Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да разреша проблем с кредитна карта, която не искам?
Какви документи трябва да представя, за да посетя клон на банка в София?
Как мога да разреша проблема, ако банката твърди, че все още дължа за телевизор, който вече съм изплатил?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да разреша проблем с кредитна карта, която не искам?
За да разрешите проблем с кредитна карта, която не искате, трябва да поискате извлечение от банка, което доказва, че нямате задължения. Съберете вносни бележки и евентуално пълномощно за посещение в банков клон. Представете документите и обяснете ситуацията на банката; те трябва да извършат проверка и да установят, че не дължите повече пари. Ако бъде отказано, можете да се свържете с Комисията за защита на потребителите или Българската народна банка за помощ.
-
Какви документи трябва да представя, за да посетя клон на банка в София?
За да посетите клон на банка в София, ще ви е необходимо пълномощно, вносни бележки за плащанията и евентуално копие на личната карта на майка ви. Пълномощното трябва да бъде специално за пред въпросната банка, като включва името и ЕГН на майка ви. В случай на необходимост може да изпратите писмо по пощата от майка си до банката с копия на документите.
-
Как мога да разреша проблема, ако банката твърди, че все още дължа за телевизор, който вече съм изплатил?
Ако банката твърди, че дължите за телевизор, който сте изплатили предварително, трябва да поискате от тях извлечение на сметката си и доказателство за пълномощното. Вземете копия от разписките за плащане и документацията за уреждане на заема. След като представите тези документи и обясните ситуацията, банката трябва да извърши проверка и да установи, че не сте задължени да плащате повече. Ако откажат, можете да се свържете с Комисията за защита на потребителите или Българската народна банка.