От Франция до България - превоз на покупките ни (24)

  • 99 979
  • 517
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 14
От сайта ми възстановиха парите за изпразнения колет. Изхабих много нерви, но пари и колети нямам загубени засега. От една страна съм доволна от съдействието и многото получени колети. От друга страна явно има някакъв проблем с пощите и това оставя чувство на несигурност. Надявам се да успеят да решат проблема.

# 151
  • FR
  • Мнения: 214
Едва ли скоро ще решат проблема, аз от няколко години всеки път като погледна темата е така за съжаление. Не знам видяхте ли в темата за Ла редут писаха за поръчка до немски превозвач. Това може да бъде решение на проблема.

# 152
  • София
  • Мнения: 2 296
За мен лично опцията до немски адрес не е вариант.
1. Поръчките ми са като цяло са на "неатрактивни" стойности.
Тоест, не поръчвам скъпи дрехи и маратонки, които да са причина някой мургав куриер от френските пощи да си ги познае...
2. За 15-25€ поръчка до френски адрес не плащам доставка, остава само транспорта (2 лв./кг.)
До немски адрес доставката барабар с 10-те % гони 10€ + отделно 3 - 3,40 лв/кг.

Както и да го смятам, не е решение на проблема.
Никой не  е застрахован от това да му изчезне поръчка и зная колко е неприятно чувството.

Аз лично преди два - три курса на ДДМ получих 2 чифта кецове да децата,.
Слава Богу, успешно ги получих, но пак казвам - не са скъпи...  Според мен цената е определяща и за крадците.  Sad

# 153
  • Мнения: X
Процента изчезнали пратки е прекалено висок за да ги квалифицираме в графа "никой не е застрахован". Да не говорим, че изчезването и на една поръчка независимо от стойността й е недопустимо. И това при условие, че сайта не връща парите както правят други надеждни сайтове.

Така, че ако доставките до Германия са по-надеждни от тези до Франция и същевременно по-евтини от тези до България... Аз не съм от тези, които дебнат кодове и правят по 50 поръчки всеки ден. Нямам това свободно време.

# 154
  • Варна
  • Мнения: 7 080
Всеки има глава на раменете си и си решава как, какво и дали да си купи. Няма нужда да се убеждаваме една друга чие решение е по-вярно.
Който има желание споделя опит, положителен или отрицателен - полезен е.

# 155
  • FR
  • Мнения: 214
...Тоест, не поръчвам скъпи дрехи и маратонки, които да са причина някой мургав куриер от френските пощи да си ги познае...
И преди писахме по тоя въпрос Grinning за мен проблема не е в мургавите пощальони. Нямам нито една изчезнала пратка от какви ли не сайтове на 3 различни адреса, на които съм живяла. То даже освен глоби за превишена скорост, които са с подпис  Mr. Green не знам други имам ли. От Китай последната година имам над 100 колета без номер за проследяване. Оставя ли са ми колети и пред вратата даже. Вашите пратки, ако някой ги краде е след пощата. Не знам кой, дали е Сожетра, дали някакъв персонал в склада, който има достъп и т н., но не е в пощата проблема, не е и в Ла редут.

# 156
  • София
  • Мнения: 2 296
Явно има голяма разлика за Франция адресът за доставка дали е домашен или бизнес... Доколкото си спомням, при ФД беше домашен, не помня някой да се е оплакал от липсваща пратка.
Поправете ме, ако греша.

# 157
  • FR
  • Мнения: 214
Явно е била по-коректна  Wink Не следя темите редовно и не знам какви превозвачи има и какво е изчезнало. Ако тази фирма е сериозна и държи на клиентите си щеше да потърси сметка в пощата за толкова много липсващи колети. Доколкото видях в последните страници е вие да пишете оплаквания до пощата (макар, че не сте вие получателите) и да искате връщане на парите от сайтовете. Много коректно наистина. Преди няколко години не ме убеди, че пощальона краде, няма и сега да стане  Laughing Аз приключвам тоя въпрос вече, влязах за друго в темата. Лек ден и дано да нямате повече липси  bouquet

# 158
  • София
  • Мнения: 2 296
Как да не съм получател, като до ID-то ми пише имената...

# 159
  • FR
  • Мнения: 214
Имах предвид, че не ги получавате вие там пратките и е работа на фирмата да търси отговорния за липсите. Много добре ме разбираш  Wink

# 160
  • София
  • Мнения: 459
Аз въпреки страха си от недоставяне, снощи бях напълнила кошницата от Kiabi, че имаше и допълнителни 20% отстъпка при поръчване на два намалени артикула. Обаче не ми приемаше адреса и реших да оставя за днес... Е, вече ги няма 20% Sad Много красиви неща, които ме карат да рискувам, ама сега са си по-скъпички (дори все още се чудя, ама пусто доставката платена - 3,95 евро, което не е малко и после до България - я ги получа, я не)

# 161
  • Мнения: 22
Някой поръчвал ли е вече на немския адрес и има ли липси там?

# 162
  • Мнения: 304
моля, да ми кажете мога ли да поръчвам с доставидомен, става дума за фотокнига, не е нещо примамливо. в началото на годината поръчвах - всичко беше наред. сега да им се доверя ли пак или има някакъв проблем и с тях. благодаря

# 163
  • София
  • Мнения: 1 974
Според мен не рискувай, колкото и да не ти се струва примамливо! Никога не бих посъветвала който и да е да ползва услугите им за каквото и да било!

# 164
  • Мнения: 1 883
На фона на това , което прочетох мога да кажа, че са коректни и вече три пратки с обувки по конкретно от естествена кожа в големи кутии... ми пристигат на адреса и даже си ги взех днес. Днес получих един огромен пакет с три чифта маратонки, миналата седмица също имах маратонки  и нямах проблем. newsm78 Не знам дали е късмет, но от известно време поръчвам доста често и не са ми губили нищо...Даже веднъж забравиха да ми пратят заедно две пратки и после не ми взеха пари за доставката от Франция...

Общи условия

Активация на акаунт