https://www.google.bg/search?source=hp&ei=C21UWrKUIYLIwAL0o6 … 1.119.AzapKcrzPhc
Винаги, когато съм звъняла до 30 мин или съм имала някой вкъщи да ми отстрани проблема, или ако се обадя ми казват, че има авария и ми казват до кога ще е премахната, а в случай, че са ми помогнали по телефона, до 10-на минути съм имала обратно обаждане да проверят дали всичко е наред. ( Ползвах ги, докато живях вкъщи в кв. Лозенец). Сега от 2 години сме в кв. Бъкстон и моя приятел зор да минем на Близу, защото неговите родители били на Близу и били много доволни. Не са лоши, но откакто бяха закупени от Мтел никой не те пита искаш или не, ами ти натрапват някакъв техен Мтелски план. Би следвало без значение дали са купени или не да си доизпълнят договорните отношения. Изведнъж някакви елементарни канали като Диема ми пишеше, че са ми ограничени, а някакви канали, които до преди това съм нямала изведнъж се появяват, а пък други, на които съм държала изчезват. Телевизията им не става, това е моето мнение (Близу, Мтел - все тая) . Май сега мога да преподписвам, не съм решила какво да правя, но ако сменям интернет доставчика определено ще са горните.
