СЕДМИ клас - 6 - Успех! /19.05 - 29.05.2016 г./

  • 130 613
  • 1 066
  •   1
Отговори
# 990
  • Мнения: X
Какво като са профилирани, да не ми мозъците на децата в тези училища да са уникално различни и профилирани? Нали и там се учат общообразователни предмети, не е като да са само специални, а специалните какви са - език или математика - все неща, които са напълно постижими ии не изискват специални качества и умения.
Ами, като няма разлика между профилираните и общообразователните, за какво е цялата тази кандидат-гимназиална кампания?
Ти защо не записа твоите в някое общообразователно училище?
Много хора вече ти го казаха - наистина не търпиш друго мнение освен твоето собствено.

# 991
  • Варна
  • Мнения: 6 969
Имам забележка от миналата година от позната с двуезично дете(мъжът ѝ е американец), как така си записваме детето с английски.  Laughing Ми то само заради единият език....

# 992
  • София
  • Мнения: 62 595
Разликата сме я бистрили хиляди пъти - в средата. В тези училища нарушенията на дисциплината, бягствата от клас и пр. са пъти по-малко, отколкото в училищата, в които са деца с ниски резултати. В добра среда и най-посредственият ще избута, макар и трудно.
така като гледам, всички тук са се залетяли именно към училища с добра среда, а не точно към език. Пък нека не търпя друго мнениие, щом това ще те успокои. Ако толкова не е важна средата, можете спокойно да сложите на първо място някое от най-забитите училища, но с много як профил. Но всички много добре знаем, че никой няма да го направи.

# 993
  • Мнения: 3 058
Какво като са профилирани, да не ми мозъците на децата в тези училища да са уникално различни и профилирани? Нали и там се учат общообразователни предмети, не е като да са само специални, а специалните какви са - език или математика - все неща, които са напълно постижими ии не изискват специални качества и умения. Виж, наистина профилирани са музикалните, хореографските, спортните и изобщо по изкуствата, защщото там трябват специални качества и умения, които едно природдно ги имаш или ги нямаш, а и се изграждат от ранна възраст. Една балерина ще се оправи в езикова или математическа гимназия, стига да си седне да учи, обаче едва ли всеки ученик от въпросните гимназии ще има качествата и уменията на баалерината и от осми клас да го пуснем в балетното училище.

а защо да си е изгубил времето? Нима всеки от МГ става олимпийски шампион по матемакиа  или всеки от ЕГ става супер-владеещ чуждия език? Това не са някакви суперучилища за супер деца, в които, аконе си си на мястото и край! Затова писах за училищата по изкуствата и спортните 0 там е критично дали си си на мястото, защото няма да можеш да завършиш, ако не скокнеш достатъчно високо или ако свириш фалшиво.
Ученето на езици или математика може да се превърме в изкуство, но малко хора го усещат.

# 994
  • София
  • Мнения: 19 932
Хайде-хайде... Истината си е, че сред математиците тези, за които математиката може да се превърне в изкуство, в магия, са малък процент. Другите около тях просто са много добри или добри... За езиците важи същото. Е, като са  малък процент тези хора, училищата с какви ученици да се запълнят?

# 995
  • София
  • Мнения: 62 595
Може, но не са изкуства, а инструменти. Математиката е инструмент за дрругите науки - фундаментални и приложни, а езикът е средство за комуникация. Нито едното, нито другото изискват уникалност, затова и толкова много хора са способни да ги научат и да ги ползват без особени трудности. Затова и икономисти, и медици, и инженери имат курс по математика, повечето хора са напълно способни да научат поне още един език, освен родния си, а не им слагат курс по балет или рисуване.

# 996
  • Мнения: X
Истината си е, че сред математиците тези, за които математиката може да се превърне в изкуство, в магия, са малък процент. Другите около тях просто са много добри или добри... За езиците важи същото.
За спорта и изкуството - също.

# 997
  • София
  • Мнения: 62 595
Да, бе, мен да ме убиеш, не мога да направя един обичаен за балерините скок, нито да пробягам хиляда метра като най-посредствения спортист, защото нямам подходящата телесна конституция и физическа издържливост! Обаче задачи решавам, и чужди езици съм усвоила без да съм суперумна.

