Тормоз в училищата и толеранс към него

  • 52 880
  • 842
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 24 467
... възрастта на детето - ми убягна. В първи клас не носят никакви пергели.

Точно за първи клас става дума. По-коректно би било да се каже, че в първи клас нямат никаква нужда от пергели, а иначе не малко деца носят несесери, които се продават готово окомплектовани и в тях има и пергел.

В класа на големия, точно първи, имахме проблем с едно момиче с психическо заболяване, което с остър химикал бе копнало едно момченце. По ДБТ се носят ножици, че в помагалото им има и игла. Специално по този повод ни събира учителката няколко пъти нас, родителите, заради това момиченце. Правихме много срещи и накрая неговата майка го премести някъде. Не можа да влезе в релси. Това е нормалното, а не да се замита проблемът под килима и да страдат околните заради един. Следва да се работи с този, който нарушава правилата. И ако някой трябва да се отстрани- то това е този човек.
Пак казвам- учителят ни, жив късмет, беше опитен професионалист и човек с акъл. Можеше и да е друго и това, другото, също го видях.
И в темата периодично следва да се припомня заради нечия слаба памет, неумение и нежелание да се вникне в нея, че е за агресията в училище и справянето с нея в обществената институция. Не за причините някой да обижда съучениците си или да им налита в определени часове или в междучасието.
Това момиченце, от моя пример, беше със заболяване, да речем. Сега да го нищим заболяването и да приказваме празни приказки какви хапчета и кога трябвало да взема, е безсмислено. Който го интересува- да си пусне тема в съответния подфорум. Не това има значение. Може просто да е едно невъзпитано малко момиченце/ момченце, каквито ги има навсякъде. Въпросът е как се реагира и това, че професионалистът го може и го прави! И е длъжен!  Peace

# 421
  • Мнения: 12 761
В класа на детето проблемът с агресията е много сериозен. Част от децата просто не са научени как да се държат сред хора. Не признават ажторитети, отгледани са без да им е казвано НЕ.
В училището, където аз учех едно време проблемните просто се изключваха от училището, което не е решение по принцип за обществото, но пък средата в самото училище беше прилична

# 422
  • Мнения: 5 177
Съветът с местенето издиша, добре аз хващам детето и го местя в училището до работа,  ама пича-агресор си остава в това срещу блока,  в познатата среда, е ще му създам дискомфорт, че мишените ще намалеят...
В другото училище дали ще ми спестят факта,че в този клас има свободни места,защото Гошко е агресивен и две деца са се спасили с местене ?.
Така като смениш 2 места в третото е гледат подозрение,я си капризен, я детето проблемно...

# 423
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 659
Абе как така, когато обсъждаме конкретни случаи, все излиза, че учителите са реагирали не идеално, но поне приемливо и адекватно, но веднага след това не се пропуска да се начука канчето на гилдията с общи приказки, за замитане на проблеми под килима, като не се пропуска и делегираният бюджет, заради който ги "търпят в училище"? Вие имали ли сте въобще такъв случай или само излишно се навивате? Нека съчинението по зададено начало започне сега. Давайте конкретни примери за незаинтересовани учители. Вашите са все от заинтересованите. Приказки за късметлийки съм чела достатъчно. Дай да видим някой, който е изтеглил късата клечка.

# 424
  • София
  • Мнения: 6 656
Абе как така, когато обсъждаме конкретни случаи, все излиза, че учителите са реагирали не идеално, но поне приемливо и адекватно, но веднага след това не се пропуска да се начука канчето на гилдията с общи приказки, за замитане на проблеми под килима, като не се пропуска и делегираният бюджет, заради който ги "търпят в училище"? Вие имали ли сте въобще такъв случай или само излишно се навивате? Нека съчинението по зададено начало започне сега. Давайте конкретни примери за незаинтересовани учители. Вашите са все от заинтересованите. Приказки за късметлийки съм чела достатъчно. Дай да видим някой, който е изтеглил късата клечка.

