Какво повече НЯМА да КУПЯ - тема 8

  • 136 931
  • 728
  •   1
Отговори
# 210
  • София
  • Мнения: 3 610
Преди седмица си взех на промоция от Кауфланд това:
Е, няма такъв боклук!

# 211
  • Мнения: 2 918
Относно салама на Орехите, мъжа ми си го купуваше отвреме на време. Един ден решил да даде от него на котката, която имат в двора на работата му. Тя го помирисала и изобщо не го яла. Смятайте какъв боклук е. От тогава мъжа ми като купи някакъв нов за нас колбас използва котката за радар  Mr. Green

Редовно да докладваш данните от радара Simple Smile

# 212
  • Мнения: 1 171
Както се вижда от постовете ви, 90% от стоките с лошо качество са в Лидъл и Кауфланд. За съжаление и 90% от българите пазаруват в тези вериги.

# 213
  • Мнения: 527
Както се вижда от постовете ви, 90% от стоките с лошо качество са в Лидъл и Кауфланд. За съжаление и 90% от българите пазаруват в тези вериги.

Точно това и аз исках да напиша. 

А аз преди няколко дни купих заквасена сметана.  Оказо се пресечена и на парцали.  Отидох;  върнах и ми върнаха парите.  От предишни случаи знам,  че когато стоката ев срок дават вваучер за 1лв като извинение. Е, сега тази на информация,  се направи на луда и аз го поисках. Внезапно се разваля компютъра и не можел да се валидира ваучера. Трябваше да чакам доста време.  Ми не можело и това е. Накрая дойде управителя, един фараш, който се държа изключително просташки!

Не е въпроса за 1-ия лев, въпросът, е че ме правят на идиот, губят ми времето,  разкарат ме,  провалят ми тортата, съзсават ми неудобства, пък и са доста нагли накрая.  Ай сиктир!

# 214
  • Мнения: 2 918
Много се дразня на такива, които се правят на луди, като в случая на alra!
Бива, бива наглост, но то яд да те хване. Вместо да си пазят клиентите те са нагли.

# 215
  • Мнения: 5 177
Много бързо ги церя, позвъняване в централния офис върши чудеса... Централите се чудят как да ги режат с парите и хоп ето ти повод..

# 216
  • София
  • Мнения: 1 214
Като човек , който е работил в Кауфланд ще ви кажа следното : когато има проблем не се занимавайте много, много с конкретния магазин. Маркирате името на служителя, който се е държал нагло/зле и т.н , звъните на централата , казвате какво е станало / обръщат внимание най-вече на случаи, обяснени интелигентно, без закани и заплахи/. Гарантирам,че последствията после са супер 'забавни' за конкретното лице Wink
Когато връщате на информация стоки , които са негодни/развалени  обръщайте внимание дали листа, който ви дават да подпишете е с причина "изтекъл срок на годност/ негодно или нещо подобно", а не с причина "грешна покупка" . когато си върнат стока с грешна покупка, то тя мистериозно може /съвсем случайно Wink / да се озове пак в търговска зала.
Като в заключение за Кауфланд /Кофтланд , както обичахме да се закачаме/ добрите служители, тези които си вършат работата по немския правилник вече почти ги няма. Побългариха фирмата, най-големите некадърници станаха шефове, а качествените кадри напуснаха.

Засега само от клиентския телефон си вършат работата. Много обичат да предават надолу по веригата сигнали Wink

# 217
  • Мнения: 527
Благодаря!  А кой е телефонът в централата на Кофтланд?

# 218
  • Мнения: 10 580
Доскоро си купувах лидълската тоалетна хартия - бяла беше, неароматизирана.
Сега си е същата опаковка, но има щамповани цветчета вътре на самата хартия.
Не очаквах, че ще се окаже ароматизирана и не е отбелязано.
Яд ме е, че не пазя касова бележка, макар, че тази хартия е на тяхната марка.  Mr. Green

# 219
  • София
  • Мнения: 1 214
Благодаря!  А кой е телефонът в централата на Кофтланд?
0800 12 220 , пише го на всяка касова бележка!

# 220
  • Мнения: X
Доскоро си купувах лидълската тоалетна хартия - бяла беше, неароматизирана.
Сега си е същата опаковка, но има щамповани цветчета вътре на самата хартия.
Не очаквах, че ще се окаже ароматизирана и не е отбелязано.
Яд ме е, че не пазя касова бележка, макар, че тази хартия е на тяхната марка.  Mr. Green


Коя марка точно е ?

# 221
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 480
Преди седмица си взех на промоция от Кауфланд това:
Е, няма такъв боклук!
Какво имаш предвид, че и аз имам същата, но с нея чистя само банята след къпане?
Моят е по-отдавна купуван, но изглежда по същия начин.

# 222
  • Мнения: 10 580
Скрит текст:
Доскоро си купувах лидълската тоалетна хартия - бяла беше, неароматизирана.
Сега си е същата опаковка, но има щамповани цветчета вътре на самата хартия.
Не очаквах, че ще се окаже ароматизирана и не е отбелязано.
Яд ме е, че не пазя касова бележка, макар, че тази хартия е на тяхната марка.  Mr. Green


Коя марка точно е ?
http://prikachi.com/images/167/8616167h.jpg
Единственото, което пише на нея е с дребни букви "Тоалетна хартия Лидл, произведена с.Равно поле, общ. Елин Пелин". Това едва го намирам, толкова е дребно.
Не виждам означение, че е ароматизирана.

# 223
  • Мнения: 527
Благодаря!  А кой е телефонът в централата на Кофтланд?
0800 12 220 , пише го на всяка касова бележка!

Мислех, че за друг става въпрос.

# 224
  • Мнения: X
delpel Преди не беше ароматизирана. Но не съм купувала отдавна от нея - може би от пролетта.
Скрит текст:
Сега съм фен на Фамилия .

Аз се интересувам от Фрото ,но не виждам малка опаковка и затова не съм я ползвала.

Общи условия

Активация на акаунт