Къде да подам жалба? Търся съвет.

  • 11 662
  • 78
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 5 197
Няма лоша реклама са казали хората? В кой град се намирате? 
Може куриера, да е бил на някои прахообразни вещества. За първи чувам за такъв куриер на пица, и за човек който си иска 2лева ресто вместо бакшиш и то чужденец /но все пак 2лв са си 2лв/ 
Пиши когато има развитие по случая

# 31
  • Мнения: 12 733
Напротив, точно чужденец в тази ситуация ще си вземе рестото, ако ще да е една стотинка. От много хора свикнали с подобно отношение трудно се разбира, че въпросът е принципен.

# 32
  • София
  • Мнения: 5 197
Ок принципен,  коя съм аз, че да оспорвам случая с доставчика.
Пиша си мнението и така. Авторката на темата ,ако прецени нека пише какво се е случило с въпросния куриер и пицария Доминос, нали така беше

# 33
  • Мнения: 7 005
Няма лоша реклама са казали хората? В кой град се намирате?  
Може куриера, да е бил на някои прахообразни вещества. За първи чувам за такъв куриер на пица, и за човек който си иска 2лева ресто вместо бакшиш и то чужденец /но все пак 2лв са си 2лв/  
Пиши когато има развитие по случая
Точно това си помислих.. Crazy


п.п.Трябвало е жалба на мига..112

# 34
  • Бургас
  • Мнения: 8 503
Още в първия пост леко загатваш, че не сте чули първото обаждане. Не уточняваш колко време е минало между първото и второто обаждане. Ако е минало доста време може би е разбираемо защо ви е казал, че ако не слезете до 1 минута ще си тръгне.
И според мен има нещо, което ни се спестява в историята.

# 35
  • Мнения: 2 420
На мен историята ми звучи доста нелогична. newsm78 Доставчикът е тръгнал да си ходи, но в същото време, след като мъжът ти му казва, че ще говори с началника му, онзи почва да беснее и даже е счупил стъклото с юмрук? Shocked Че той трябва целия да е бил нарязан, ако стъклото се е пръснало. Нещо ми липсва от историята, имам чувството, че определена част се премълчава...

Много редовни клиенти сме на Доминос, като забележи - доставите ни са на 1/3 от твоята цена, че и по-малко от поне 2 години и половина. Преди това и ние правехме по-големи поръчки, ама малко намалихме порциите  hahaha, та както и да е.
Куриерите за тези всички години, не само че се качват до етажа ми, не само че чинно си записват кой е звънеца ми, ама кой Точно е (че има още едни с нашата фамилия и се сърдят, като им звъни пицата на тях), ами на всичкото отгоре, всеки Божи път, в периода когато детето спеше вече към 20 ч., им беше казвано и те помнеха, че трябва да ми клипнат на GSM, а не да звънят, защото не че ще се чуе звънецът толкова от спящото дете, ами кучето ми ще се разлая яко (и ще го събуди).
Е как веднъж не намерих някой намръщен доставчик?!
Сега вече и кучетото и детето посрещат доставчиците.
Как веднъж не съм им оставял кой знае какъв бакшиш и как винаги те са тръгвали да ми връщат дори и 50 ст.
Нещо твоята история не ми изглежда много-много....

Явно е крайно време да се научиш да правиш сама пица.
Как ви се досвидяха 2 лева пък.
Абсолютни нещастници и чак пишат в нета.
Обзалагам се, че случката не се е разиграла точно така, както я описваш.

Май конкуренцията на Домино не спи
. newsm78

# 36
  • Мнения: 440
Seashelly-искам да те подкрепя в решението ти да подадеш жалба, напълно сте си в правото за това. За мен случилото е безобразие и служителят на пицарията трябва най- малкото да се извини за грубото държание и да възстанови щетите. Интересно защо мениджъра не е реагирал, явно не си разбира от работата, защото в бизнеса клиентът винаги има право. За съжаление в БГ това правило е тотално изкривено.
Жалба се подава в свободен текст в РУП по местоизвършване на престъплението или най- добре в съответната районна прокуратура / Ако е на територията на гр. София- в Софийска районна прокуратура, ет. 3/, откъдето под контрола на прокурора пак ще се изпрати в РУП за извършване на проверка. В случая най- вероятно ще се квалифицира като хулиганство или унищожаване или повреждане на чужда движима вещ / вратата ще е в съсобственост на всички съседи, т. на етажна собственост май беше/, поради което ще трябва да се разпита и домоуправителя и да се посочи колко струва вратата. Важно е в жалбата да се опише подробно случката, на коя дата, къде и дума по дума буквално кой какво е казал; тел. за връзка с Вас и домоуправителя на блока, документи, удостоверяващи закупуването на вратата.

