Четвърти клас

  • 90 429
  • 743
  •   1
Отговори
# 555
  • София
  • Мнения: 4 041
А, и друго сега се сетих. Мобилните телефони на децата ви по време на час , къде  се съхраняват? При децата, в обща кутия при учителя или?

В нашето училище от тази години всички телефони стоят при учителите в кутия. Оставят ги сутрин, като отидат и си ги взимат на обяд, като тръгват. Кутията цял ден се съхранява в заключен шкаф в класната стая.
Ако се наложи детето да звънне за нещо важно ползва телефона на класната. Ние, родителите, също звъним на нея при нужда.
Аз съм изключително доволна от това.
А тогава защо изобщо ходят с телефони на училище, те реално не ги ползват и нямат достъп до тях, така че изобщо носенето ми се струва безмислено newsm78 Децата си ги държат в тях в нашето училище, звука е изключен, в час нямат право да вдигат, пишат и т.н.

# 556
  • Мнения: 5 460
Нашите ги носят, защото ходят и се прибират и сами и не искам да имам връзка с тях  Peace Няма начин да ходят без телефон.

# 557
  • Бургас
  • Мнения: 10 668
Защото по-голямата част от децата, включително и моя син, ходят и се прибират сами от училище. Тези, които остават на занималня си взимат телефоните, понеже тя пък не е в сградата и двора на училището, а на друго място.
На родителската среща класната се оплака, че децата всяко междучасие са залепени за телефоните. Не се сещат да ядат, пият вода, да ходят до тоалетна.. Това не само в класа на сина ми, а масово в училището. Отделно хваленето и надцакването кой с какъв телефон е, колко е скъп  и т.н. Миналата година сина ми заяви, че по-добре да е без телефон, отколкото със "смотания" си апарат с копчета, подигравали му се.  Tired
Заради това са взели решение от тази година всички телефони да са прибрани.

# 558
  • Мнения: 5 460
При нас е заповед на Директор, че а хванат някой с включен телефон през учебно време - а е излетял от училището  Rolling Eyes

# 559
  • софия
  • Мнения: 1 332
При нас не само, че се ползват в междучасията, а и повечето време в занималнята играят на игри, моя само гледа защото няма тел. на който да играе съответно всеки ден ни намеква, че е време за по- хубав . Спрях го от занималня идваше му и много време в училище, той в 1.10 вече беше уморен, когато реално започваха.

# 560
  • Бургас
  • Мнения: 4 669
При нас правиха презентации още в трети клас. Доста бързо схващат идеята и децата бяха проявили голям интерес. После младежът все искаше да прави презентации Wink Доста по приложимо умение в днешно време от много други неща, които учат  Peace.

Съгласна съм, че умението е приложимо.
Само че в случая не ги учат да правят презентация. А в къщи трябва да ги научим. Да им бяха показали, обяснили, да направят нещо пробно в час. А не така, айде оправяйте се сами.

# 561
  • Мнения: 50 720
Ние снощи правихме табло за Хелоуин, демек кака му го рисува, аз диктувах текста.  Но пък беше доволен, научи текста, помъкна днес костюм, тиква и таблото. Надяваме са на малко помощ към оценката по английски, че както винаги е закъсал там.  Mr. Green Та цялата фамилия се напъна. Бях купила и тиква, за тиквен фенер, но изнамерих една пластмасова...
Ох, преди години майсторихме от кашони и топки модел на слънчевата система...ти за една презентация се тръшкаш  Laughing

# 562
  • Мнения: 8 910
И моят син има да прави презентация за Сливен. В първия момент ме хвана яд, в крайна сметка не съм длъжна да имам Power Point на компютъра, нито флашка и прочие. После ми мина, още 2 деца имат поставена такава задача, явно учителката е преценила къде ще мине номера. Сега е ентусиазиран и прави презентации на брат си по математика. Чоне нагледно да види, че на компютъра има и по-интересни неща от игри.

