КАКВО ПОВЕЧЕ НЯМА да КУПЯ - тема 9

  • 186 635
  • 774
  •   1
Отговори
# 645
  • София
  • Мнения: 31 415
Скрит текст:
Наскоро купих лимони, но когато се прибрах видях че са по-скоро оранжеви отколкото жълти. Мъжът ми се пошегува, че са объркали цвета на боята  Mr. Green
Има май хибрид между лимон и портокал. Аз съм купувала- не ми харесват. Ама и аз портокали принципно не обичам. Или пък просто са били в съседни ниви и са се поопрашили. Mr. Green
Има хибрид и м/у портокал и мандарина. Също не ми хареса.

# 646
  • София
  • Мнения: 24 689
Преди Коледа купих хибриден сорт мандарини. Навсякъде бяха заредили само такива. Трудно се белеха, но не бяха лоши.

# 647
  • Мнения: 336
Не съм сигурна, че това е точната тема, но повече никога по никакъв повод няма да поръчвам от мебелна борса Никеа- http://mebelnaborsa.bg/ . На 15-ти декември поръчах 2 комплекта чаршафи и до Нова година никой не се обади за доставка. На 03.01.2017 г.се обадих за пръв път и после поне 5 пъти. "Да, госпожо, виждам поръчката, не знам защо не сме ги изпратили"  ooooh! - това чувах всеки път. В петък /13.01.17 г./ ми звънят, че са ги пратили. Познайте дали съм ги получила ? При куриерите дошъл само единият комплект, но наложеният платеж е за двата. Отдавна не бях попадала на по-голям непрофесионализъм.

# 648
  • Мнения: 2 988
Повече никога няма да купя бойлер Атлантик. Загря веднъж водата и след това нагревателят изгоря. От сумати време се разправям с техници и за съжаление одисеята още не е приключила. #2gunfire

# 649
  • София
  • Мнения: 31 415
Повече никога няма да купя бойлер Атлантик. Загря веднъж водата и след това нагревателят изгоря. От сумати време се разправям с техници и за съжаление одисеята още не е приключила. #2gunfire
В гаранция ли е? Да си го вземат и да ти върнат парите, ако не могат да го отремонтират до 1м.

# 650
  • Мнения: 2 988
Днес ще свалим бойлера, за да може да се види стикера и да поръчат нагревателя. След това ще видим колко ще се бавят с доставянето на частта и ремонта. А за връщане изобщо не се сетих. Добре, че старият бойлер е с дребен проблем, който ще оправим и ще имаме пак топла вода докато отремонтират новия.

# 651
  • Мнения: 344
Не знаех, че има хибрид, но то на какво ли вече няма.

Последна редакция: ср, 18 яну 2017, 21:34 от аленото цвете

# 652
  • сф
  • Мнения: 561
калъф за диван smart homes от флекси бранд. не става на дивана ми, отказват да го върна и да си получа парите обратно в двуседмичен срок. докладвани на КЗП и вече със съставен акт. дано си го платят поне.

# 653
  • Мнения: 466
Никога повече уред от Delimano! При доставянето се разбира, че няма гаранция! Даваш 100 лв и стискаш палци всичко да е наред, да не се налага да търсиш сервиз да го поправя, защото не работят с никой такъв! Звънихме на всички телефони, оставени в сайта или изписвани в рекламите им, навсякъде казват, че "Вашето обаждане е важно за нас, ще Ви се обадим"! Да уточня, че звъненето е през работния ден, не е по нощите или през празнични дни!

# 654
  • Мнения: 24 421
Как така няма гаранция?
Изобщо не оставяйте нещата така. Недопустимо е. ooooh!
Имам два уреда на Делимано - цитруспреса и Нутрибулет. Цитруспресата я купих от Кауфланд и има 3 години гаранция, а Нутрибулета го спечелих от една игра и мисля, че гаранцията е 2 години. Между другото не съм обърнала внимание на сервизите. Ще се разровя после из гаранциите.

# 655
  • Мнения: 466
Ивекс, няма гаранция, наистина. Моят свекър си го поръча нагревател за вода, доставили му го, всичко добре, но няма гарнционна карта! Влязохме в нета, търсихме, няма информация! Попаднах на други мнения от потребители, които се възмущават от същото! Една жена беше писала, че искали 40лв да се доплати, за да получиш гаранция (не говоря за допълнителна гаранция, а за основната). Звъняхме на всички телефони, още чакаме да ни се обадят, понеже сме важни за тях. Ще видим колко сме им важни.

# 656
  • Мнения: 15 014
Цедено  кисело мляко "Бор Чвор". Вчера вечерта направих млечна салата, днес на обяд беше като таратор.

# 657
  • София
  • Мнения: 31 415
Цедено  кисело мляко "Бор Чвор". Вчера вечерта направих млечна салата, днес на обяд беше като таратор.
Това може и да е от краставиците. Изцедихте ли ги хубаво преди да сложите млякото? На мен ми се е получавало с цедено мляко на друга марка.

# 658
  • Мнения: 6 457
Моят свекър си го поръча нагревател за вода, доставили му го, всичко добре, но няма гарнционна карта! Влязохме в нета, търсихме, няма информация!
Не е задължително да има гаранционна карта.
Например от Emag не съм получавал гаранционна карта, нито касов бон, но гаранцията я има. В повечето физически магазини гаранцията е само касов бон.

# 659
  • Мнения: 15 014
Цедено  кисело мляко "Бор Чвор". Вчера вечерта направих млечна салата, днес на обяд беше като таратор.
Това може и да е от краставиците. Изцедихте ли ги хубаво преди да сложите млякото? На мен ми се е получавало с цедено мляко на друга марка.
Може от тях да е, но с друг вид кисело цедено мляко не ми се е случвало така.
Благодаря за споделеното.

Общи условия

Активация на акаунт