Отговори
  • Мнения: 12
Здравейте моята дъщеря тази година е първи клас и вижда голям зор с математиката.Нормално ли е според вас едновременно да учат числата и събиране и изваждане знаците за по голямо,по малко или равно и цели уравнения дадени и отзад напред.Детето сутрин реве и неиска да иде на училище и повтаря притеснявам се незнам по математика.Какво е вашето мнение за тази учебна програма и има ли начин да възразим на това безумие?Извинете ако имам правописни грешки но пиша от телефон!

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 4 887
Цифрите и знаците не се ли учат в подготвителния клас? Нямам дете в първи клас, но онзи ден видях тетрадката на детето в първа подготвителна група и бяха писали знаците за по-голямо, по-малко и равно.

# 2
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 13 153
Дъщеря ми ги учи тези неща в предучилищна и сега не среща затруднения.
Беше ПУК в училище.Числата,знаците и буквите са и познати от миналата година.Нищо ново все още.
Да,домашните са повече отколкото в ПУК.
Но засега сме доволни,а и не съм чула други родители да се жалват.

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 4 832
Моето впечатление е обратното. В ПГ учеха много по-сложни неща, сега ми казва, че пишат единици и двойки, като го питам какво правят по математика.  ooooh! Още не е носил нищо вкъщи - нито тетрадка, нито учебник и не знам докъде са стигнали. Затрудняват го задачи от типа 7+?<8+2. Но тях му ги давам вкъщи.

# 4
  • Мнения: 12
Благодаря ви за отговорите!Тя ходеше в детска подготвителна група в същото училище две години защото не искаше да спи в градината и кара предучилищна сеедно два пъти но тогава не са писали такива задачи да пишеха ги като знаци и с това за по голямо,по малко или равно не и е проблем,но е притесняват тези при който има примерно 2+3[]3-2 кое е по голямото и тя се бърка кое да сметне.Нее ли много рано за такива задачи гледам че другата седмица ще имат 4+2+0=?.Та те доскоро са били в градина и са играли по цял ден изведнъж такива задачи на мен ми се вижда доста пресилено и излишно.Няма да стават математици всички не чее нещо лошо но все пак така децата се стресират още повече.

# 5
  • Мнения: 30 802
Странно, през 80-те родителите щяха да са недоволни от детето, не от учебната програма...

# 6
  • София
  • Мнения: 31 402
Скрит текст:
Благодаря ви за отговорите!Тя ходеше в детска подготвителна група в същото училище две години защото не искаше да спи в градината и кара предучилищна сеедно два пъти но тогава не са писали такива задачи да пишеха ги като знаци и с това за по голямо,по малко или равно не и е проблем,но е притесняват тези при който има примерно 2+3[]3-2 кое е по голямото и тя се бърка кое да сметне.Нее ли много рано за такива задачи гледам че другата седмица ще имат 4+2+0=?.
Та те доскоро са били в градина и са играли по цял ден изведнъж такива задачи на мен ми се вижда доста пресилено и излишно.Няма да стават математици всички не чее нещо лошо но все пак така децата се стресират още повече.
Пропуск на учителките в градината, че вероятно не е работено достатъчно с децата и Ваш пропуск, че не сте проверявали какво се прави в градината през подготвителната година. Работете допълнително с детето, за да навакса и да не се стресира.

Странно, през 80-те родителите щяха да са недоволни от детето, не от учебната програма...
Детето не е виновно. Тук идва ролята на учителите и родителите.

# 7
  • Мнения: 12
Скрит текст:
Благодаря ви за отговорите!Тя ходеше в детска подготвителна група в същото училище две години защото не искаше да спи в градината и кара предучилищна сеедно два пъти но тогава не са писали такива задачи да пишеха ги като знаци и с това за по голямо,по малко или равно не и е проблем,но е притесняват тези при който има примерно 2+3[]3-2 кое е по голямото и тя се бърка кое да сметне.Нее ли много рано за такива задачи гледам че другата седмица ще имат 4+2+0=?.
Та те доскоро са били в градина и са играли по цял ден изведнъж такива задачи на мен ми се вижда доста пресилено и излишно.Няма да стават математици всички не чее нещо лошо но все пак така децата се стресират още повече.
Пропуск на учителките в градината, че вероятно не е работено достатъчно с децата и Ваш пропуск, че не сте проверявали какво се прави в градината през подготвителната година. Работете допълнително с детето, за да навакса и да не се стресира.

Странно, през 80-те родителите щяха да са недоволни от детето, не от учебната програма...
Детето не е виновно. Тук идва ролята на учителите и родителите.



