клиент, но получих парфюм без целофанена опаковка. Това правилно ли е?

Общи условия

Активация на акаунт