Моят син не си носи телефона в училище. Прибира се сам, но училището е наблизо. Телефонът обаче е в него, когато ходи следобед на тренировки или играе навън. Скоро след началото на учебната година му прибрах смартфона, таблета. Дадох му обикновен телефон. Както казах, в училище никога не го е носил и там проблеми няма, но вкъщи беше нещо страшно с тия електронни джаджи - няма откъсване от тях, като зомбита. Затова ги прибрах и казах, че ще им ги върна отново лятната ваканция. Сега отново има деца вкъщи - сетиха се за един куп други занимания.

# 563
  • София
  • Мнения: 4 041
Още миналата година правихме табла, презентации не сме, но табла имаше за Народните будители, за Иван Вазов и за застрашените видове. Откъдето и да го погледнем си е труд и творчество за родителите Simple Smile

# 564
  • София
  • Мнения: 9 499
Ами те и много от учителките не могат да работят с тези програми, как да ги научат  Rolling Eyes.

# 565
  • Бургас
  • Мнения: 4 669
Ние снощи правихме табло за Хелоуин, демек кака му го рисува, аз диктувах текста.  Но пък беше доволен, научи текста, помъкна днес костюм, тиква и таблото. Надяваме са на малко помощ към оценката по английски, че както винаги е закъсал там.  Mr. Green Та цялата фамилия се напъна. Бях купила и тиква, за тиквен фенер, но изнамерих една пластмасова...
Ох, преди години майсторихме от кашони и топки модел на слънчевата система...ти за една презентация се тръшкаш  Laughing
Разбрах, щом не правим ръчна изработка за домашно, нямам право да се оплаквам...  Къде по-сложно е да залепиш топки на кашон.

# 566
  • Мнения: 5 018
...за Народните будители, за Иван Вазов и за застрашените видове....
За такова табло бих помагала. Ако домашното беше за Хелоуин, щеше да си отиде без табло. Peace

# 567
  • Мнения: 882
Идеята с проектите, таблата и презентациите сама по себе си е чудесна.
Но .....
Децата не могат да се справят сами.
Ние правим почти през седмица по двата предмета - ЧО и ЧП.
Днес ще работим върху проект за енергията - всякакви видове.От мускулна, до електроцентрали.Как да се пести енергията и т.н.
Демек имам домашно. Laughing
Аз от скромния си опит с проектите установих, че детето много по лесно и бързо запомня.Това е и целта на госпожата.Визуално, нагледно да представи информация.
В проектите им винаги всичко трябва да е написано на ръка, нищо напечатано.Така хем го е прочел, хем го е написал.
Наскоро правихме за Петър Берон и Захари Стоянов. От цялата работа научи кои са, какво са написали, кога са живели и с какво са допринесли за развитието на българската литература.

# 568
  • Мнения: 19 998
Ние правим проекти от първи клас. От втори и на пауър поинт. В началото е нужна помощ, но после децата се научават сами да търсят, структурират и оформят инфото. И в 7ми клас да започнат да правят на пауър поинт, ако никой не им е показал, пак няма как сами да се справят. Въпросът е родителите да помагат в началото и постепенно да оставят децата да работят сами, а учителите да не оценяват красотата на рисуването в началото, особено когато очевадно не е направено от детето. Може да се лепят и изрезки, ако някой не му върви рисуването. Ние принтираме на цветно картинки понякога.

# 569
  • Мнения: 6 991
Това с прибирането в кутии по време на час на телефоните, ще влезе в сила и в нашето училище от другата седмица.
За мен остава въпросът , дали  по този начин децата ще се научат кога и как е редно да се ползват телефоните. Аз като посещавам театър , никой не седи с кутия на входа да събира телефоните. Предполага се, че хората сме достатъчно осъзнати , и сме се научили кога не е редно да ги използваме. Разбира се, има много случаи, в които не само не са си изключили телефона, но и разговарят по време на спектакъл...
Всичко е въпрос на възпитание. А тези навици се изграждат в ранна детска възраст, но не с отнемане и ограничения.

Общи условия

Активация на акаунт