# 998
  • София
  • Мнения: 19 932
Дидева, не съм отрекла, че е така. Споменах двата предмета, език и математика, тъй като те са предмет на дискусията в последните страници... Ти само допълваш  на практика тезата ми така, не я опровергаваш. Единици на фона на масата са магьосниците, дай в тези училища да не учи тогава  друг.. Като даже в училищата по изкуства  проблемът е по-осезаем, ако не си от тях.. Тъй като реализацията след музикално или художествено училище рядко е в друга сфера. И ако не ти е било там мястото, трудно става преориентиарнето. Докато в езиковите и МГ къде е проблемът? Статистики има от съответни випуски кой накъде е поел...

# 999
  • Мнения: X
Андариел, едва ли на балета и бягането си отделяла същото време през годините като на задачите и езиците.

Дидева, не съм отрекла, че е така. Споменах двете, тъй като те са предмет на дискусията... Ти само допълваш тезта ми така, не я опровергваш..
Не съм имала за цел да я опровергавам.  Simple Smile И не съм коментирала на кого къде му е мястото. Просто уточних, че каквото и да си пишем тук, факт е, че гимназиите са профилирани или професионални, а не общообразователни училища.

# 1 000
  • София
  • Мнения: 62 595
Колкото и време да бях отделила на балета или бягането ,пак нямаше да постигна нивото на най-посредствения спортист или балерина. Обаче  математика и език е способен да научи всеки на посредствено ниво и със съвсем обикновен мозък.

Гимназиите може да са профилирани, но не са уникални, нито търсят само най-добрите, уникалните и пр. И в гимазиите се кандидатства с математика и български. На пръсти се броят училищата със специален прием. И то специален прием със специални качества като в изкуствата и спорта. И по този повод, професионалните гимназии искат медицинско за далтонизъм, а не математическите или езиковите.

# 1 001
  • Мнения: 340
Момичета, ще съм извън темата, но мога ли да се оплача. Дъщеря ми от два-три месеца постоянно страда от едни афти. Тя още като малка имаше проблем с тях, но вече всяка седмица й излизат и не знам какво за правя. Притеснявам се, че се е превърнало в хронично. Нямам нужда от лекарства за мазане, имаме ги всички. И на лекар като ходихме пак ни предписаха мехлеми.
Забелязах, което е успокоение за мен, че всяка следваща афта е по-малка, по- неболезнена и минава по-бързо от предишната. Та въпроса ми е трябва ли да я водя на изследване или организма сам явно ще се справи? Защото се притеснявам да не стане хронично и да си остане така, знам ли. Тя иначе не се оплаква много,  но аз съм в паника както винаги. Grinning

# 1 002
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 717
Успех на изпита. Бих я завела на изследване.

# 1 003
  • Мнения: 118
Успех на децата, които са на изпит в ТУЕС днес!

# 1 004
  • София за сега
  • Мнения: 276
Момичета, ще съм извън темата, но мога ли да се оплача. Дъщеря ми от два-три месеца постоянно страда от едни афти. Тя още като малка имаше проблем с тях, но вече всяка седмица й излизат и не знам какво за правя. Притеснявам се, че се е превърнало в хронично. Нямам нужда от лекарства за мазане, имаме ги всички. И на лекар като ходихме пак ни предписаха мехлеми.
Забелязах, което е успокоение за мен, че всяка следваща афта е по-малка, по- неболезнена и минава по-бързо от предишната. Та въпроса ми е трябва ли да я водя на изследване или организма сам явно ще се справи? Защото се притеснявам да не стане хронично и да си остане така, знам ли. Тя иначе не се оплаква много,  но аз съм в паника както винаги. Grinning
На нейните години и мен ме мъчиха афти. Оказа се, че е от мъдреците, които ми растат под последните зъби. Извадиха ми ги с операция и всичко се оправи. Та направете и една панорамна снимка на зъбите може да е нещо просто.Успех!

Общи условия

Активация на акаунт