Ние също имаме сериозни проблеми с "Вход Мениджър" ЕООД. Прекратихме договора с тях и не ни връщат ключовете от входа ни, документите ни и сумата, която е налична в касата ни, дори по-зле при изпращането на финансович отчет липсваше голяма сума, която спечелихме от дело, заведено срещу един от съседите ни, който не си плащаше таксите. Последно уж потвърдиха, че сумата липсва, но не ми изпращат коригиран финансов отчет, който да потвърдя, като представител на блока ни и съответно да приключим драмите с тях. Това се разиграва вече 3-ти месец. В допълнение, през последните 2 месеца преди прекратяване на договора, етажната собственост плащаше месечните такси, но фирмата не е поркивала разходите на входа и съответно бяхме с неплатени сметки за асансьор и ток. За всичко изброено имам писмени доказателства (e-mail-и, платежни и т.н.), които мисля да използвам пред медиите.
И сега по същество... Ще пиша на NOVA и BTV, за да дам гласност на проблемите, които създава тази фирма. Има ли някой в тази тема, който иска да се включи в репортажа?
Вярвам, че това е единствения правилен подход с подобен тип фирми.
Ако някой от "Вход Мениджър" чете това, имайте предвид, че измамници като вас не виреят дълго време на пазара. Съжалявам единствено младите хора, които работят за вас и които поради една или друга причина са принудени да лъжат. Вие откровено и реално крадете от хората, които ви се доверяват.
Здравейте. Описаното от Вас е невъзможно (откъм финансови липси), защото приходите в сградите ни се отразяват автоматизирано през софтуерните ни системи (само банкови директни преводи се отразяват ръчно, а не в реално време). Ако сте спазили процедурата по прекратяване и касата не е в дефицит (тоест нямате задължения към нас), следва да получите всичко от нас в рамките на месец след изтичане на предизвестието по договора. Въпреки епитетите и категоризациите в поста Ви, насреща съм да помогна, за да финализираме взаимоотношенията бързо и коректно. С удоволствие ще споделя всичко по казуса Ви в конкретики, дори ако има грешка у нас. Описал съм имейл за връзка по-рано в темата, можете да ми пишете и в този форум на ЛС.
Относно другия писал, няма никакъв проблем да се представя - използвайте споменатите контакти и ще опиша конкретно име и позиция.
Благодаря за бързия отговор.
Да, признавам, че и на мен ми се струва невъзможно някой да присвоява чужди средства толкова явно, но:
- вече 1 година искаме да използваме парите налични в касата ни за ремонт;
- вече 4 месеца се опитваме да прекратим договора с вас;
- вече цял месец обясняваме, че финансовия отчет, който изпращате е некоректен и чакаме да го коригирате.
И всичко това е невъзможно заради вас и вашия "отзивчив" екип Напълно ви разбирам, в крайна сметка така си изкарвате заплатите, но този подход е крайно не етичен и е подсъдим.
Целия ви екип "съдейства" за забавянето на всичко свързано с пари от касата ни, така че едва ли вие ще помогнете с нещо, особено на бившите си клиенти. Обажданията с агресивен тон и заплахи не са много хубав подход, може да посъветвате колегите си да не го правят, мисля че така ще помогнете на всички, не само на мен.
Съвет към хората, които търсят фирма за поддържане на етажната собственост - недейте да си го причинявате... Най-добре е някой от входа да се заеме с тази задача.
А "Вход мениджър", в крайна сметка ще си понесе последствията, по един или друг начин.
Здравейте отново.
Разбирам, че сте афектирана, но заключенията, до които сте достигнали, са неверни. Никой в нашата компания не се опитва целенасочено да заблуждава или мами клиентите ни, в противен случай отдавна щяхме да изчезнем, а не да сме лидер на пазара и национална структура след 8 години в бранша. Работим с хора, грешки са възможни, но изброеното от Вас по-скоро прилича на следване на работните ни системи, а не на индивидуални грешки:
1. Пари в касата за каквото и да е се заплащат, в случай че ги има в баланса на сградата. Заплащаме режийните на някои клиенти дори преди да съберем парите от всички.
2. Процедурата по прекратяване е ясно описана в ОУ и е свързана не с бавене на време, както сте заключили, а с гарантиране интереса на мнозинството. Ще се очудите колко пъти длъжниците инициират прекратяването ни, а хората, които са ни наели, не желат такова. Ако прекратяваме без следване на процедура, няма как да вършим работата, за която сме наети - всеки длъжник ще ни уволни сам.
3. Данните в отчетите са два типа. Приходите, както казах, се въвеждат автоматизирано и грешката там е почти невъзможна. Грешки при разходи са изключително ниско вероятни, защото извършваме ежемесечни вътрешни проверки на данните, тъй като там има повече ръчно въвеждане. Разбирам, че звучи невероятно, но нямаме интерес от това да "спечелим" сто лева със злоупотреби от касите ви, защото щетата за нас би била много по-голяма.
Отново казвам, че имам възможността да съдействам за бързо разрешаване на въпросите, като вече съм помагал нееднократно на писали в тази тема. Винаги досега се е оказвало, че има недоразумение и информационен проблем, а не злоупотреба, надали този случай ще е различен. Често се оказва обаче, че хората всъщност не търсят конструктивно разрешаване на проблема, а място на което да сипят необосновани обиди. Пример са постовете по-горе, ако няма обратна връзка ни обвиняват за това, ако има - че пишем по нощите . Ако съдим длъжниците, ни обвиняват в рекет, ако не го правим - в липса на услуга. Ако плащаме сметките с наши средства, за да не спрат тока, сме лоши, защото нарочно задлъжняваме входа, а ако не го правим, защото няма пари в касата(както е по договор) и спрат тока наистина, то сме лоши по друга причина. В крайна сметка сме наясно, че няма как да угодим на всеки клиент във всяка сграда, точно защото хората ни наемат поради различията си.
Ако желаете, продължете комуникацията на ЛС или management@vhodmanager.com, за да проверя адреса и съдействам за бързо разрешаване на казуса.