Пазаруване от Amazon - тема №52

  • 134 187
  • 736
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 1 350
А до колко дни след получаването мога да ги върна с опция безплатно? За обувки става въпрос. Единствено ме притеснява ако ги пусна до превозвач в Германия да не изпусна срока докато ми ги доставят.


Не мога да те разбера? newsm78 Защо искаш да ги върнеш до адреса на превозвача? От там кой ще ги изпрати до Амазон? Срока за връщане е един месец от датата на получаване.

# 586
  • Мнения: 1 685
Не искам да ги връщам до превозвача Simple Smile ВСе още не съм ги платила защото са скъпи обувки, а имам съмнение, че са умалени и ако се наложи да ги връщам искам да знам предварително какви са ми вариантите. Чудя се дали да ги пусна директно до БГ или да си спестя едни двайсет лева и да ги пусна до превозвач.

# 587
  • Мнения: 1 350
Това вече е друго,избора си е твой  Peace

# 588
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Не искам да ги връщам до превозвача Simple Smile ВСе още не съм ги платила защото са скъпи обувки, а имам съмнение, че са умалени и ако се наложи да ги връщам искам да знам предварително какви са ми вариантите. Чудя се дали да ги пусна директно до БГ или да си спестя едни двайсет лева и да ги пусна до превозвач.

Ако ги пуснеш директно до БГ, ще ти поемат разходите по връщането, до превозвач е малко спорно.

Няма ли къде да ги пробваш , за да си сигурна за номера?

# 589
  • Мнения: 1 685
Има, в центъра продават марката. И това е идея. Благодаря на всички ви!

# 590
  • Мнения: 2 196
Реших да се подсигуря и писах на .ДЕ да ми пратят 2та чифта обувки заедно.
Сега са ми писали, че става, но не били налични.
Защо така? За първи път ми се случва? Дали щото ги взех на празна карта и чак снощи ги платих?  newsm78

However unfortunately I must inform you that this two items are no longer in stock and we can not complete this order at the moment.

Our warehouse offers are constantly changing and I hope you will find these items again soon.

# 591
  • София
  • Мнения: 628
Здравейте, искам да Ви попитам къде мога да погледна хронология на плащания и доставки в Амазон.
Благодаря предварително.
 bouquet

# 592
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Your account -> Your orders - там са ти поръчките и срещу всяка има информация за платена сума, доставка, опции и пр.

За пореден път амазонци ме хвърлиха в тъча с коректност и фирмена политика! През октомври миналата година си купих от германския вип едни сандали на Merrell, които както му е редът, започнах да нося през лятото. За 2-3 месеца носене (не всеки ден при това) станаха толкова парцаливи, че се замислих дали изобщо са оригинални. За справка - имам друг модел на същата марка, които суркам почти всеки ден 3 лета!!! и изглеждат по-добре от "новите". Само докато пиша на съпорта, че имам проблем с тези сандали и искам да им пратя снимки, за да преценят дали съм права да се ядосвам и след няма и половин час получих отговор. Извинения, без нужда от снимки, да задържа сандалите или ако искам да ги даря за благотворителност някъде, ако преценя, че стават за това и моментално връщане на парите Shocked Писах в петък и още в понеделник парите ми бяха осчетоводени от банката и са си там! Няма друг такъв търговец! Просто няма! Peace

# 593
  • София-Младост
  • Мнения: 24 058
И аз купих такава кутия уж за ученика, обаче така и не влезе в употреба. Даже си седи още в офиса Simple Smile
Какъв цвят е твоята кутия и колко пари я даваш, ако си готова да се разделиш и да ти освободи място в офиса
Синя,
Скрит текст:
10лв.

# 594
  • Sofia
  • Мнения: 10 859
Явно само с мен Амазон не са толкова щедри - поръчах една футболна топка за мъжа ми. Не става за нищо, още с първото ритане се обели отвсякъде и прилича на абсолютен парцал. За сравнение - мъжът ми рита редовно и постоянно купуваме топки, такова чудо досега не сме имали. Тази беше Адидас, пратих им снимки с оплакване, казах им, че топката не става за нищо след еднократна употреба (беше закупена съвсем наскоро, така че е ясно, че не сме я ползвали дълго). Предложиха ми само компенсация от 15% от цената или да я върна, но за моя сметка, защото съм я взела с превозвач от Германия, а искам да я върна от България.
Не се разправях допълнително, исках просто да им покажа, че този продукт е боклук. Но явно не е задължително да са щедри с компенсациите.

# 595
  • Sofia
  • Мнения: 4 908
Ооо, не е задължително изобщо, но в БГ и толкова няма.
На мен за един и същ вид продукт (четка за зъби в гаранция) веднъж ме компенсираха с 20% и то  след някакви безумни разправии колко точно е гаранцията на такъв тип продукти, друг път са ме карали да върна старата четка, а те ми изпращат нова и в трети случай директно ми изпратиха нова, а стара ми писаха да изхвърля. Така че всичко е много субективно и вероятно е въпрос на късмет да се попадне на "по - щедър" служител.

# 596
  • София
  • Мнения: 2 462
От моя опит - немският и английският Амазон са много по-щедри от френския. А за customer servicе-а ми е направило впечатление, че индийците са по-любезни и склонни към пълен refund. За разлика например от служителите със славянски фамилии  Simple Smile

# 597
  • Мнения: 788
От моя опит - немският и английският Амазон са много по-щедри от френския. А за customer servicе-а ми е направило впечатление, че индийците са по-любезни и склонни към пълен refund. За разлика например от служителите със славянски фамилии  Simple Smile
Английският е много щедър, но немският не е изобщо.

# 598
  • Мнения: 4 903
Някаква идея за допълване на поръчка за 1-2 евро от немския амазон освен книгите?

# 599
  • Мнения: 1 168
Някой да е купувал велоергометър от Амазон?

Общи условия

Активация на акаунт