AVON - Тема за представители - Кампании 2, 3.....- Тема 136

  • 47 754
  • 592
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 13 877

В тази връзка мога да споделя от клиенти-онлайн -какво правят някои представители. Доставят на клиенти продукти, поръчани през он-лайн магазина на цени, които дори и с 50 % пак са нереални, доста ниски и то на следващия ден,което няма как да се случи. Което ме навежда на мисълта, че е нещо, което са си купили за тях и не им е харесало и после го продават на символична цена, предполагам случая при вас е може би такъв.
Ходи и обяснявай, що ти не можеш да доставят -по скоро да подаряваш на такава цена и то на следващия ден

просто има хора поддържащи складове с огромно ранообразие продукти.
На каква цена продават никой от нас не може да ги съди -  няма регламент, никой никого не може и не трябва да регулира, това е свободен пазар.  всеки е в правото си да продава дори на загуба, да подарява, никой не знае този продукт накаква цена е купен, дали не е подарък или е по мотивация. колко пари са замразени по него ...  има много илита. Единствено аз бих с епротеснявала за сроковете на годност и за наична на съхранение на тези продукти  докато дойдат при крайния клиент. Ако обаче и те са наред какво толкова - всеки печели както намери. Аз като не мога не мога и да  кажа че гроздето е кисело.  

# 586
  • Мнения: 1 472
Който каквото иска да прави,всеки има право да си поръчва колкото иска,било да изпълни условие или ниво.
Това го споделих, тъй като през последните няколко месеца не един или двама човека са го констатирали. Оставям ниската цена, а по -скоро че се дават продукти, на следващ ден които не са в състояние ново или търговски вид, който се дава. И следват едни въпроси...
Не го написах в прав текст, а вие Simple Smile това което имах предвид.
За мен гроздето не е кисело...

# 587
  • гр.София
  • Мнения: 430
И на мен ми се е случвало клиентки да споделят, че други представители са им пробутвали отворени продукти, различни от поръчаните продукти и т.н. Много е трудно да се работи с такива клиенти, трудно е да спечелиш доверието им...една издънка може да се отрази на повече от един представител.

# 588
  • Мнения: 13 877
Ами аз пък искам да спомена и обратната страна. имам клиентки които по-добре да ги нямам. за пръв път от 10 години откак се занимавам с ейвън казах в пряк текст на клиентка че по-добре да не поръчва ейвън щом е недоволна от всичко. или да се прехвърли към друг представител. интересно че все ми спряга как купувала онова купувала това и все марки от малко по високо ниво , а на мен ми поръчва само продукти на фикс процент ( условието не се изпънява никога) и то примерно червила на колор тренд шампоани на натуралс като са по 2 лева, и то през 3-4 кампании, и вс енещо не е както трябва . Аз съм търпелив човек, но за мен по-добре без такива купувачи. Две години беше мъка. Нека се порадва на нея клиент някой друг.

Последна редакция: нд, 27 мар 2016, 23:28 от _re_ge

# 589
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Привет момичета, каня Ви да се преместим в новата тема, приготвена на бързо! Ако някой е така добър да снима  К 07 и ми го пусне до утре вечер по това време, ще го добавя и него на първа страничка! Благодаря и успешни пролетни кампании, въпреки слабите каталози!
Заповядайте

# 590
  • Мнения: 361
Ами аз пък искам да спомена и обратната страна. имам клиентки които по-добре да ги нямам. за пръв път от 10 години откак се занимавам с ейвън казах в пряк текст на клиентка че по-добре да не поръчва ейвън щом е недоволна от всичко. или да се прехвърли към друг представител. интересно че все ми спряга как купувала онова купувала това и все марки от малко по високо ниво , а на мен ми поръчва само продукти на фикс процент ( условието не се изпънява никога) и то примерно червила на колор тренд шампоани на натуралс като са по 2 лева, и то през 3-4 кампании, и вс енещо не е както трябва . Аз съм търпелив човек, но за мен по-добре без такива купувачи. Две години беше мъка. Нека се порадва на нея клиент някой друг.
Имам подобна клиентка- колежка ми е.
Все ме тормози за каталога. Разглежда го по една седмица,  все едно ще прави поръчка за 200 лв, и накрая или поръчва нещо с условие ( за което и обяснявам,  че и трябва еди какво си, но тя- е то ти имаш поръчки, ще го вместиш), или не поръчва нищо. И тази кампания отказах да и давам каталог.
В същото време имам клиентка, която сама си следи кампанията и като почне ми праща поръчката си.

# 591
  • софия
  • Мнения: 1 707
Здравейте момичета ,търся спешно душ гел citrus zing 0,250 мл или 0,500мл.Ако е от София ще мога да си го взема лично ако е удобно. Благодаря предварително и дано ми помогнете.

# 592
  • Мнения: 13 877
Здравейте момичета ,търся спешно душ гел citrus zing 0,250 мл или 0,500мл.Ако е от София ще мога да си го взема лично ако е удобно. Благодаря предварително и дано ми помогнете.


Пишете в. Новата тема тази е изтекла вече


http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=914280.msg … 23098#msg32823098

Общи условия

Активация на акаунт