AVON - Тема за представители - Кампании 2, 3.....- Тема 136

  • 49 161
  • 592
  •   1
Отговори
# 60
  • Ботевград
  • Мнения: 2 289
Този каталог съм пас, нищо, ама нищо не ми грабна вниманието.. Да видим напред  Rolling Eyes

# 61
  • Мнения: 5 412
Zlatna,  в другия/дебелия К3/ хептен нищо не ми хареса, само някакви дреболии. ако клиентите се излъжат, ще има поръчки, аз не се ловя на нормални цени, само на хептен ниски Mr. Green

# 62
  • Мнения: 15 811
За тези промоционални оферти когато се набират продуктите си излиза кои може а кои не ущастват в тазьи оферта..
Предполагам бъг в системата.
И аз звъних. Тръгнаха да ми обесняват че не били добавени, е да ама аз ги виждам през магазина. После ми вимат че може да не са били 40 лева. Казвам им че системата е направена така че промоционалните продукти не се появяват към поръчката ако не е изпълнено условието. Казаха ми че ще ми се обадят с отговор. Все още не са ми звъннали. Аман
Всяка кампания проблем.
И всеки път ейвън се държат така все едно не знаят, не са разбрали вината е моя и е най добре да бъде преглътнато .
Еми няма.
Първо издействахме замяна при Спа бери маската дето беше в недостиг.
Миналатa кампания им били свършили лосионите и не го пратиха, еми да ми го заменят,- направиха го с лосиони с захаросана слива.
Сега два продукта широко тиражирани за поръчка над 40 лева ги няма.
Вече идва в повече... И тези тъпи увъртания...

# 63
  • Мнения: 185
За тези промоционални оферти когато се набират продуктите си излиза кои може а кои не ущастват в тазьи оферта..

Сега два продукта широко тиражирани за поръчка над 40 лева ги няма.
Вече идва в повече... И тези тъпи увъртания...

Колко познато...  Joy и при мен същия рецитал + добавка "изчакайте да си получите поръчката и ако ги няма продуктите с промо код пак се обадете". Питам аз, как да ги има след като изобщо не са фактурирани???
А относно въпроса ми, че във всички мейли ми пише , че клиента е въвел промо код и трябва да получи подарък - ейвънци дават ЗАЕТО.
Ако условията не са изпълнени защо системата приема промо кода? И до кога ние ще се "червим" и разочароваме клиентите си?  #Cussing out

# 64
  • Мнения: 220
Да питам нещо - влизам да правя поръчка, разцъквам сайта и по едно време ми излиза -"Пазарувате с ....../моето име/ " , та въпроса ми е - аз такъв онлайн магазин не съм имала и не го искам, как така се е появил?

# 65
  • Мнения: 233
Здравейте! И аз да се включа в новата тема  Simple Smile Някой дали вече е получил каталога за кампания 4 и ще може ли да ми направи една бърза проверка. Интересува ме дали там има парфюмите от серията Scent Essence, защото в настоящия и третия ги няма.
 

# 66
  • София
  • Мнения: 1 731
Здравейте! И аз да се включа в новата тема  Simple Smile Някой дали вече е получил каталога за кампания 4 и ще може ли да ми направи една бърза проверка. Интересува ме дали там има парфюмите от серията Scent Essence, защото в настоящия и третия ги няма.
В настоящата кампания можеш да ги видиш в нетната оферта

# 67
  • гр.София
  • Мнения: 431
Аз ще го получа утре, вдругиден и ще видя.

А в мотивационната с нивата, дали се включват нетните продажби. Пише ''общата сума на твоите поръчки''

# 68
  • Мнения: 233
Здравейте! И аз да се включа в новата тема  Simple Smile Някой дали вече е получил каталога за кампания 4 и ще може ли да ми направи една бърза проверка. Интересува ме дали там има парфюмите от серията Scent Essence, защото в настоящия и третия ги няма.
В настоящата кампания можеш да ги видиш в нетната оферта

Благодаря ти, Узи, не бях обърнала внимание на нетната. Там обаче има само 3 от ароматите и никой от тях не е търсеният от мен.
Predizvikatelna, мерси много Simple Smile

# 69
  • Мнения: 55
За тези промоционални оферти когато се набират продуктите си излиза кои може а кои не ущастват в тазьи оферта..

Сега два продукта широко тиражирани за поръчка над 40 лева ги няма.
Вече идва в повече... И тези тъпи увъртания...

Колко познато...  Joy и при мен същия рецитал + добавка "изчакайте да си получите поръчката и ако ги няма продуктите с промо код пак се обадете". Питам аз, как да ги има след като изобщо не са фактурирани???
А относно въпроса ми, че във всички мейли ми пише , че клиента е въвел промо код и трябва да получи подарък - ейвънци дават ЗАЕТО.
Ако условията не са изпълнени защо системата приема промо кода? И до кога ние ще се "червим" и разочароваме клиентите си?  #Cussing out


И при мен е така и звънях.  Казаха че ще ми се обадят да ми кажат какво става с тия подаръци ,защото имали проблеми с прехвърлянето в нашия сайт и другите  ПОДАРЪЦИ от миналия път.
Но засега никои не ми звъни.Е аз ще звъна утре пак няма да ги оставя намира.Както трябва всички да звъним и да досаждаме ,за да си получим това което ни се полага на нас и клиентите ни.Също му казах че няма никакъв смисъл от тия магазини след като лъжат нас и нашите клиенти.

# 70
  • Мнения: 5 037
И пак ние се червим и набираме сметки на тела,защото Ей вън не могат да си оправят нещата #2gunfire

# 71
  • Мнения: 143
Здравейте, момичета, включвам се да ви кажа, че имам приятна изненада - бях ви писала, че координаторката ми се прави на дръж ми шапката, че не можело да се връщат каталози, и понеже по-миналата седмица ги занесох в офиса, заедно със сгрешените продукти (два лосиона с какао) и никой не ми се беше обаждал да ми каже дали са ги приели, понеже очаквах разговор с тирада от лидерката.
Е, получих смс, че е крайно време за фактурата и кога се вгледах в числото - оооо ми тя сумата намаляла!! Мислих, че следващата сума ще приспадат сумата на върнати продукти, ама явно сега са се задействали и всичко е ОК! И каталозите, и лосионите са си ги приели благополучно! Ммммм кеф!!

# 72
  • Мнения: 168
Аз още не съм си пуснала поръчката, но ако не идват тези подаръци както казвате... ужас пак ще червя очи пред клиентите, че и запасите ми приключиха и нямам с какво да им замажа очите.

# 73
  • Мнения: 15 811
Здравейте! И аз да се включа в новата тема  Simple Smile Някой дали вече е получил каталога за кампания 4 и ще може ли да ми направи една бърза проверка. Интересува ме дали там има парфюмите от серията Scent Essence, защото в настоящия и третия ги няма.
 

Каталог 4 може д абъде получен едва утре сутринта защото таи кампания първта доставка е за сряда. Предишните дни не бяха обслужвани заради обновяването на системата.




получих позвъняване от кол-центъра -  Подаръчите ще бъдат в следващия кашон. докато ги чакам да се накумят обаче днес имах още една минималнапоръчка с още един комплект. ако в следващия кашон комплкетите не са точното число трябвало координатроката да попдаде бланка за корекция. Това важи и за тези които са изпълнили условието и имат поръчани и неполучен комплекти и не са им в следващия кашон.

# 74
  • Мнения: 4 368
Благодаря!
Значи утре пак ще звъня и ще настоявам този път!

Общи условия

Активация на акаунт