AVON - Тема за представители - Кампании 2, 3.....- Тема 136

  • 49 135
  • 592
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 631
Аааааа, как може такова нещо!!!
Правя поръчка, изпълнявам условието за 20 лв (правя близо 80), за да поръчам крема "Нощна златна емулсия" за 9.90, а ми е фактуриран на 34.00 !!! ЗАЩО? Какво трябва да направя в такъв случай? Да го върна? Клиентката специално поръча и други неща, с които мина 20 лв, за да вземе кремчето. А сега как да ѝ го дам на тази цена? ooooh! ooooh! ooooh! ooooh!

Че даже имам и поръчан някакъв демо продукт (молив и сенки 2в1), който по никакъв начин не съм поръчала!!! #Crazy

Освен утре да звъня до КОЛ центъра и да се разправяме и да я поправят тая измислена фактура! Outta Joint
Демо-продукт и аз имам - със същия номер и цена на мостра за парфюма и още един крем за тяло - цената същата и номерът, но пише някакво червило - да видим какво ще дойде.

# 46
  • Мнения: 75
Момичета някоя от вас пускала ли е поръчка  и има ли фактурирани Avon Homme или Avon Exploration.Само при мен ли има проблем,който даже и кол центъра не може да разреши   #Cussing out

# 47
  • Мнения: 150
Здравейте,благодаря за новата тема  bouquet
Мога ли да помоля за малко разяснение,от К1 имах продукти които не дойдоха,сега набрах новата си поръчка за К2 но не виждам тези продукти,не ми се е случвало до сега и не знам трябва ли да направя нещо допълнително

# 48
  • Мнения: 5 037
Ще ти дойдат с новата поръчка.Погледни си старата ф-ра от К1,там трябва да пише,че са запазени за следваща поръчка.

# 49
  • София
  • Мнения: 1 157
Както обикновенно, като направят някакво обновление или вкарат новост в сайта, следващите 3-4дни всичко е мазало..

 talasamka, пускаш си събраната поръчка за К02, а продуктите от К01 се появяват автоматично във фактурата. Не трябва да ги поръчваш отново.. Моят съвет е да пуснеш поръчката си след няколко дни, да не се обърка нещо от обновлението  Peace

# 50
  • Мнения: 150
много ви благодаря  bouquet

# 51
  • Мнения: 4 368
Мислех да пусна поръчката след няколко дена, но от миналата седмица имам заявки и реших да се пробвам днес.

Фактурираха - няма добавяни или липсващи неща, но във фактурата ми липсват 3 комплекта подаръци с код Inlove. Дали ще дойдат, едва ли... Sad

Последна редакция: пн, 25 яну 2016, 13:15 от Taни

# 52
  • гр.София
  • Мнения: 431
И на мен всичко ми е фактурирано правилно. Четката за руж от лимитираната колекция е на сив светофар. Замених я с обикновената, дано да няма възражения от клиентката....то само картинката им е разликата Whistling

Не се сдържах и го поръчах този AVON Dreams Mr. Green Както и 10 мостри, ще имам да раздавааам

# 53
  • Русе
  • Мнения: 23
Във моята фактура също липсват подаръците INLOVE. Иди после обяснявай на клиента защо му ги няма подаръците Sad

# 54
  • Мнения: 4 368
Звъннах в кол центъра, казаха че продуктите от inlove трябва да са от определен списък, а не просто за сума от 40 лв..
Не видях това да е описано, но.....

# 55
  • София
  • Мнения: 4 209
Звъннах в кол центъра, казаха че продуктите от inlove трябва да са от определен списък, а не просто за сума от 40 лв..
Не видях това да е описано, но.....


Ако са набрани онлайн през профил на клиент трябва да са налични. Както коментирахме скоро, не всички продукти могат да се добавят онлайн. При тях ръчичката не е активна . Това предупреждение го има като влезеш в офертата за подаръка.

# 56
  • Мнения: 5 412
   И моите подаръци ги няма във фактурата- клиентските поръчки са от всякакви продукти- нормални и някой друг молив , дето е на фикс.минимален %.

# 57
  • София
  • Мнения: 4 209
   И моите подаръци ги няма във фактурата- клиентските поръчки са от всякакви продукти- нормални и някой друг молив , дето е на фикс.минимален %.

Е, това вече не е добре. Значи системата им пак издиша след великите им "нововъведения". Според мен трябва да се направи рекламация за недоставените подаръци. Иначе има опасност да идат в забвение. Аз няма да бързам, дано се корегират до края на К2.

# 58
  • Мнения: 4 368
И моите поръчки бяха най-различни, и при мен плюс няколко молива. Успях да събера сума за 3 подаръка, като с код излязоха в поръчката на клиент, но във фактурата ги няма.
От кол центъра ми казаха да изчакам и ако не дойдат да се обадя пак, но после ми казаха, че сумата от 40 лв. трябва да е от определени продукти.

Не виждам специално условие



Пише .... с минимална поръчка от 40 лв. направена на avon.bg

# 59
  • Мнения: 5 412
   И моите подаръци ги няма във фактурата- клиентските поръчки са от всякакви продукти- нормални и някой друг молив , дето е на фикс.минимален %.

Е, това вече не е добре. Значи системата им пак издиша след великите им "нововъведения". Според мен трябва да се направи рекламация за недоставените подаръци. Иначе има опасност да идат в забвение. Аз няма да бързам, дано се корегират до края на К2.
Да, ама аз пак правих моите стъкмистики/корекции,за които ви писах ....
 иначе при набирането от клиентски профил само 'нормални" продукти писах.

Общи условия

Активация на акаунт