Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 45
  • Мнения: 345
Застраховката ти е в Булстрад , просто е сключена с посредник ЕС ДИ АЙ. Сега отиваш там където си я сключила и питаш как да процедираш, или се обаждаш на телефона изписан на застрахователната полица за да уговориш среща със оценителите у вас , за да направят оглед на щетите. Не се бави , защото има срок за завеждане на щета - мисля че беше седмица.

# 46
  • Мнения: 2 715
Не я чета сега за пръв път, когато я правих изрично попитах, дали включва проблеми с водопровода, защото знам къде ми е слабото място и го очаквах. Казаха ми, че има, но виждам че не е написано изрично-намокряне или нещо подобно, в нито един от вариантите. Тоест вероятно се съдържа в друго понятие по подразбиране, затова изброих посоченото.
Знаете ли колко време след заявяването на щетата идват?

# 47
  • Мнения: 928
При мен (София) две вещи лица, дойдоха в същия ден Peace

# 48
  • Мнения: 25
Изключително съм недоволна от Алианц. Никакъв професионализъм, отвратително отношение - нямам думи. Говоря за застраховка Имущество. А като се сетя, че за малко не направихме и Каско с мъжа ми там. Ще следя тук при вас от кого сте доволни, засега май Дженерали и Булстрад сте споменали с добро.

# 49
  • Мнения: 35 907
Защо си недоволна?

# 50
  • Мнения: 25
Защото според мен постъпват некоректно и непрофесионално. Миналата година имах наводнение от съседите над нас. Случило се е докато бяхме на почивка. Когато се обадих се оказа, че съм изпуснала срока и трябвало да се обадя веднага щом съм видяла. Добре, така е, не съм разбрала. Направих си ремонт. Тази година отново протече, на почти същото място. Веднага ги извиках. Казаха ми да пиша протестно писмо до съседите с обратна разписка от тяхна страна със срок за отстраняване на теча. Само, че над нас са наематели, а не собственици. Те не приемат никаква поща, дори сметките. Точните имена и настоящ адрес на собственика не го знам. В пощата не желаят да изпратят препоръчано писмо до адрес /на наемателите/ без име. И така - омагьосан кръг. А междувременно съседите отстраниха теча. След като помолих за съдействие и съвет какво да предприема сега, получих отказ със становище, че това е теча от миналата година и не е отстранен. При условие, че имат снимки от миналата година и тогава положението беше трагично, много, ама много по-зле. И мястото не е точно същото, а приблизително. А "специалиста" дето ми се падна, имах чувството че го събуждам всеки път когато звънях в офиса им с молба за съдействие и съвет. Само мрънкаше "Ами не знам", "Ами аз какво да направя", "Откъде да знам" направо нямам думи. Грешката ми е, че му звънях по телефона, трябваше да пиша и-мейли и сега да ги препратя с недоклатените отговори на шефа му.

# 51
  • Мнения: 799
Защото според мен постъпват некоректно и непрофесионално. Миналата година имах наводнение от съседите над нас. Случило се е докато бяхме на почивка. Когато се обадих се оказа, че съм изпуснала срока и трябвало да се обадя веднага щом съм видяла. Добре, така е, не съм разбрала. Направих си ремонт. Тази година отново протече, на почти същото място. Веднага ги извиках. Казаха ми да пиша протестно писмо до съседите с обратна разписка от тяхна страна със срок за отстраняване на теча. Само, че над нас са наематели, а не собственици. Те не приемат никаква поща, дори сметките. Точните имена и настоящ адрес на собственика не го знам. В пощата не желаят да изпратят препоръчано писмо до адрес /на наемателите/ без име. И така - омагьосан кръг. А междувременно съседите отстраниха теча. След като помолих за съдействие и съвет какво да предприема сега, получих отказ със становище, че това е теча от миналата година и не е отстранен. При условие, че имат снимки от миналата година и тогава положението беше трагично, много, ама много по-зле. И мястото не е точно същото, а приблизително. А "специалиста" дето ми се падна, имах чувството че го събуждам всеки път когато звънях в офиса им с молба за съдействие и съвет. Само мрънкаше "Ами не знам", "Ами аз какво да направя", "Откъде да знам" направо нямам думи. Грешката ми е, че му звънях по телефона, трябваше да пиша и-мейли и сега да ги препратя с недоклатените отговори на шефа му.
Ако пазите някакви фактури,можете да докажете,че сте извършили ремонт на предходния теч.Прочетете много добре общите условия по полицата.Всякаква кореспонденция със застрахователя се извършва писменно.Ако не сте доволни от местния офис,незабавно се свържете със централата.Можете да напишете писменно оплакване с копие към застрахователен надзор.

