Пазаруване от Aliexpress.com 47

  • 95 194
  • 753
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 413
Здравейте,
Поръчах си едни маратонки от магазин с нулев фийдбек, писах си с продавача увери ме, че всичко ще бъде наред, всичко изглеждаше нормално. Всъщност магазина съществува от 09.11.2015г и е нормално да няма фийдбек. Имаше доста поръчки. Поръчах ги вчера и днес влизам и хоп, магазина празен няма нищо в него. Пратката не е пратена още, само плащането е минало. И сега не знам какво да правя и какви са възможностите и процедурите да си върна парите или ... не знам какво да правя. Някакви мнения и препоръки?
Благодаря. Simple Smile
Ако , не е пратено , най вероятно ще замразят поръчката и ще ви върнат парите . Платформата си ги следи такива , парите са си в нея така или иначе - не в продавача , така, че риск да загубите пари  е никакъв . Изчакайте и си проверете пощата , дали нямате писмо ,че ви е замразена поръчката . bouquet

# 286
  • Мнения: 21 807
А в случай, че ти се уважи иска и ти върнат парите как връщаш стоката до Китай и за чия сметка? Имам предвид ако не ти харесва артикула, който си поръчала /всъщност той се разминава от показаното на снимката/.

# 287
  • Мнения: 413
milittana Най - разпространено е част от сумата да се върне , връщане на стока до Китай не е оправдано за по- евтините неща , виж телефон , таблет и нещо скъпо , ако е драстично разминаването или неработещо - си е оправдано . До 70-80 % е разумно да се иска компенсация за несъответстващ продукт / в рамките на разумното /  Peace Ти всъщност май питаш за непристигнал продукт , ако е с непроследим номер и не е пристигнал си повдигам диспут след удължаване на срока - максимум 20 дни - после си отпирам диспут и хич не се трогвам на оставащи без работа китайци и мизерстващи фамилии и шеф тиранин .... Laughing

# 288
  • Мнения: 2
Здравейте,
Поръчах си едни маратонки от магазин с нулев фийдбек, писах си с продавача увери ме, че всичко ще бъде наред, всичко изглеждаше нормално. Всъщност магазина съществува от 09.11.2015г и е нормално да няма фийдбек. Имаше доста поръчки. Поръчах ги вчера и днес влизам и хоп, магазина празен няма нищо в него. Пратката не е пратена още, само плащането е минало. И сега не знам какво да правя и какви са възможностите и процедурите да си върна парите или ... не знам какво да правя. Някакви мнения и препоръки?
Благодаря. Simple Smile
Ако , не е пратено , най вероятно ще замразят поръчката и ще ви върнат парите . Платформата си ги следи такива , парите са си в нея така или иначе - не в продавача , така, че риск да загубите пари  е никакъв . Изчакайте и си проверете пощата , дали нямате писмо ,че ви е замразена поръчката . bouquet

Току-що ги е пратил, но магазина продължава да е празен, а пък продавача продължава да не ми отговаря никъде. Общо взето вероятно ще трябва да почакам едно доста дълго време, накрая нищо няма да дойде и след това ще чакам и да ми върнат парите, или пък няма да е това което очаквам като продукт, доста странно се получи. Дано всичко е наред, но силно започвам да се съмнявам. И преди съм поръчвал разни чаркове за смартфони, но тогава всичко беше изрядно от продавачите до бързата доставка и т.н. нямаше проблеми с митници и такси. Ще видим какво ще стане. Simple Smile
Благодаря за отговора!

# 289
  • София
  • Мнения: 23 807
Щом си се съгласила да пиеш студена вода, значи си е твое решение. Аз ако бях щях да снимам якето в едър план и да отворя диспут и да държа до края да ми се върнат парите.
Разбира се, че е мое решението, няма на кого друг да е. Просто изхвърлям качулката и подарявам якето. Детето, но което ще го подаря ми е достатъчно близко, за да разбере какво и защо. Не ми се хабят нерви специално за този случай.