пак дребни даскалски хитрости и опит за вкарване на дискусията в посока "ти докажи, че нямаш сестра". каква ти е крайната цел?

самата тема е породена от конкретен случай на къса клечка. почти всеки пишещ визира конкретен случай на къса клечка. ако искаш да ти напишем тук конкретни имена и егенета, ама хич не си познал.  Mr. Green

изобщо, изключително дразнещо и непродуктивно е, когато един от участниците в дискусията си навива една теза на пръста и независимо от аргументите отсреща, просто я повтаря като латерна, та белким накрая хване дикиш. ти си точно от тия неинтелигентни и непродуктивни събеседници и твоето участие в дискусията не дава никакъв принос.

# 425
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 659
пак дребни даскалски хитрости и опит за вкарване на дискусията в посока "ти докажи, че нямаш сестра". каква ти е крайната цел?

самата тема е породена от конкретен случай на къса клечка. почти всеки пишещ визира конкретен случай на къса клечка. ако искаш да ти напишем тук конкретни имена и егенета, ама хич не си познал.  Mr. Green

изобщо, изключително дразнещо и непродуктивно е, когато един от участниците в дискусията си навива една теза на пръста и независимо от аргументите отсреща, просто я повтаря като латерна, та белким накрая хване дикиш. ти си точно от тия неинтелигентни и непродуктивни събеседници и твоето участие в дискусията не дава никакъв принос.

Благодаря за анализа. Поредното доказателство, че когато нямаш аргументи да обориш противниковата теза, започваш да се фиксираш в събеседника, колко хитър бил, каква латерна бил и подобни. Говори си, не ми пречиш  Laughing

# 426
  • Мнения: X
Давайте конкретни примери за незаинтересовани учители. Вашите са все от заинтересованите. Приказки за късметлийки съм чела достатъчно. Дай да видим някой, който е изтеглил късата клечка.
Дадох. Дете в първи клас с пергел, насочен към врата на друго дете. Сами първокласници в класната стая- нито класен ръководител, нито дежурен учител. Колко по-конкретен пример искаш? Детето беше преместено в друго училище, едва след като родителите направиха подписка и заплашиха, че ще изтеглят своите. И тъй като въпросното училище се брои за елитно и доста родители са влиятелни в една или друга степен, се вслушаха в искането им. Докато родителите не нададоха вой, реакцията на учителката и ръководството беше близка до кръглата нула. Сега достатъчно конкретно ли е?

# 427
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 659
Давайте конкретни примери за незаинтересовани учители. Вашите са все от заинтересованите. Приказки за късметлийки съм чела достатъчно. Дай да видим някой, който е изтеглил късата клечка.
Дадох. Дете в първи клас с пергел, насочен към врата на друго дете. Сами първокласници в класната стая- нито класен ръководител, нито дежурен учител. Колко по-конкретен пример искаш? Детето беше преместено в друго училище, едва след като родителите направиха подписка и заплашиха, че ще изтеглят своите. И тъй като въпросното училище се брои за елитно и доста родители са влиятелни в една или друга степен, се вслушаха в искането им. Докато родителите не нададоха вой, реакцията на учителката и ръководството беше близка до кръглата нула. Сега достатъчно конкретно ли е?
А аз не си спомням да не съм уважила включването ти с отговор.

След новостите по случая мога само да кажа, че сте направили нужното, бунтували сте се, улеснили сте работата на учителката, гордейте се със себе си. Проблемът на детето не е решен. И отново сме на пътеката как всеки сам си решава проблемите. Учителката трябва да решава на всички и това е причината да ѝ е много трудно да игнорира детето с проблема. Това е висша проява на професионализъм. Ела и ми кажи как нищо не е правила сума време и ще ти повярвам напълно. Ти си била там и всичко знаеш.

