Намаления – зима 2016

  • 160 526
  • 761
  •   1
Отговори
# 210
  • Sofia
  • Мнения: 16 451
Момичета, търговците са длъжни да ви върнат парите, ако в определен срок ( не съм сигурна дали беше 14 или 30 - дневен, трябва да погледна) върнете стоката с етикета и представите касова бележка. Многократно съм връщала дрехи в H&M, тъй като много често пазарувам там и ми случва след импулсивна покупка да се прибера и да съжаля, че съм взела нещо. Никога не е имало проблем. На самата касова бележка го пише. Само бельо не може да бъде върнато или заменено.

   Колко още пъти трябва да бъде повторено, че това по закон важи само за онлайн покупките? Tired Абе, всъщност, не ми пречи – мислете си и си пишете, каквото искате, но после не се чудете, като ви откажат връщане, че на някои места – и замяна за друг артикул. На H&M такава им е фирмената политика просто, изобщо не са индикатор за това, как стоя нещата законово... Whistling

# 211
  • Мнения: 851
На мен в HM не са ми връщали пари,не и кеш,а дават карта за пазарене във цялата верига,за определената сума.Т.е.задължават те пак там да пазаруваш.И аз доста често пазарувам от тях и знам,нямат политика да връщат пари,да заменят с др.стока-да.

# 212
  • Мнения: 5 499
Горното за ХМ важи за промоционални стоки, за стоки не на промоция връщат пари кеш.

Иначе да, търговците нямат законово задължение нито да връщат пари, нито да предлагат замяна, освен ако няма конкретен проблем с артикула.

# 213
  • Мнения: 29 689
На 09.12 Рефан ще имат -20% на всички продукти

# 214
  • София
  • Мнения: 4 560
Аптеки Субра май нямат сайт, всяка аптека се оправя сама.... Sick

# 215
  • Мнения: 17
В магазините на Адидас в мола има ли намаления?

# 216
  • София
  • Мнения: 10 780
В магазините на Адидас в мола има ли намаления?
Кое е "мола" newsm78

# 217
  • София
  • Мнения: 179
В "Малечко" 4 дни (8, 9, 10 и 11.12.) всичко е на -20%. И онлайн също.

# 218
  • Мнения: 1 325
Спорт депо дават ваучер за 20% отстъпка от онлайн магазина им, но важи само за ненамалени стоки. Пращат го на имейл, след като участваш в тяхно проучване за любима марка обувки. Проучването е само 1 въпрос. Peace

# 219
  • София
  • Мнения: 1 864
А знаете ли някъде да има намаление нa козметиката Eucerin?

# 220
  • Мнения: 4 637
А знаете ли някъде да има намаление нa козметиката Eucerin?

В аптеки Субра. Преди седмица ходих последно. Мисля че 20% беше намалението   Peace

# 221
  • Мнения: 4 907
Приятели искаха да върнат стока, която няколко дни след покупката се повреди. Понеже стоката имаше гаранция,от магазина естествено предложиха гаранционен сервиз. Приятелите ми отказаха.  Искаха си парите обратно. Все пак не е приятно да се изръсиш четирицифрена сума и нещото ти да се счупи още на старта. Магазина отказа връщане на пари. Същевременно минаха десетина дни. Ходиха до защита на потребителя и това, което аз написах беше информация от там. Ако от там са ги повели то явно и аз съм предала същата грешна информация. При стока закупена от магазин правото на връщане е 7 дни,ако покупката е онлайн е 14. Може би и служителите в агенцията не са много на ясно, което не би ме учудило, но все пак те трябва да знаят най добре.

# 222
  • Sofia
  • Мнения: 16 451
   Е, да, но в случая с твоите приятели е имало наличие на дефект. Това е много важно обстоятелство и е изиграло ключово значение за благополучната развръзка на казуса. Peace Ние също сме връщали техника с дефект, който се прояви едва 2 дни, след като компютърът беше закупен. И то доста значителен дефект, а не нещо дребно. В този случай, да, но ако всичко е наред – зависи единствено от благоволението на търговеца дали ще приеме стоката обратно. Peace Всъщност, аз по-назад нали дадох този цитат:

Цитат
Връщането на закупена от традиционен магазин стока без дефект или след изтичане на 14-дневния срок при сделките от разстояние и извън търговски обект е въпрос единствено на добра търговска практика от страна на конкретния икономически оператор и не е нормативно уредено.
   Частта с удебеления шрифт е решаващата в случая, т.е. ако налице е дефект, явно има как стоката да се върне, но иначе – не. Peace

   Твоите приятели може би просто не са разбрали с точност каква е причината да им върнат парите.

# 223
  • Мнения: 4 188
В Техмарт има 4 - дневно намаление на техника. От 8 - 11. 12.

# 224
  • Мнения: 6 547
Приятели искаха да върнат стока, която няколко дни след покупката се повреди. Понеже стоката имаше гаранция,от магазина естествено предложиха гаранционен сервиз. Приятелите ми отказаха.
....
При стока закупена от магазин правото на връщане е 7 дни,ако покупката е онлайн е 14. Може би и служителите в агенцията не са много на ясно, което не би ме учудило, но все пак те трябва да знаят най добре.
Могат да искат връщане на парите само, ако стоката несъответства на описанието. Магазина е бил в правото си да откаже връщане на парите. При повреда уреда се поправя.
Цитат от ЗЗП:
Скрит текст:
Цитат
Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.
Чл. 124.
(2) При предявяване на рекламацията за услугата потребителят може да претендира за извършване на услугата в съответствие с договора, за отбив от цената или за възстановяване на заплатената сума.
В същия този Закон за Защита на Потребителя няма такова нещо като връщане на стока купена от физически магазин в 7 дневен срок. Дали са им грешна информация.

Общи условия

Активация на акаунт