Учителката беше невероятен човек говорила съм много пъти с нея тя казваше че детето се справя много добре тетрадките и стояха там в шкафчето верно е доста отсъстваше защото имахме проблеми с синузит и алергия,но нее имало оплаквания от учителката че нещо незнае от това което са взимали винаги когато отсъства съм питала какво е пропуснала.Смея да твърдя че не съм безтговорен родител и учителката беше и дори все още е всеотдайна към нея дори сега детето през междучасията ходи при нея и тя се интересува от детето.Ще работим по въпроса с задачите но просто ми се вижда прекалено за първи клас толкова много неща.

# 8
  • Мнения: 12
Странно, през 80-те родителите щяха да са недоволни от детето, не от учебната програма...
През 80-те учихме в първи клас числата до 10 а тези неща който сега учат ги учихме в 3 клас.Азбуката е учихме от А-Я а сега учат първо гласните после съгласните а не пид ред както ние и правят срички.Което ние правехме в 2-ри клас.Затова се възмущавам от програмата не от детето си,защото смея да твърдя че имам умно и отговорно дете!

# 9
  • Мнения: 30 802
В първи клас 89-та учехме точно така- първо гласните, после някои съгласни и образуване на срички. До края на първи срок четяхме вече.

И събиране и изваждане до 20 без пренасяне.

# 10
  • София
  • Мнения: 31 402
Скрит текст:
Скрит текст:
Благодаря ви за отговорите!Тя ходеше в детска подготвителна група в същото училище две години защото не искаше да спи в градината и кара предучилищна сеедно два пъти но тогава не са писали такива задачи да пишеха ги като знаци и с това за по голямо,по малко или равно не и е проблем,но е притесняват тези при който има примерно 2+3[]3-2 кое е по голямото и тя се бърка кое да сметне.Нее ли много рано за такива задачи гледам че другата седмица ще имат 4+2+0=?.
Та те доскоро са били в градина и са играли по цял ден изведнъж такива задачи на мен ми се вижда доста пресилено и излишно.Няма да стават математици всички не чее нещо лошо но все пак така децата се стресират още повече.
Пропуск на учителките в градината, че вероятно не е работено достатъчно с децата и Ваш пропуск, че не сте проверявали какво се прави в градината през подготвителната година. Работете допълнително с детето, за да навакса и да не се стресира.

Странно, през 80-те родителите щяха да са недоволни от детето, не от учебната програма...
Детето не е виновно. Тук идва ролята на учителите и родителите.


Учителката беше невероятен човек говорила съм много пъти с нея тя казваше че детето се справя много добре тетрадките и стояха там в шкафчето верно е доста отсъстваше защото имахме проблеми с синузит и алергия,но нее имало оплаквания от учителката че нещо незнае от това което са взимали винаги когато отсъства съм питала какво е пропуснала.Смея да твърдя че не съм безтговорен родител и учителката беше и дори все още е всеотдайна към нея дори сега детето през междучасията ходи при нея и тя се интересува от детето.Ще работим по въпроса с задачите но просто ми се вижда прекалено за първи клас толкова много неща.
Работете допълнително с детето, за да няма стрес. Явно не е било достатъчно по математика. Понеже и аз имам първокласник и не ми се виждат чак толкова много нещата. Той също не се оплаква. Ясно е, че има какво да се желае от образователната с-ма, но живеем в БГ и трябва да играем по правилата.

# 11
  • Мнения: 12
В първи клас 89-та учехме точно така- първо гласните, после някои съгласни и образуване на срички. До края на първи срок четяхме вече.

И събиране и изваждане до 20 без пренасяне.

Е аз съм родена 87 и съм била първи клас 94 г и не учихме така буквите Simple Smile

# 12
  • Мнения: 12

Работете допълнително с детето, за да няма стрес. Явно не е било достатъчно по математика. Понеже и аз имам първокласник и не ми се виждат чак толкова много нещата. Той също не се оплаква. Ясно е, че има какво да се желае от образователната с-ма, но живеем в БГ и трябва да играем по правилата.
[/quote]

Това и правим дано се успокоят нещата.Благодаря ви за отделеното време  да отговорите Simple Smile !

# 13
  • София
  • Мнения: 31 402
Не виждам смисъл от подобни сравнения. Какво се е учило преди, си остава в миналото. Сега се учи това. Важи за всички деца и трябва да правим така, че децата да се движат що-годе с едно темпо. Ако има изоставане или проблеми, се работи допълнително и нещата се коригират. Няма непоправими неща, още повече, че ако се хванат в началото, е още по-лесно.

# 14
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 360
Не виждам смисъл от подобни сравнения. Какво се е учило преди, си остава в миналото. Сега се учи това. Важи за всички деца и трябва да правим така, че децата да се движат що-годе с едно темпо. Ако има изоставане или проблеми, се работи допълнително и нещата се коригират. Няма непоправими неща, още повече, че ако се хванат в началото, е още по-лесно.
Най правилното решение на ситуацията Peace

Общи условия

Активация на акаунт