# 52
  • Мнения: 25
Благодаря, но не пазя фактурите. Така или иначе самия теч е отстранен от съседите, а аз си поех щетите в къщи, които хич не бяха малки. И аз съжалявам, че кореспондирах по телефон, но ще ми е обица на ухото. Подадох жалба в комисията за защита на потребителите, като приложих снимки от сега и предишната година и становището, че става въпрос за един и същи теч. Ще пиша когато има развитие.

# 53
  • Мнения: 35 907
Не видях никаква вина на застрахователя.
Това, че вие не сте действали в срок и по правилния начин си е ваш проблем.

# 54
  • Мнения: 25
Не видях никаква вина на застрахователя.
Това, че вие не сте действали в срок и по правилния начин си е ваш проблем.

2015 Да, но 2016 се обадих веднага!

# 55
  • Мнения: 35 907
Но не по установения ред.

# 56
  • Мнения: 25
Но не по установения ред.

Как точно разбрахте това ?!?

# 57
  • Мнения: 35 907
Извинявай, ако не съм те разбрала.
Останах с убеждение, че е трябвало по имейл да ги информираш.

# 58
  • Мнения: 25
Извинявай, ако не съм те разбрала.
Останах с убеждение, че е трябвало по имейл да ги информираш.

Имат национален телефон където регистрираш щетата, след което изпращаш снимки по и-мейла - направих го. Следва посещение, "специалиста" дойде. И от там нататък той остави сл.телефон и му звънях на него. Обаче явно не му се занимаваше. Мрън-мрън и така нататък. От самото начало си личеше, че търси под вола теле. Заяждаше се и ми говореше на "Ти" като все едно се познаваме от 100 години. Аз отговарях на "Вие" защото така съм възпитана да контактувам с непознати. Личеше, че е подразнен от ниската стойност на застраховката ми 33 лв. за година - промоция. Намекна го, каза си го... "е ти за тея пари кво искаш?". Цялата работа е, че като не мога да пратя писмо на собственика има друга процедура, но на този хич, ама хич не му се занимаваше. Не ме е яд за това, че нищо не ми платиха и без това имам 100лв. само участие и щяха да ми платят много помашко от реалната стойност, освен това латекса ми е тефлонов и скъп. Яд ме е, че когато дойде време да подновя застраховката ми звъняха час по час и ми обещаваха звезди. Говореха как може пак да се случи наводнение и тогава ще ми покрият разходите, а какво стана - пратиха мързелив, небрежен, невъзпитан и некомпетентен  "специалист". Майната Ви!
При тях имах допълнително пенсионно осигуряване - преместих го, щях да застраховам фирмата на която съм управител и прилежащия и автопарк - е няма, мислех да застраховам офис техниката и склада - ще го направя,но не при тях. И така извода е следния - прецакаха ме с 33 лв. , загубиха около 660 лв годишно, може и повече. Това исках да споделя с шефа на "специалиста". Не е нормално в нашата държава в частния сектор да продължават да се развиват такива паразити и смятам, че компаниите които ги назначават и държат на работа трябва да губят пари!

# 59
  • Мнения: 2 715
Аз затова и след като ме наводниха отгоре, не се занимавах въобще. Първоначалното ми петно по тавана и стената изсъхна, оказа се не спукана тръба, а някакъв временен теч от по-нагоре. После наши съседи, които гледаха петното ни казаха, че имали аналогичен проблем. Скъсали им нервите, да ходят да обясняват, да чакат хора за оглед, да ги разкарват по сто пъти. Накрая им платили латекса.
А ние първо не живеем в това жилище постоянно, закъсняхме и ни беше доста неудобно да чакаме дни наред за оглед, да пишем обяснения. Така и така мислехме да си боядисаме коридора и без теча и не се обадихме.
После пък съседа отгоре махал ваната, забравил някакъв отвор незамазан и окаченият ни таван в банята се оказа пълен с вода. И пак така оставихме работата, съседът е съвестен, отстрани веднага проблема, таванът си изсъхна.
Е, сега, ако не дай Боже, стане нещо голямо, ще се обадим, но при малки аварии, май не си струват нервите.
Та дойде време до края на годината да си подновим застраховката и се чудя дали да продължа към SDI... Имат същата промоция като миналата година, 40 лв. към Булстрад. Някой да има пресни впечатления?

Общи условия

Активация на акаунт