# 37
  • Мнения: 2 197
На мен историята ми звучи доста нелогична. newsm78 Доставчикът е тръгнал да си ходи, но в същото време, след като мъжът ти му казва, че ще говори с началника му, онзи почва да беснее и даже е счупил стъклото с юмрук? Shocked Че той трябва целия да е бил нарязан, ако стъклото се е пръснало. Нещо ми липсва от историята, имам чувството, че определена част се премълчава...
Ама не разбрах и факта, че съпругът не е българин какво общо има с цялата ситуация? Те как са си комуникирали? Или той говори български, но като чужденец има някакви особени привилегии? И колко време е чакал доставчика? Защото ако е звънял 10 минути е нормално да е изнервен. Плюс това аз никога не давам точна сума когато поръчвам пица. Въпрос на възпитание. Абстрахираме се от правилото за 10-те процента, но поне 1  или 2 лева е нормално да се дадат на куриера. Според мен мъжът се е озъбил на нещастния доставчик, за да се случи счупването. Естествено стъклото трябва пицарията да го поеме. А семейството със съпруг чужденец да почне да си прави само пица.

# 38
  • Мнения: 6 922
Доколкото разбрах, съпругът на авторката е чужденец, говорещ развален български, и оттам репликата на служителя: "Какво ресто? В България сме!". Честно казано, аз в такива битови скандали изобщо не бих могла да преценя кой е прав и кой - крив, освен ако не съм била пряк свидетел на случката. Именно затова не бързам да ръкопляскам на авторката на темата. Peace

# 39
  • Мнения: 35 416
Първо, никой не е длъжен да оставя бакшиш. Това е сума, която се дава за добро обслужване и не е задължителна. Ако човекът не е доволен, може да си вземе и последната стотинка от рестото. Както разбирам доставката не е била навреме и отношението не е било подобаващо.
Второ, на този доставчик му се праща заплата, той на разнася без пари. Трябва да се държи учтиво и да връща ресто. Ако някой реши да му остави рестото, това е друг въпрос...
Трето, независимо от всичко никой не може да обижда друг или да чупи негова собственост. А ако съпругът беше отишъл при колата на доставчика и му счупи стъклото?!?

Но пък е прав за едно - Това е България! Държавата на абсурдите!

# 40
  • Мнения: 6 922
Както разбирам доставката не е била навреме и отношението не е било подобаващо.

Напротив, самата авторка уточни точно обратното (сега не ми се търсят точни цитати, но може и сама да погледнеш): те не са чули първото обаждане от доставчика, който явно вече е чакал пред входната врата; когато в крайна сметка си вдигат телефона, доставчикът им казва, че ако не слязат в рамките на минута, той си заминава, заедно с пицата. Колко време е минало между първото (неуспешно) обаждане и второто, когато мъжът на авторката си вдига телефона, можем само да гадаем. Но конфликтът тръгва именно оттам, доколкото разбрах от объркания преразказ на събитията.

# 41
  • Мнения: 12 722
Пак се изложихме пред чужденците.

# 42
  • Мнения: 35 416
Както разбирам доставката не е била навреме и отношението не е било подобаващо.

Напротив, самата авторка уточни точно обратното (сега не ми се търсят точни цитати, но може и сама да погледнеш): те не са чули първото обаждане от доставчика, който явно вече е чакал пред входната врата; когато в крайна сметка си вдигат телефона, доставчикът им казва, че ако не слязат в рамките на минута, той си заминава, заедно с пицата. Колко време е минало между първото (неуспешно) обаждане и второто, когато мъжът на авторката си вдига телефона, можем само да гадаем. Но конфликтът тръгва именно оттам, доколкото разбрах от объркания преразказ на събитията.

М, да, тази част е малко неясна, но въпреки това, такова поведение е недопустимо - заплахи и физическа разправия и т.н.

# 43
  • София
  • Мнения: 5 197
Авторката, все още не пише,за да хвърли светлина по случая. "Това само в България го има", един израз, който лично аз не одобрявам. Има си две страни на монетата. Пак казвам,за първи път чувам за доставчик на пица,който чупи стъкла. Shocked
И да точно защото е чужденец, би трябвало да знае, че бакшиша е задължителен /в повечето цивилизовани страни е така/ .
Тук е България,  това най-абсурдното оправдание за бакшиш,което съм чувала изобщо.
Първо,авторката направи лоша реклама на пицарията, ами изведнъж се оказа, че в България сме долни и за 2лв човек чупи стъкло с голи ръце.

# 44
  • Мнения: 12 733
Бакшишът изобщо не е задължителен. Мисля, че се разбрахме преди много страници. Ако се чувствате задължени, моля, давайте си колкото прецените (в преценката е ключът), но оставете и другите да решат за себе си какво да правят. Нямаше да пиша, но ми е много грозно да плюете човека, че си е потърсил два лева в израз на неодобрение на услугата.
Авторката написа каквото имаше да каже, не е нужно повече.

М/у другото всеки, абсолютно всеки път като хвана на касата в магазина разлика м/у сметката и това, което трябва да бъде и пожелая това да бъде изправено, все се намира някой да пуфти от опашката как съм била за едни 2, 5, 10 лева, все едно не осъзнава, че колкото повече си плащаш двата лева, толкова повече услугата ще куца.

Общи условия

Активация на акаунт