AVON - Тема за представители - Кампании 2, 3.....- Тема 136

  • 47 784
  • 592
  •   1
Отговори
# 570
  • гр.София
  • Мнения: 430
Благодаря Hug

Няма наличност от новия серум против бръчки, чака се в понеделник, така че си запазих поръчката. С крема за ръце с какао е същото положение. Ще проверявам, дано дойдат по-рано Praynig

# 571
  • София
  • Мнения: 1 114
Честито Predizvikatelna!  Hug Със здраве да я ползваш. Леко и безаварийно каране!

# 572
  • Мнения: 493
Честито! Леко и безаварийно шофиране! Hug

С нетърпение очаквам да получа новото кашонче, което сигурно ще е кашонище Crazy . Поръчах чантата и портмонето "Калър блок" от Фокуса, надявам се да са хубави.

# 573
  • гр.София
  • Мнения: 430
Много ви благодаря!

Оу, много ще се радвам на снимки на чантата. Аз харесах и малкия й вариянт от Фокус 6. Ще ми е чуден подарък за рождения ден Grinning Само да видим дали трябва сама да си я подарявам или ще има кандидати дотогава Laughing

# 574
  • Мнения: 150
Честито и безаварийно  Simple Smile
Вчера преди да си пусна поръчна специално се обадих да питам ще си получа ли в тази кампанищя колието от мотивационната,отговорат беше да.Е да ама дрънки няма го във фактурата бясна съм.Как мога да сИ откажа поръчката и какво мога да направя?

# 575
  • София
  • Мнения: 4 179
Честито и безаварийно  Simple Smile
Вчера преди да си пусна поръчна специално се обадих да питам ще си получа ли в тази кампанищя колието от мотивационната,отговорат беше да.Е да ама дрънки няма го във фактурата бясна съм.Как мога да сИ откажа поръчката и какво мога да направя?

Аз го получих оня ден.
Щом е фактурирана няма начин поради такава причина.

# 576
  • Мнения: 150
Звъннах им иначе щели да предадат на колегите и в следваща поръчка,така казаха и предния път,викам да за нова година значи може и да го получа.

# 577
  • гр.София
  • Мнения: 430
И на мен отново не ми е фактурирано. Правили всичко възможно да го добавят във фактурата #2gunfire Да бе, повярвах им, че имат намерение да си създават двойна и тройна работа с префактуриране Close
Един месец не могат да си оправят кашата с това колие #Cussing out

# 578
  • Мнения: 143
Честита нова кола! Какъв модел е? А цвят Simple Smile Може ли снимки  Sunglasses Пожелавам да си я караш с кеф и да пътуваш с нея  на страхотни места!

# 579
  • гр.София
  • Мнения: 430
Честита нова кола! Какъв модел е? А цвят Simple Smile Може ли снимки  Sunglasses Пожелавам да си я караш с кеф и да пътуваш с нея  на страхотни места!

Благодаря! Нисан Микра е, графитено сива. Снимки имам само в телефона засега.

Подобна е на тази
https://www.google.bg/search?q=%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD+%D … 2tlVuaiuSPtuNM%3A

Последна редакция: пт, 25 мар 2016, 15:10 от Predizvikatelna

# 580
  • Мнения: 1 474
Безаварийно шофиране!

# 581
  • Мнения: 242
Здравейте момичета.Аз от днес съм представител,но имам някои въпроси,защото имам чувството,че не ми се обясниха нещата както трябва.Дадоха ми 2 каталога,малка брошура(тази,която е за нас) .Подаръка ми беше шампоан.Да,но съм чувала от познати,че като представители имат каталог за тях с 50% отстъпка.На мен не ми дадоха такъв?Трябва да мине определено време или какво?Също така от други съм чувала и за някакви нива,за които не ми беше споменато нищо?

# 582
  • Мнения: 1 474
Тези ваши познати в коя държава са били представители? В България, такъв каталог няма.
Нивото се определя от това колко продажби имаш- т.е. оборот, който правиш. Нивото на отстъпка се определя от това за какви пари ще пуснеш поръчка.
Питайте тези, които са ви обещали/ регистрирали, защо нямате такъв Simple Smile, както и за нивата. Ако искате да се развивате наистина човекът,който ви е регистрирал би трябвало да ви помага, поне докато се ориентирате. За новорегистрирани има и мотивационни програми-може да ги прочетете в сайта.  Желая Ви успех!

В тази връзка мога да споделя от клиенти-онлайн -какво правят някои представители. Доставят на клиенти продукти, поръчани през он-лайн магазина на цени, които дори и с 50 % пак са нереални, доста ниски и то на следващия ден,което няма как да се случи. Което ме навежда на мисълта, че е нещо, което са си купили за тях и не им е харесало и после го продават на символична цена, предполагам случая при вас е може би такъв.
Ходи и обяснявай, що ти не можеш да доставят -по скоро да подаряваш на такава цена и то на следващия ден

Последна редакция: нд, 27 мар 2016, 00:09 от gqa

# 583
  • Мнения: 13 992
Здравейте момичета.Аз от днес съм представител,но имам някои въпроси,защото имам чувството,че не ми се обясниха нещата както трябва.Дадоха ми 2 каталога,малка брошура(тази,която е за нас) .Подаръка ми беше шампоан.Да,но съм чувала от познати,че като представители имат каталог за тях с 50% отстъпка.На мен не ми дадоха такъв?Трябва да мине определено време или какво?Също така от други съм чувала и за някакви нива,за които не ми беше споменато нищо?

На сайта влизате си в профила и поле по поле четете какво са писали ейвън."  Една жена каза " не е много точен начин за информиране. Освен това вашият координатор е ваш информатор подръжник и отговорник , ваша Ейвънска майка и получава парички защото вие сте негов представител. Така че тя трябва да отговори на всички ваши въпроси.

# 584
  • Мнения: 242
Благодаря за отговорите bouquet

Общи условия

Активация на акаунт