Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Самоделни бижута 5

  • 68 614
  • 185
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 397
Това е от вчера Simple Smile

# 181
  • Мнения: 23 102
Благодаря Simple Smile
Много красиви неща има в тази тема, дават ми идеи за бъдещи проекти.

# 182
  • Мнения: 51
Здравейте, радвам се че харесвате нещата, които правя. Виждам и прекрасни неща от Вас.
Utro77 работата с епоксидна смола не е трудна можеш спокойно да пробваш. Важно е да премериш и смесиш точното количество от двата компонента, за да се втвърди. Ако имаш UV печка ще ускориш процеса. Добре е да работиш с маска и ръкавици. От там нататък стига да имаш идеи може дълго да се занимаваш.

# 183
  • Мнения: 23 102
Преди опитвах да правя такива медальони, но много трудно съхнеха. Дали ще стане примерно с UV фенерче?

# 184
  • Мнения: 51
Преди опитвах да правя такива медальони, но много трудно съхнеха. Дали ще стане примерно с UV фенерче?
Може да опиташ, но предполагам, че ще е слабо може би 3-6V  и едва ли ще има бърз ефект. Втвърдяването е най- сигурно ако се работи на тънки слоеве и се изпича всеки поотделно. Ако се излее цялото количество наведнъж и просто чакаме да изсъхне особено в студените месеци може да мине и седмица и все още да има участъци които лепнат.

# 185
  • Мнения: 23 102
Имам един такъв медальон, не лепне, но мога да си отбележа нокътя на него (и после формата се възстановява - като при гума, но по-бавно). Вече е на повече от година и така си остана.

Общи условия

Активация на акаунт