# 290
  • Мнения: 100
Здравейте, имам въпрос относно един диспут. Поръчах една блуза на 12 септември и не я получих. Има номер на проследяване за който не получавам информация от 17track.
Когато видях че имам 3 дни до края на времето за получаване отворих диспут, но са попроменили малко сайта и сега не разбира какво се случва. Пише Dispute Escalated , но продължава да седи като отворен диспут от повече от седмица.



Днес се наложи да отворя още 3 диспута, за 3 пръстена поръчани заедно , но явно за всеки артикул се отваря поотделно и състоянието на диспута е Dispute Escalated отново и реших да питам тук за да сподели някой опит, ако има такъв за подобен случай  Embarassed

# 291
  • Мнения: 80
Момичета,искам часовник за ММ...доволни и някой да ми препоръча нещо Thinking С кожена верижка.

Държиш да е от алито, ли?
не
Мога да ти препоръчам този сайт за часовници http://www.creationwatches.com/ Само да не ни се карат, че темата е друга Simple Smile
Ползвала съм го, има отзиви и на други българи http://www.creationwatches.com/products/index.php?main_page=cust … ls&country=BG
Купихме часовник за подарък на абитуриент, ММ каза че е оригинален. Дойде си в срок и мисля че момчето си го носи все още.

# 292
  • Мнения: 330
http://www.bgpost.bg/?cid=176

Тук въвеждаш номера в празното поле и виждаш дали е в бг, ако да къде е.

Благодаря ти  Hug

# 293
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Поръчките действително страшно много се бавят,но не само от Али,а и от BIC,Септемврийските сега получавам от там.
Е днес малко си поотдъхнах,като получих част от празничните подаръци, ето тази кукла бебе, много е красива http://www.aliexpress.com/snapshot/6971958149.html?orderId=69822398284952 ,учудвам се, как за такава сума е пратено без трак номер, а прецизно опаковано в кашонче,подаръчна торбичка, че и подарък бонус получих.

# 294
  • Варна
  • Мнения: 31
Здравейте!
Може ли да ми каже някой как точно става връщането на парите? Имам отворен диспут, по който гледам, че има постигнато споразумение с продавача. Платила съм с виртуална Виза, към дебитна Виза на ДСК.
Направо по виртуалната карта ли трябва да бъдат възстановени средствата или...  newsm78
Благодаря ви предварително

# 295
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 225
Парите ти се връщат от сайта  , но малко се чака.

# 296
  • Мнения: 15 257
Marcellina, за този сайт, от къде изпращат часовниците?

Сори за спама

# 297
  • Мнения: 3 020
Дано не се забавят много , но и аз имам предвидени поръчки за Коледни подаръци, изпратени даже след 11,11  ooooh!
И за пръв път ми дават непроследим номер, дано са изпратили нещата и да не се занимавам с диспути.  Praynig В коментарите към поръчките пише, че доставките били много експресни, а дано.

# 298
  • Мнения: 80
Marcellina, за този сайт, от къде изпращат часовниците?

Сори за спама
От Сингапур.

----

Ето какво ми излиза в профила в АлиЕкспрес:
During the 11.11 Sale as well as due to the upcoming Holiday Season there was placed a large number of orders on AliExpress and shipping information may be updating slower than usual. Should you have any questions about your order, please contact the seller for further assistance. Please note that at this time an option to open the dispute is available on the 11th day after seller sent the goods out.
По време на продажбите на 11.11, както и поради предстоящият празничен сезон бяха направени голям брой поръчки в АлиЕкспрес и информацията за доставката може би ще се обновява по-бавно от обикновено. Ако имате някакви въпроси относно вашата поръчка, моля свържете се с продавача за допълнително съдействие.
Моля, имайте предвид, че този път опцията за отваряне на спор (диспут) ще е достъпна от 11-ия ден, след като продавача изпрати стоката.


# 299
  • Русе
  • Мнения: 696
Здравейте,
преди около месец направих няколко поръчки към Али и 2 от тях пристигнаха преди 2 седмици.
За останалите информацията, която получавам от 17track е, че са изпратени някъде около 01-02 ноември от Гуанджонг или Пекин и оттам нататък нищо/
Има още около месец защита за всички продукти, но ми е странно, че вече 20 дни летят от Китай насам и нищо не се случва.
Моля за съвет.

Общи условия

Активация на акаунт