Последна редакция: нд, 13 мар 2016, 12:03 от Райчун

# 428
  • Мнения: X
А аз не съм си спомнила да не съм уважила включването ти с отговор.

След новостите по случая мога само да кажа, че сте направили нужното, бунтували сте се, улеснили сте работата на учителката, гордейте се със себе си. Проблемът на детето не е решен. И отново сме на пътеката как всеки сам си решава проблемите. Учителката трябва да решава на всички и това е причината да ѝ е много трудно да игнорира детето с проблема. Това е висша проява на професионализъм. Ела и ми кажи как нищо не е правила сума време и ще ти повярвам напълно. Ти си била там и всичко знаеш.
Аз не твърдя, че не си ми отговорила. Ти твърдиш, че не са дадени конкретни примери, когато такива, всъщност са дадени. Въпросът не е да се гордеем със себе си, а да опазим децата си- нещо, към което всеки нормален родител се стреми. Не твърдя, че съм била там и че зная всичко, така че е излишно да ми вкарваш твърдения в клавиатурата. Но твърдя, че в описания от мен конкретен случай децата са били оставени сами, а това е всичко, но не и професионализъм. Всъщност, не е дори елементарно спазване на служебните задължения.

# 429
  • Мнения: 2 885
Коте, ти друг начин намери ли какво да се направи в такива случаи? Едно време имаше ТВУ и закони (и страх, ако не ги спазваш).

ra2, жалко, че не виждаш връзката м/у пясъчник и училищна скамейка.
Утре детето, което заради лошо поведение и агресия е местено насам-натам, ще порасне и ще търси работа и няма да може да се впише в екип. Тогава мама и учител няма да са наоколо да помагат.

# 430
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 659
Аз не твърдя, че не си ми отговорила. Ти твърдиш, че не са дадени конкретни примери, когато такива, всъщност са дадени.
Да, твърдях го. И ти първа се включи. Нищо не пречи за протокола да се провери от колко страници назад не беше разглеждан конкретен случай.
Скрит текст:
Не мога да разбера какво толкова те напряга. Жизненоважно ли ти е да нашокваш канчетата на учителите?

# 431
  • Мнения: 5 177
Аз не съм, Писах,че ще репликирам с червен химикал забележка в бележника, та белким някой обърне внимание.
Казвала съм друга тема,че според учителката детето ми предизвиквало тормозника с това,че се хвалел с медалите от матем състезания...според класната не трябвало да афишира такива неща

# 432
  • Мнения: X
Не мога да разбера какво толкова те напряга. Жизненоважно ли ти е да нашокваш канчетата на учителите?
Не зная защо оставаш с впечатлението за напрягане. Дискутирам. Това напряга ли те? Относно нашокването на канчетата на учителите, доста страници назад дискутирах с други съфорумки, защитавайки учителите и твърдях, че не може да се напада цялото съсловие, но явно си пропуснала. Така или иначе, дискусията не е нашокване на канчета. Странно, че я възприемаш така.

# 433
  • волно калдъръмче
  • Мнения: 6 659
Въобще не е странно. В темата ясно може да се види, че вие винаги сте имали късмет с учители, но като цяло учителите са лоши, незаинтересовани и замитат проблемите под килима. Когато темата премина в тази фаза, предложих за конкретика и отново разбрах, че при вас проблеми няма, инцидентни са и ги приемате философски.
Скрит текст:
Сама спомена, че съжаляваш детето с проблемите. Защо обаче искаш да лишиш учителката от съпричастност към това дете, това не разбрах. Тази гледна точка към различните не е нова: съжаляваме ги, но са далеч от нас. Много хуманно!

# 434
  • София
  • Мнения: 62 595
Отговорността за децата в училище е на ръководството на училището и назначените учители и персонал. Не на родителите. Описано е в сто правилници. Няма как аз като родител да съм в училище, за да следя, защото не е моя работа. Ако ръководството ще си измива ръцете, ще има много здраве!

Общи условия

Активация на акаунт